تبلیغات آنلاین

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام رایگان

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام رایگان

در دنیای دیجیتال امروز، اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو تبدیل شده است. باتوجه‌به حجم بی‌پایان محتوا در این شبکه اجتماعی، بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای دانلود از اینستاگرام و ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوهای موردعلاقه‌شان هستند؛ اما دانلود مستقیم از این پلتفرم به دلیل محدودیت‌ها امکان‌پذیر نیست! خوشبختانه، سایت های دانلود از اینستاگرام مانند DownloadGram، SaveInsta  و Snapinsta به کاربران این امکان را می‌دهند تا تنها با کپی‌کردن لینک ویدئو یا عکس دلخواه خود و جای‌گذاری آن در این سایت‌ها، به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه، محتوای موردنظر خود را دانلود و ذخیره کنند. ازاین‌رو قصد داریم در ادامه بهترین سایت های دانلود از اینستا رایگان را معرفی کرده و سپس ویژگی‌ها و نحوه استفاده از هر یک از این ابزارها بررسی کنیم!

ماجرای دانلود از اینستاگرام چیست؟

آیا تابه‌حال شده که هنگام مرور instagram خود به عکس، استوری، ریلز یا IGTV جذابی برخورد کنید و بخواهید آن را دانلود کنید؟ دانلود از اینستا می‌تواند برای دسترسی آفلاین، ذخیره محتواهای ارزشمند یا استفاده مجدد از آن‌ها در پروژه‌های شخصی یا کاری مفید باشد. اما ازآنجایی‌که دانلود مستقیم از پلتفرم امکان‌پذیر نیست، باید از وب سایت و اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام استفاده کنید. برای استفاده از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، ابتدا لینک پست، استوری یا ویدئوی موردنظر در اینستاگرام را کپی کرده و در سایت دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم وارد کنید تا محتوای موردنظرتان در اختیار شما قرارگیرد. البته قبل از دانلود هر محتوا، از اجازه صاحب آن مطمئن شوید تا حقوق کپی‌رایت نقض نشود!

پیشنهاد سرویس: اگر قصد ساخت چند اکانت اینستاگرام را داشته باشید، با خرید شماره مجازی می‌توانید به راحتی احراز هویت اکانت‌های خود را انجام دهید!

آموزش دانلود ریلز اینستاگرام به طور مستقیم

اگر تمایلی به استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی برای بارگیری ریلز‌های اینستاگرام ندارید، خوشبختانه این شبکه‌ی اجتماعی مطرح، امکانی را برای کاربران آیفون و اندروید فراهم آورده تا به‌آسانی و بدون دردسر به دانلود Reels با اپلیکیشن اینستاگرام بپردازند؛ برای دانلود ریلز از اینستا، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. سپس به ریلز موردنظر خود بروید.
  3. روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا منویی ظاهر شود که شامل نام‌های کاربران مختلف و تعدادی دکمه است.
  4. روی دکمه‌ی بارگیری Download کلیک کنید.
  5. چند ثانیه پس از آن، ریلز دلخواهتان را در گالری تلفن همراهتان مشاهده خواهید کرد.

آموزش دانلود ریلز اینستاگرام به طور مستقیم

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام

در این بخش، به معرفی بهترین سایت‌های دانلود ریلز اینستاگرام بدون اکانت می‌پردازیم که امکان دسترسی به آن‌ها از هر دستگاهی فراهم است و شما می‌توانید ریلز‌های موردعلاقه‌تان را از آن‌ها دانلود و ذخیره کنید.

وب‌سایت  Savefrom.net برای دانلود رایگان از اینستاگرام

1. وبسایت Savefrom.net

SaveFrom یک سایت دانلود ویدیو، هشتگ، کپشن و استوری از اینستاگرام با رابط کاربری ساده است که این امکان را به شما می‌دهد که ریلزهای اینستا را بدون نیاز به ارائه اطلاعات حساب، به‌صورت رایگان، باکیفیت بالا و بدون محدودیت از طریق هر مرورگری روی کامپیوتر یا موبایل دانلود کنید. برای استفاده از Savefrom.net جهت دانلود از اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به پست یا استوری اینستاگرام موردنظر بروید و لینک آن را کپی کنید.
  2. وب‌سایت savefrom.net را باز کنید.
  3. لینک کپی شده را در کادر جستجو وارد کنید.
  4. روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  5. فرمت و کیفیت موردنظر را انتخاب کرده و دانلود را آغاز کنید.

