ویزا کارت

کارت ارزی بین المللی در ایران

کارت ارزی بین المللی در ایران

برای پرداخت آنلاین در وب سایت های مختلف خارجی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها با استفاده از کارت های ارزی است. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امکان خرید مستقیم این نوع کارت ها و استفاده از آنها وجود ندارد. به همین خاطر افرادی که قصد پرداخت ارزی و یا انتقال ارز به کشور دیگری دارند، باید با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند ایرانیکارت نسبت به خرید این کارتها اقدام کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید سریع و ارزان کارت ارزی بین المللی در ایران و معرفی انواعشان را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی انواع کارت های ارزی بین المللی

به طور کلی کارت ها را بر اساس نوع استفاده شان می توان در ۳ دسته زیر قرار داد:

کارت اعتباری یا Credit Card

کارت اعتباری یکی از انواع کارت های ارزی است که در ایران وجود ندارد چرا که نحوه صدور آنها به اعتبار مالی شما بستگی دارد. به عبارت دیگر برای استفاده از این نوع کارت، قبل از هر چیز به یک میزان اعتبار مشخص نیاز دارید که از سوی بانک خارجی مورد نظرتان به شما داده می شود. این اعتبار بر اساس سابقه مالی، میزان حقوق و … به شما تعلق می گیرد. مسلما هرچه که سابقه تراکنش های مالی انجام شده توسط شما بهتر باشد، میزان اعتباری که به شما تعلق میگیرد نیز بیشتر می شود.

بعد از اینکه اعتبارسنجی شما توسط بانک انجام شد، کارت اعتباری متصل به حساب بانکیتان برای شما صادر می گردد. با استفاده از این نوع کارت شما می توانید به اندازه اعتبارتان و یا حتی بیشتر خرید کنید و سپس مابقی مبلغ را به بانک بازگردانید.

صدور این نوع کارت ها برای افرادی که در ایران زندگی می کنند غیر ممکن است مگر آنکه فرد شهروند کشور خارجی مورد نظرش باشد!

کارت پیش پرداخت یا Prepaid Card

کارت پیش پرداخت یکی دیگر از انواع کارت های ارزی است که در ایران با نام کارت هدیه یا گیفت کارت نیز شناخته می شود. مهمترین نکته ای که در رابطه با این کارت ها وجود دارد، عدم اتصالشان به حساب بانکی است. به عبارت دیگر، موجودی و یا میزان شارژ مورد نظر شما در کارت قرار دارد و نه حساب بانکی. بنابراین از کارت پیش پرداخت تنها می توانید برای خرید آنلاین و یا خرید فروشگاهی استفاده کنید نه انتقال وجه! چرا که برای انتقال وجه کارت ارزی شما حتما باید به یک حساب بانکی متصل باشد.

توجه: برخی از کارت های پیش پرداخت قابلیت شارژ مجدد نیز دارند!

کارت نقدی

کارت نقدی (Debit card) مشابه با کارت اعتباری متصل به حساب بانکی است با این تفاوت که تنها اجازه خرید به اندازه اعتبار موجود در کارت را به شما می دهد. تمام کارت های بانکی که در ایران استفاده می کنیم، از نوع کارت نقدی هستند.

در حال حاضر کارت های ارزی که در ایران صادر می شوند از نوع دبیت بوده که قابلیت شارژ مجدد نیز دارند.

کارت مجازی یا Virtual Card

همان طور که از اسم این نوع کارت ها مشخص است، صدور این کارت ها به صورت فیزیکی نبوده بلکه مجازی است. اطلاعات این کارت مانند شماره کارت، تاریخ انقضاء و … از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد. بنابراین از این کارت های ارزی بین المللی تنها برای خرید آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

کارت ارزی بین المللی در ایران

مهمترین برندهای کارت ارزی بین المللی

  • ویزا کارت
  • مستر کارت
  • امریکن اکسپرس
  • مسترو
  • دیسکاور ایت

توجه: کمپانی های امریکن اکسپرس و دیسکاور مشابه با کمپانی های ویزا و مستر پوشش جهانی نداشته و تمرکز اصلیشان بر کشور آمریکاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزا کارت و مستر کارت از لینک های زیر استفاده کنید:

کارت ارزی بین المللی در ایران

همراهان گرامی در صورت تمایل شما می توانید درخواست صدور کارت ارزی بین المللی را از طریق لینک های زیر برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

بعد از وارد شدن به پنل کاربریتان نوع کارت مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

سوالات رایج در رابطه با کارت ارزی بین المللی

آیا امکان انتقال ارز با کارت های ارزی وجود دارد؟

مهمترین سوالی که برای بسیاری از مشتریان عزیز ما ایجاد می شود این است که آیا امکان انتقال ارز و دریافت وجه از کشورهای دیگر با استفاده از این کارت ها وجود دارد یا نه. همان طور که در بخش قبل بیان کردیم، برای انتقال ارز با کارت های ارزی، نوع کارت شما حتما باید از نوع کردیت یا دبیت باشد چرا که به حساب بانکی متصل بوده و امکان انتقال و دریافت ارز را برای شما فراهم می کند.