جالب است بدانید از آوریل سال ۲۰۲۰ این وب‌سایت خدمات خود به علت تحت‌فشار قرارگرفتن از سوی دارندگان حق کپی‌رایت، برای ساکنین آمریکا لغو کرده است!

دانلود رایگان از اینستاگرام از طریق سایت snapinsta

بعد از تولید محتوای قوی و خلاقانه، دومین شرط رشد پیج‌های اینستاگرام، تبلیغات است! برای افزایش فالورهای خود و بزرگترشدن پیج  اینستا، می‌توانید از سرویس تبلیغات اینستاگرام در ایرانیکارت استفاده کنید!

 

2. وبسایت snapinsta

snapinsta یکی دیگر از ابزارهای معروف برای دانلود دانلود پست اینستا در صفحات عمومی اینستاگرام است. یکی از مهم‌ترین مزایای Snapinsta.app نسبت به رقبا، پشتیبانی از دانلود استوری‌ها است. تنها با واردکردن آدرس پست دلخواه خود در کادر جستجو، لینک دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین، این سایت دارای اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم‌عامل اندروید نیز هست.

دانلود ویدئو از اینستاگرام از طریق وبسایت Save Instagram

3. وبسایت Save Instagram

وبسایت Save Instagram  هم یکی از پلتفرم‌های کاربردی و محبوب برای دانلود ریلز به شمار می‌رود. این سایت دانلود ویدیو از اینستا که بیشتر با سرعت بالای دانلود ویدیو شناخته شده است، ریلزها و استوری‌های اینستاگرام را باکیفیت بالا و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتوجه‌به اینکه Save Instagram با تمامی سیستم عامل‌ها سازگار است، مشکلی در فرآیند دانلود ایجاد نخواهد شد. تنها باید لینک ریلز موردنظر را در کادر موجود قرار دهید تا دانلود ریلز اینستاگرام به طور مستقیم از سایت Save Instagram آغاز شود.

دانلود رایگان ریلز و ویدئو اینستاگرام از طریق سایت downloadgram

4. سایت downloadgram

سایت دانلود از اینستا downloadgram یکی دیگر از وب‌سایت‌های محبوب کاربران برای دانلود از اینستاگرام است. این وب‌سایت دانلود عکس‌ها، ویدئوها و استوری‌ها از اینستاگرام را برای شما آسان‌تر کرده است. برای آموزش بارگیری از اینستا با سایت دانلودگرام تنها باید لینک موردنظر خود از اینستاگرام را کپی کنید و سپس، به وب‌سایت دانلودگرام بروید و لینک کپی شده را در قسمت مربوطه درج و دکمه Download را فشار دهید تا دانلود کلیپ اینستا از سایت دانلودگرام آغاز شود.

دانلود از اینستاگرام بدون لاگین از طریق سایت  saveinsta

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

5. سایت saveinsta

SaveInsta  یکی دیگر از بهترین روش دانلود از اینستاگرام بدون لاگین است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. این سایت رابط کاربری ساده و کاربرپسند به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به نرم‌افزار یا افزونه، محتوای موردعلاقه خود را رایگان دانلود کنند. برای استفاده از SaveInsta، تنها کافیست لینک صفحه اینستاگرام موردنظر را در کادر جستجو وارد کنید. سایت به‌صورت خودکار تصاویر و ویدئوهای آن صفحه را دانلود و در پوشه‌ای جدید بر روی کامپیوتر یا گوشی شما ذخیره می‌کند.

سایت igram برای دانلود فیلم از اینستا

 

6. سایت igram

 Igram یکی از محبوب‌ترین سایت دانلود فیلم از اینستا می‌آید که با استفاده از API اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر، ویدئوها، ریلزها و IGTV هر حساب کاربری در اینستاگرام را دانلود کنند. این سایت همچنین از دانلود پست‌های آلبومی پشتیبانی می‌کند و قادر است به‌صورت گروهی این کار را انجام دهد.

سایت دانلودر اینستا instasave

7. سایت دانلودر اینستا instasave

Insta Save یک سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین است. با استفاده از این سایت، دانلود عکس، ویدئو، ریلز و استوری بسیار ساده و کاربرپسندانه است؛ جهت دانلود، باید URL پست موردنظر را در کادر جستجو وب‌سایت Insta Save وارد کرده و پس از فشردن دکمه Download محتوا موردنظرتان را باکیفیت HD دانلود کنید.

دانلود از اینستا از طریق وب سایت InstaVideoSave

8. وبسایت InstaVideoSave

InstaVideoSave به‌عنوان سایت دانلودر اینستا اخیراً در کشورهای آسیایی به شهرت رسیده است و به‌عنوان ابزاری مفید جهت دانلود محتوا از اینستاگرام کاربرد دارد. این وب‌سایت قابلیت‌های منحصربه‌فردی چون ذخیره‌سازی ویدئوها باکیفیت اصلی و بدون نیاز به واترمارک را فراهم می‌کند. برای بهره‌گیری از امکانات InstaVideoSave، نیازی به واردکردن اطلاعات حساب کاربری نیست و امکان دانلود از طریق دستگاه‌های مختلف مانند آی‌پد، رایانه، گوشی‌های اندرویدی، آیفون، تبلت بدون تفاوت در عملکرد امکان‌پذیر کرده است. تنها کافیست وارد وب‌سایت شوید و لینک موردنظر را در فیلد مربوط قرار دهید تا دانلود آغاز شود.

بهترین سایت برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

9. سایت instaspy

instaspy بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است که بدون نیاز به لاگین تصاویر پروفایل را دانلود می‌کنند و اطلاعاتی در مورد صفحه موردنظر در اختیارتان قرار می‌دهد. برای استفاده از این وب‌سایت ابتدا باید نام کاربری سایتی که می‌خواهید عکس آن را دانلود کنید را کپی کنید؛ سپس به وب‌سایت دانلود از اینستا instaspy بروید و آیدی را در فیلد جستجو کپی کنید و بر روی دکمه Unlock Profile بزنید تا دانلود پروفایل اینستاگرام به‌راحتی انجام شود!

بهترین سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

10. سایت toolzu

Toolzu یک سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری است که خدمات متنوعی به کاربران اینستاگرام ارائه می‌دهد. در اصل این وب‌سایت در زمینه‌های بهبود عملکرد و مانیتورینگ صفحات فعالیت می‌کند و بخش ویژه‌ای را به دانلود محتوا از اینستاگرام اختصاص می‌دهد که شامل ذخیره‌سازی فیلم‌ها، پست‌ها، تصویر پروفایل، استوری‌ها و IGTV است. گرچه برخی از امکانات پیشرفته این سایت پولی هستند، ولی اکثر سرویس‌های ابتدایی و استاندارد به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارند.

توجه داشته باشید وب‌سایت‌های دیگری مانند سایت اینستا دانلودر Reelit.io ،indown ،Storysaver.net ،SSSInstagram ،Storysaver.net هستند که جهت دانلود پست و استوری از اینستاگرام می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید!

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام با گوشی

برنامه‌های دانلود اینستاگرام، ابزارهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام را بارگیری کنید و بر روی گوشی هوشمند اندرویدی و یا iOS خود ذخیره کنید. حال که با بهترین سایت دانلود از اینستاگرام آشنا شدید، قصد داریم به بررسی بهترین برنامه های دانلود ویدیو از اینستاگرام بپردازیم.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام با گوشی

  • برنامه Story Saver

اگر به دنبال ذخیره سریع و آسان ویدئو، عکس، استوری و ریلزهای اینستاگرام در گوشی خود هستید، Story Saver گزینه مناسبی است. برنامه Story Saver، امکان بارگیری از اینستاگرام آنلاین را هم برای اندروید و هم آیفون فراهم می‌کند. از ویژگی‌های برجسته این برنامه می‌توان به عدم نیاز به واردکردن اطلاعات حساب اینستاگرام برای دانلود اشاره کرد. همچنین، می‌توانید ریلزهای دانلود شده را در بخش history مرور کنید.