آیا امکان مشاهده جزئيات تراکنش های مالی انجام شده وجود دارد؟

تمامی کارت های اعتباری بین المللی و به طور کلی کارت های ارزی مجهز به یک پنل کاربری هستند که امکان چک کردن ریز تراکنش های مالی انجام شده را در اختیار شما قرار می دهند. بسته به سرویس ارائه دهنده کارت ارزی، اطلاعات تراکنش های انجام شده به صورت آنلاین،  ۱ روزه و ۱ ماهه به روز می شود.

آیا کارت های ارزی مجهز به سرویس اس ام اس بانک هستند؟

بله. شما می توانید با فعال کردن این قابلیت به صورت آنلاین اس ام اس تمام تراکنش های موفق و ناموفق را دریافت کنید. (در صورتی که پنل کاربری کارت ارزی مورد نظر شما به صورت آنلاین کار می کند، نیازی به فعال کردن این قابلیت نیست.)

از کارت های ارزی بین المللی چه استفاده هایی می توان کرد؟

جواب این سوال به طور مستقیم به نوع کارت شما بستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که کارت شما فیزیکی باشد، قادر به انجام امور زیر خواهید بود:

  • امکان خرید با دستگاه پز (کارت خوان، البته نه در ایران!)
  • امکان برداشت وجه با استفاده از دستگاه ATM (البته باز هم نه در ایران!)
  • خرید اینترنتی

در حالی که با استفاده از کارت مجازی تنها قادر به خرید اینترنتی خواهید بود!

کارت ارزی بین المللی در ایران

کارمزد استفاده از کارت های اعتباری بین المللی چقدر است؟

بسته به نوع کارتی که شما از آن استفاده می کنید، کارمزد هر کاری متفاوت است. اما به طور کلی در صورتی که برای خرید نیاز به تبدیل ارز داشته باشید باید بین ۲ الی ۴ درصد کارمزد پرداخت کنید.

با نام یا بی نام بودن کارت های ارزی چه اهمیتی دارد؟

مسلما زمانی که کارت به نام شما صارد می شود، اعتبار آن بیشتر خواهد بود چرا که می توانید از ان برای هر خریدی که نیاز به تایید هویت دارد استفاده کنید. به عنوان مثال رزرو هتل، اجاره خودرو و … .

هزینه صدور کارت های ارزی بین المللی در ایران چقدر است؟

جواب این سوال بسته به نوع کارتی دارد که شما مد نظر دارید. اما به طور کلی همیشه به خاطر داشته باشید که هزینه خرید کارت های مجازی کمتر از کارت های فیزیکی است.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید کارت های ارزی بین المللی در ایران باید به خاطر داشته باشید:

در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که در رابطه با هر یک از انواع کارت های ارزی متفاوت است. بنابراین بسته به نوع کارت و برندی که مد نظر دارید، موارد زیر متغیر خواهد بود:

  • هزینه صدور و تمدید کارت
  • وضعیت شارژ کارت
  • حداقل و حداکثر میزان شارژ کارت
  • حداکثر میزان خرید در دوره های مشخص
  • کشور صادر کننده کارت