  • برنامه Video Downloader for Instagram

اگر می‌خواهید به دانلود ریلز اینستا با گوشی اندرویدی بپردازید، اپلیکیشن Video Downloader for Instagram پیشنهاد جذابی برای شماست. این پلتفرم امکان دانلود محتواهای منتشر شده در اینستا همچون ریلز و استوری را فراهم می‌کند و توسعه‌دهندگان آن تمام ابزارهای لازم را جهت دسترسی آسان کاربران به خواسته‌هایشان فراهم آورده‌اند.

  • برنامه InsTake

اگر به دنبال ساده‌ترین روش دانلود ویدیو از اینستاگرام هستید، InsTake بهترین گزینه برای شما است. این اپلیکیشن برای آیفون در دسترس قرار دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد، استوری‌ها و IGTV را بدون مشکل بارگیری کنید. فرایند دانلود در این برنامه سریع و بی‌دردسر است و همچنین حالت دارک مود دارد که تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام

  • برنامه InstDown

اگر شما هم از کاربران فعال اینستاگرام هستید، قطعاً در مواقعی به دنبال ساده ترین روش های دانلود از اینستاگرام بوده‌اید. نرم‌افزار InstDown، با رابط کاربری ساده امکان بارگیری از اینستاگرام را هم برای اندروید و هم آیفون فراهم می‌کند. این برنامه با وجود سادگی، تقریباً تمامی ویژگی‌های موردنیاز شما را ارائه می‌دهد و با استفاده از این برنامه می‌توانید محتواهای منتشر شده در اینستاگرام را باکیفیت بالا و بدون محدودیت در گالری خود ذخیره کنید.

  • برنامه Video Downloader

نرم‌افزار Video Downloader، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود ریلز اینستاگرام با گوشی اندروید و آیفون به‌حساب می‌آید که امکان بارگیری حلقه های اینستاگرام را فراهم می‌کند و به کمک ابزارهای آن می‌توانید، محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را باکیفیت اصلی در دستگاه خود ذخیره کنید.

  • برنامه instsaver

اپلیکیشن instsaver، جزو دسته برنامه‌های کاربردی برای گوشی های اندرویدی قرار می‌گیرد که تابه‌حال بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران جهت ذخیره‌سازی ریلزهای اینستاگرام دانلود شده است. این برنامه مشابه اپلیکیشن‌های دیگر به شما امکان می‌دهد که ریلزها، استوری‌ها و ویدئوها را به‌راحتی و به‌صورت رایگان دانلود کنید.

  • برنامه Quick Save

اپلیکیشن بعدی، Quick Save نام دارد که با سرعت دانلود بالا امکان دانلود قرقره های اینستا را فراهم کرده است. از ویژگی‌های قابل‌توجه این برنامه، امکان ویرایش ویدئوهای دانلود شده با استفاده از فیلترهای رنگی و ابزارهای ویرایشی است. جهت استفاده از این برنامه، تنها نیاز به لینک ویدئو یا تصویر دارید. این اپلیکیشن، هم در اندروید و هم آیفون در دسترس قرار دارد.

آموزش دانلود از اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

برای دانلود از اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکیشن روی موبایل‌، می‌توانید از ضبط نمایشگر صفحه تلفن همراهتان استفاده کنید. برای این کار، ابتدا صفحه اینستاگرام خود را بازکرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. انگشت خود را از بالا به سمت پایین صفحه بکشید و از منوی دسترسی سریع روی گزینه‌ی ضبط نمایشگر Screen recorder ضربه بزنید.
  2. پس از اتمام پخش ویدئو، ضبط صفحه را متوقف سازید.
  3. گالری تلفن همراهتان را باز کنید و از پوشه‌ی Screen recordering فیلم گرفته شده را مشاهده کنید.

آموزش دانلود از اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

 

دانلود ویدیو از اینستاگرام با IDM

یکی از نرم‌افزارهایی که می‌توان به کمک آن برخی از ویدئوهای اینستاگرام را دانلود کرد، Internet Download Manager (IDM) است. برای دانلود ویدئو از اینستاگرام با استفاده از نرم‌افزار (IDM) باید مراحل زیر را دنبال کنید:

دانلود ویدیو از اینستاگرام با IDM در همه موارد قابل‌استفاده نیست، اما با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید. برای این کار، کافیست نرم‌افزار IDM را نصب کنید.

پس از نصب، هر بار که ویدئویی را در اینترنت مشاهده کنید، آیکونی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی این آیکون، می‌توانید ویدئوها را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با IDM

ربات تلگرام دانلود فیلم از اینستاگرام

ربات‌های تلگرام زیادی وجود دارند که برای دانلود فیلم‌ها و تصاویر از اینستاگرام استفاده می‌شوند. این ربات‌ها معمولاً کاربرپسند هستند و به شما اجازه می‌دهند تا به‌سادگی لینک پست اینستاگرام را وارد کرده و فایل موردنظر را دریافت کنید. در ادامه چند ربات تلگرام دانلود فیلم از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم:

  • ربات تلگرام WeFollow

WeFollow یکی از بهترین و پرطرفدارترین ربات‌های تلگرام برای دانلود محتوا از اینستاگرام است. این ربات رایگان بوده و امکان بارگیری از اینستاگرام آنلاین را فراهم می‌کند. برای استفاده از این ربات عبارت Wefollowbot را در تلگرام جستجو کرده و پس از پیداکردن ربات، گزینه «Start» را انتخاب کنید. برای استفاده نامحدود، در کانالی که ربات معرفی می‌کند، عضو شوید و دکمه «بررسی عضویت» را بزنید.

پس از تأیید عضویت، لینک پست، استوری، هایلایت یا آیدی صفحه موردنظر را برای ربات ارسال کنید. ربات به‌صورت خودکار نوع لینک را تشخیص می‌دهد و محتوای آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ربات Instagram Toolbox

ربات تلگرامی instatoolboxbot امکان دانلود رایگان تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام را فراهم می‌کند. برای استفاده از این ربات در تلگرام، عبارت instatoolboxbot را جستجو کنید یا با علامت @ آن را در یک چت وارد کنید. سپس روی گزینه Start بزنید و آی‌دی صفحه اینستاگرام دلخواه، لینک پست یا استوری را برای ربات بفرستید. پس از ارسال لینک، فایل قابل‌دانلود در چت نمایش داده می‌شود.

نکته 1: برای لینک IGTV، یک لینک دانلود مستقیم دریافت خواهید کرد.

نکته 2: برای دانلود استوری‌ها باید آی‌دی صفحه را وارد کنید تا تمام استوری‌ها به‌صورت جداگانه برایتان ارسال شود.

  • ربات InstaSave

ربات InstaSave یکی دیگر از ابزارهای دانلود استوری اینستا در تلگرام است که برای اتصال گزینه Connect Instagram را ارائه می‌دهد و شما با ارسال نام کاربری و رمز عبور صفحه‌ی خود، امکان دانلود از اکانت‌های خصوصی و استوری‌ها را فراهم می‌کند. همچنین برای استفاده از این برنامه باید در کانال مشخص شده توسط ربات عضو شوید و حداقل یکی از پست‌ها را لایک کنید.

برای استفاده از این ربات عبارت InstaSave_Bot را جستجو کنید یا با علامت @ آن را در یک چت وارد کنید. روی دکمه Start بزنید و لینک محتوای موردنظر را برای ربات بفرستید تا فایل قابل‌دانلود نمایش داده شود. توجه کنید که ربات InstaSave از فایل‌های بیش از ۵۰ مگابایت پشتیبانی نمی‌کند.