همراهان گرامی، امیدواریم که پاسخ سوالات خود را در رابطه با انواع کارت ارزی بین المللی در ایران گرفته باشید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارت ارزی بین المللی در ایران
برای پرداخت آنلاین در وب سایت های مختلف خارجی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها با استفاده از کارت های ارزی است. متاسفانه به دلیل تحریم...
3.5 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام ایا با کارت مجازی یا Virtual Cardمی توان انتقال وجه یا واریز به حساب کارتی انجام داد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر متاسفانه این خدمات نیاز به کارت متصل به حساب بانکی دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام برای خرید اینترنتی از اپلیکشن هایی مثل علی بابا و آمازون و… میشه از این کارت‌ها استفاده کرد ممنون میشم توضیح بدید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، بله برای خرید کارت‌های اعتباری می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • هزینه دریافت دبیت کارت یا نقدی رو لطفا بفرمایید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، برای دریافت دبیت کارت پیشنهاد می‌شود در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام.برای خرید و فروش بیت کوین یاهر نوع ارزدیجیتال دیگه در تراست ولت چه کارت اعتباری یا دبیت کارتی پیشنهاد میشه؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به دلیل این که این پرداخت توسط کارت‌های فیزیکی ما تست نشده است، امکان پیشنهاد این مورد وجود ندارد و پذیرش کارت ها در درگاه بستگی به میزان حساسیت درگاه دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام.وقت شما بخیر.آیا با ویزا کارتی که خارج از کشور صادر شده‌است ، در ایران می توان از ویزا کارت برداشت یا انتقال وجه انجام داد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، کارت‌هایی که ارائه میشوند متصل به شبکه ویزا یا مسترکارت هستند و این شبکه‌ها برای ایران تحریم می‌باشند. تنها در صورتی که ارز خود را بفروشید می‌توانید موجودی کارت خود را در ایران نقد کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام
    داشتن کارت مجازی یا فیزیکی یا حساب در کشور ترکیه جهت ارائه به سفارتخانه ها به منظور اعلام تمکن مالی و مانده حساب ارزی قابل قبول هست ؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، داشتن کارت مجازی یا فیزیکی یا حساب بانکی در کشور ترکیه می‌تواند جهت ارائه به سفارتخانه‌ها برای اعلام تمکن مالی و مانده حساب ارزی قابل قبول باشد. البته هر سفارتخانه ممکن است الزامات خاص خود را درباره نوع حساب و روش ارائه اطلاعات مالی داشته باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    آیا با وجود تحریم،میتوان با خریدویزا کارت ومستر کارت، از داخل کشور به شبکه جهانی متصل شد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله شما می‌توانید با استفاده از ویزاکارت و مسترکارت از داخل ایران به شبکه جهانی متصل شوید. به این صورت که با این کارت‌ها انجام پرداخت‌های بین المللی، خرید از سایت‌های خارجی، برداشت وجه از atm و… امکان پذیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام.بعد از صدور کارت( فیزیکی) چگونه آنرا دریافت میکنم؟و لطفا هزینه آن؟
    ضمنا نحوه شارژ آن چگونه است؟فرضا میخواهم برای شروع ۵۰دلار درآن واریز نمایم.
    موجودی من دچار نوسان قیمت نمیشود؟یعنی در واقع همواره موجودی من در کارت،دلار است یا ریال؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی برای دریافت کارت‌های فیزیکی لازم است که به بانک مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت‌های به روز کارت‌های اعتباری لطفا از طریق پنل کاربری اقدام نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام
    ما مشتریانی داریم اکثرا در کشور های خارجی هستن مثل امارات و چین و میخام از طریق کارت واریز کنن ایا همچین کارتی هست ک من بخام سفارش بدم
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دریافت مبلغ لازم است سوئیفت داشته باشید. دبیت کارت‌ها و کردیت‌کارت‌ها دارای سوئیفت هستند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. با سلام.من می خواهم از سایت vpnexpress اکانت اوریجینال خرید کنم که نیاز به درج اطلاعات کارت اعتباری مانند: first name-last name-credit card number-card security code-expiry month-expiry year-zip/postal code(optional) دارد. آیا از کارت های اعتباری مستر یا ویزا میتونم این اطلاعات را درج کرده و از سایت خرید کنم؟ یا نیاز به کارت دیگری دارم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله با استفاده از کارت‌های اعتباری چون ویزا کارت یا مستر کارت می‌توانید به خرید از سایت‌های خارجی اقدام کنید. برای خرید اکانت مورد نظر خود می‌توانید از خدمات ایرانیکارت نیز استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت بخیر