  • ربات Instagram Profile

ربات Instagram Profile برای دانلود و بزرگ‌نمایی تصویر پروفایل اینستاگرام به کار می‌رود. برای استفاده از این ربات عبارت irinsbot را در نوار جستجوی تلگرام وارد کنید یا آن را به‌صورت لینک قابل‌دسترس تبدیل کنید. پس از ورود به صفحه ربات، کلید Start را بزنید و در کانالی که توسط ربات نمایش‌داده‌شده است، عضو شوید. سپس به صفحه ربات بازگردید. اکنون آی‌دی صفحه موردنظر را ارسال کنید تا تصویر پروفایل باکیفیت بالا و اندازه‌بزرگ برایتان ارسال شود.

افزونه های کروم برای دانلود فیلم از اینستاگرام

افزونه های کروم برای دانلود فیلم از اینستاگرام

یکی از آسان‌ترین روش‌های دانلود اینستاگرام اصلی، استفاده از افزونه‌های مرورگر گوگل کروم است. با استفاده از این افزونه‌ها، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به نصب برنامه‌های جانبی یا پر شدن حافظه دستگاه خود، پست‌های موردنظر را با سرعت بالا دانلود کنید. در زیر تعدادی از محبوب‌ترین افزونه‌های دانلود از اینستاگرام را آورده‌ایم:

  • افزونه Downloader for Instagram

با استفاده از افزونه Downloader for Instagram می‌توانید دنیای تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام را در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید! این افزونه با رابط کاربری ساده و کارآمد خود به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر، ویدئوها، استوری‌ها و IGTV را از اینستاگرام دانلود کنید. Downloader for Insta معمولاً برای مرورگرهای وب مانند Chrome یا Firefox موجود است و به‌راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه‌های افزونه مربوط به مرورگرتان نصب کنید.

  • افزونه IG Downloader

افزونه IG Downloader یک ابزار فوق‌العاده برای عاشقان اینستاگرام است! با این افزونه می‌توانید به‌سادگی و با یک کلیک، تصاویر و ویدئوهای دلخواهتان را از اینستاگرام دانلود کنید و همیشه آن‌ها را در دسترس داشته باشید. این افزونه‌ها با رابط کاربری جذاب و ساده‌ای که دارد و برای مرورگرهایی مانند گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، و سایر مرورگرهای محبوب در دسترس می‌باشد.

  • افزونه FastSave

افزونه FastSave یک راه سریع و ساده برای دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام است که معمولاً برای مرورگرهای وب مانند کروم در دسترس می‌باشد. با این افزونه، تنها با یک کلیک، می‌توانید محتوای موردعلاقه‌تان را باکیفیت اصلی ذخیره کنید و همیشه در دسترس داشته باشید. رابط کاربری جذاب و ساده آن، تجربه‌ای بدون دردسر را برای شما فراهم می‌کند.

  • افزونه Story Saver

افزونه Story Saver یک ابزار فوق‌العاده برای دانلود استوری‌های اینستاگرام است! با این افزونه، می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک، استوری‌های جذاب را ذخیره کنید و همیشه آن‌ها را در دسترس داشته باشید. با رابط کاربری ساده و سریع این افزونه، هیچ‌چیزی از چشم شما دور نمی‌ماند و می‌توانید از لحظات خاص اینستاگرام لذت ببرید.

تجربه شما برای دانلود از اینستاگرام چیست؟!

انتخاب بهترین سایت دانلود از اینستا یا اپلیکیشن برای دانلود محتوای اینستاگرام به عواملی مانند سهولت استفاده، سرعت دانلود و کیفیت خروجی، نیازها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. ابزارهایی که در این مطلب معرفی شدند، هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند به‌طور مؤثری به شما کمک کنند تا محتوای موردنظر خود را دانلود کنید. بااین‌حال، توصیه می‌شود همیشه به قوانین و مقررات حقوقی و مالکیت معنوی احترام بگذارید و از این ابزارها به‌طور مسئولانه استفاده کنید. اکنون نوبت شماست که تجربیاتتان در استفاده از این پلتفرم‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

باتوجه‌به اینکه امکان دانلود مستقیم از پلتفرم اینستاگرام وجود ندارد، باید از سایت دانلود استوری و برنامه‌های دانلودر اینستاگرام استفاده کرد.

این سؤال بستگی به سلیقه شما دارد. هر دو گزینه به‌راحتی می‌توانند، محتوای دلخواهتان را دانلود کنند.

بله با استفاده از سایت دانلود پست اینستا و برنامه‌های دانلودر اینستاگرام، به‌راحتی می‌توانید به دانلود پست و استوری بپردازید.

بله با کلیک بر نماد (⁝) در هر استوری، گزینه‌ی «کپی پیوند» را انتخاب کنید و سپس مراحل بارگذاری را در اینستاگرام را انجام دهید.

بله فقط کافی است متن بیو را انتخاب کرده و کپی کنید.

بله وارد صفحه افزونه‌ها شوید و افزونه IG Downloader را جستجو کرده و نصب کنید سپس بر روی Add to Chrome کلیک کنید تا افزونه دانلود عکس از اینستاگرام بر روی مرورگر شما نصب شود.

برای این کار می‌توانید از سایت‌ها و همچنین اپلیکیشن‌های دانلودر که برای آیفون طراحی شده‌اند استفاده کنید.

اینستاگرام، به کاربران اجازه دانلود مستقیم ویدئوها را نمی‌دهد؛ اما شما می‌توانید بدون محدودیت از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایگان دانلودر اینستاگرام استفاده کنید.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود تمامی استوری‌ها و پست‌های یک حساب کاربری اینستاگرام با کمک کامپیوتر، نصب افزونه Downloader for Instagram روی مرورگر کروم است.

بله شما می‌توانید تنها با کپی‌کردن لینک پست موردنظر خود، آن را به‌راحتی دانلود کنید. این وب‌سایت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که امنیت اطلاعات ورودی را تضمین می‌کنند.

در پاسخ باید بگویم خیر، متأسفانه با استفاده از این روش‌ها شما تنها قادر به دانلود محتوای صفحاتی خواهید بود که عمومی هستند.

با استفاده از برنامه‌ی دانلود از اینستاگرام، نیازی به ورود به‌حساب کاربری ندارید و می‌توانید تنها با یک کلیک، ویدئوها و تصاویر را باکیفیت بالا و HD به‌صورت خودکار و با سرعت بالا دانلود و ذخیره کنید.

ابزاری برای دانلود تصاویر و ویدیوها از اینستاگرام است.

در پوشه دانلودها یا گالری دستگاه شما ذخیره می‌شوند.

برای دانلود در آیفون و آی‌پد، معمولاً باید از اپلیکیشن‌هایی مثل InstaSave استفاده کنید، چون اینستاگرام به طور مستقیم این امکان را نمی‌دهد.

امکان دانلود مستقیم از اینستاگرام وجود ندارد و تنها روش دانلود محتوای اینستاگرام از طریق سایت‌ها و برنامه‌ها امکان‌پذیر است.

بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام رایگان
در دنیای دیجیتال امروز، اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو تبدیل شده است. باتوجه‌به حجم بی‌پایان محتوا در این شبکه اجتماعی، بسیاری از کاربران به دنبال...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟
تبلیغات آنلاین
قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟
اگر شما یک یوتیوبر هستید یا قصد دارید یک یوتیوبر شوید، بهتر است قبل از شروع هر کاری این نکته را به خاطر بسپارید که یوتیوب سخت‌ترین قوانین مربوط به...
گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟
تبلیغات آنلاین
گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟
یکی از روش‌های کارآمد برای کسب درآمد دلاری از وبلاگ یا وب سایت‌ها، استفاده از گوگل ادسنس Google AdSense است. به زبان ساده، گوگل ادسنس Google AdSense یکی از سرویس‌های گوگل...
معرفی سرویس میلرلایت MailerLite
تبلیغات آنلاین
معرفی سرویس میلرلایت MailerLite
سرویس میلرلایت MailerLite یک راه حل نرم افزاری برای بازاریابی ایمیلی است که برای مشاغل و سازمان های مختلف در انواع صنایع، از فریلنسرها تا سازمانهای غیرانتفاعی، ادارات دولتی و...