    من میخوام داخل سایت های خارجی ثبت نام و دورکاری انجام بدم ولی از من مشخصات کارت های خارجی رو میخواد تا حالا اقامت و مسافرت خارج از کشور نداشتم و ندارم چجوری میتونم همچین کارتی داشته باشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، درخواست خود را به صورت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. با سلام خدمت شما و خسته من باشید ، عذر میخوام من ساکن ایران هستم و اینکه برای یک در سری واریز پول از سایت خارجی نیاز به حساب وریفای شده پی پل رو دارم ، میتونید راهنمایی کنید و اینکه آیا میشه امیدوار بود که بتونم این حساب رو باز کنم و ثبت نام کنم ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید برای دریافت حساب وریفای شده پی پال در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام من یک کارت بین المللی میهواستم برای استفاده در کشورهای ارمنستان.گرجستان .ترکیه و آذربایجان ..باید چه کارتی تهیه کنم ؟ واینکه لطفا شرایط و هزینه گرفتن کارت رو اعلام کنید..باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید برای دریافت کارت بین‌المللی از طریق ایرانیکارت اقدام نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام و خسته نباشید.
    ایا افراد زیر ۱۸ سال میتونن کارت نقدی داشته باشن یا خیر و اینکه برای دریافت دستمزد از سایت های خارجی چه کارتی رو پیشنهاد میدید.
    و سوال اخر اینکه چطور این کارت هارو دریافت کنیم و هزینه ای داره یا خیر ؟ بنده در داخل کشور هستم.
    موفق باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان ثبت نام و احراز هویت در سایت ایرانیکارت و همچنین دریافت حساب بانکی معتبر، برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد ولی می‌توانید از طریق گیفت کارت اعتباری اقدام به پرداخت در برخی از سایت‌های خارجی وجود ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام من یک دانشجوی هندی هستم که در حال حاضر در ایران تحصیل میکنم ، برای مخارج زندگی نیاز دارم که از هند برایم پول ارسال شود ، و میخواهم کارت بانکی مربوط به این کار را درست کنم .
    میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم این کارت رو بگیرم ؟!
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی لطفا در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. با سلام امکانش هست پول واریز کنیم خرید اشتراک ربات vector از یک سایت خارجی برامون انجام بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا آدرس سایت مورد نظر را وارد نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • شما میتونید برای من ی سوییت کرایه کنید از سایت و من ب ریال پولشو بهتون بدم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، اجاره خانه از airbnb از طریق ایرانیکارت انجام می‌شود. شما می‌توانید خانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در خواست خود را در پنل ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش دقت کنید خانه مورد نظر شما در زمان مورد نیاز خالی باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. میخواستم بدونم برای تبلیغات ویژه خوده اینستا که میخوام به سایت خود اینستا پرداخت کنم باید چه حسابی داشته باشم و از کجا باید تهیه کنم و قیمتش چنده؟ و علامت $ در اینستا به چه معنیه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، پرداخت تبلیغات در اینستاگرام توسط مجموعه ایرانیکارت انجام نمی‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام برای کسب درآمد از طریق you tobe یا Instagram چه حساب یا کارتی پیشنهاد میشه ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای کسب اطلاعات کامل، با شماره تلفن: ۳۲۱۱۲-۰۳۱تماس حاصل فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام روز بخير
    مجموعه شما خدمات خديد و فروش وبماني را انجام ميدهد؟
    حداكثر زمان واريز و برداشت و سقف خريد و فروش دلاري وبماني در مجموعه شما چقدر هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای استفاده از خدامت وب مانی می‌توانید در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام. من بدلیل خرید اپارتمانی کوچک در فرانسه, چند سالی است ویزا میگیرم و الان هم ویزا 4 ساله دارم ولی اقامت و حساب بانکی ندارم. و ضرورت داشتن یک کارت حداقل debit را دارم. آیا از طریق موسسه شما این امر امکان پذیر میباشد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      افتتاح حساب های دائمی، با هزینه 195 دلار تنها با پاسپورت و بدون نیاز به اقامت و واریز پول اولیه و دپوزیت فراهم شده است. شما می توانید از خدمات شرکت ایرانیکارت در زمینه افتتاح حساب بانکی به نام و تحت مدیریت خودتان در کمتر از ۲ روز استفاده نمایید
      کارت فیزیکی از نوع دبیت کارت ( debit) و سطح آن ویزا الکترون است. این کارت‌ها متصل به حساب بانکی می‌باشند و دارای اعتبار 8 ساله هستند و قابلیت شارژ مجدد، امکان انتقال وجه و برداشت از دستگاه های ATM را دارند.
      اعتبار کارت ۸ ساله، دارای سود سپرده سالیانه به ایرانیان مقیم و غیر مقیم و به صورت مادام العمر است.
      همچنین دارای اینترنت بانک و اپلیکیشن بانک به دو زبان ترکی و انگلیسی می‌باشند.
      ارز پایه آن لیر است و قابلیت تبدیل به ارز های یورو، دلار، پوند، فرانک سوئیس با IBAN جداگانه و با هزینه 2/5درصد اکسچنج طبق مصوب نرخ جهانی از طریق اینترنت بانک میسر می‌باشد.
      علاوه بر این قابلیت دریافت حواله و دارای کد سوئیفت نیز می‌باشند.
      طبق قوانین بانک ترکیه مالیاتی به حساب‌ها تعلق نمیگیرد و بانک کارمزدی بابت نگهداری حساب‌ها دریافت نمی‌کند. بدیهی است که تراکنش‌های بانکی دارای کارمزد بر اساس مبلغ می‌باشد اما برای خریدهای اینترنتی و حضوری کارمزدی کسر نمی‌گردد.
      سقف واریز و برداشت وجه از دستگاه‌های ATM بسته به میزان کارکرد ۵ هزار لیر و سقف انتقال کارت به کارت نیز ۵۰ هزار لیر می‌باشد که از طریق اپلیکیشن، امکان افزایش سقف امکان پذیر است.
      *بنا بر بخشنامه بانک مرکزی ترکیه حضور فرد برای افتتاح حساب جهت احراز هویت الزامی می‌باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. با سلام.
    آیا در ایران هنگام استفاده از مستر یا ویزا کارت در خرید اینترنتی حتما باید از vpn استفاده کنیم؟ یا می توان مستقیم خرید اینترنتی کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله حتما در زمان استفاده از مستر یا ویزاکارت باید از vpn یا سرور مجازی استفاده شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. با سلام
    اگر یکی از دوستان از کشورهای خارجی ویزا کارت خود همراه با رمزش را برای من بفرستد چطور میتوانم در ایران از ان پول برداشت کنم؟
    با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      امکان برداشت از ای تی ام وجود ندارد، ولی می‌توانید پرداخت در سایت‌های خارجی را با استفاده از vpn یا سرورهای مجازی انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. با سلام من از داخل ایران در سایت خارجی فعالیت می کنم سایت میخواد به من یورو واریز کنه چه کارتی برای من مناسبه
    درضمن اون کارت رو اگه ببرم صرافی به من تومان میده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که امکان نقد کردن درآمد ارزی توسط ایرانیکارت انجام می‌گردد. فقط ابتدا در سایت درخواست خود را تیکت بزنید و سایت خود را اعلام فرمایید تا متناسب با آن اطلاعات مناسب به شما داده شود، درآمدتان واریز و تسویه حساب ریالی انجام گردد.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. با سلام کارت بانکی بین المللی میخواستم جهت استفاده در اروپا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی جهت ارایه توضیحات تکمیلی از مجموعه ایرانیکارت با شما تماس گرفته خواهد شد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام، برای خرید ارز از صرافی بایننس چه کارتی را پیشنهاد میکنید و داری چه ویژگی های باید باشد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکرر از توجه شما به اطلاع می رساند برای این امر استفاده از کارت های فیزیکی متصل به حساب بانکی پیشنهاد می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام ، برای خرید ارز از صرافی بایننس باید از چه کارتی استفاده کنم؟ چه نوعش باشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند جهت این امر استفاده از کارت های فیزیکی متصل به حساب بانکی پیشنهاد می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. سلام ببخشید چه کارتی برای خرید از وبسایت های اینتر نت_you tube-آمازون پیشنهاد میکنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در حال حاضر صدور کارت های مجازی از دو شبکه مالی ویزا و مسترکارت توسط مجموعه انجام می شود .
      شایان ذکر است پرداخت با این کارت ها در صورتی امکان پذیر می باشد که درگاه سایت موردنظر شما پذیرندگی کارت های مجازی را داشته باشد .
      لذا پیشنهاد می شود قبل از خرید با پشتیبانی سایت های موردنظر خود مکاتبه نمایید و در صورت پذیرش این نوع کارت ها اقدام به خرید نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. سلام داداش من ی گیمر ام و میخوام پول از گیم های خارجی بیرون بکشم
    بنظر از چ کارتی استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام درخواست خود را در بخش نقد کردن درآمد ارزی در پنل سایت ثبت کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. برای پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه ها کدوم کارت رو پیشنهاد میدید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر پرداخت ها با کارت مجازی امکان پذیر نیست در حال حاضر سرویس فروش کارت فیزیکی بسته است، پرداخت خود را به ایرانیکارت بسپارید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام و وقت بخیر. من پروژه های فریلنسر خارجی میگیرم. چه حسابی یا کارتی داشته باشم که هزینه دریافتی پروژه ها به کارت خودم واریز بشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. سلام براى خريد در سايت هاى اينترنتى كدام كارت با چه مبلغى و چه تاريخ اعتبارى پيشنهاد مى كنيد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. سلام
    میخام به سوال کنم؟
    من یه ویزا کارت میخام که zip code کشور هم داشته باشه #چون بعضی از سایتها زیپ کشور میخان
    آیا شما دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. با خرید ویزا کارت فیزیکی این اطلاعات در اختیار شما قرار داده می شوند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...