آموزش ارز دیجیتال

استارز تلگرام چیست؟ آموزش خرید استارز در ایران

استارز تلگرام چیست؟ آموزش خرید استارز در ایران

تلگرام اگرچه به عنوان یک پیام‌رسانی جهانی کار خود را آغاز کرد اما این روزها دیگر نمی‌توان نقش آن را در دنیای ارزهای دیجیتال و حمایت از ایردراپ‌ها نادیده گرفت. تلگرام اکنون یکی از بسترهای اصلی برای اجرای ایردراپ‌های ارز دیجیتال است و حالا تصمیم گرفته تا توکن درون برنامه خود، یعنی ارز STARS را نیز ارائه کند. ارز دیجیتال استارز قرار است کارایی‌هایی مختلفی در تلگرام داشته باشد. 

استارز تلگرام چیست؟

استارز STARS ارز درون پلتفرم تلگرام است. این ارز دیجیتال قرار است که در پلتفرم تلگرام کاربردهای مختلفی را تسهیل کند. برخی از کاربردهای استارز در تلگرام به شکل زیر خواهند بود:

  • خرید محصولات و خدمات تلگرام: با راه‌اندازی تلگرام استارز کاربران می‌توانند انواع خدمات و محصولات تلگرام را در ربات‌ها و مینی اپلیکشن‌های تلگرام با ارز دیجیتال stars خریداری کنند.
  • جایزه دادن به تولیدکنندگان محتوا: تلگرام قرار است به تولیدکنندگان محتوا با ارز دیجیتال STARS جایزه بدهد. کاربران نیز می‌توانند با این ارز از محتواسازان مورد علاقه خود حمایت کنند.
  • تشویق توسعه‌دهندگان: تلگرام با ارز دیجیتال استارز توسعه‌دهندگان را به ساخت محصولات و خدمات مختلف در این پلتفرم تشویق می‌کند.

ارز دیجیتال استارز همچنین بر روی بلاکچین تون راه‌اندازی می‌شود و قابل معاوضه با ارز TON است. تلگرام همچنین قصد دارد به توسعه‌دهندگان فرصتی می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری روی استارز و تبلیغ برنامه خود در تلگرام از مزایایی مثل کارمزد صفر در معاملات بهره‌مند شوند.

استارز تلگرام چیست؟

ویژگی های کلیدی استارز تلگرام

  • پرداخت های کاربر پسند: تلگرام استارز پرداخت برای کالاها و خدمات دیجیتال را آسان و سریع می کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.
  • پشتیبانی از توسعه دهندگان: با استفاده از Stars، توسعه دهندگان می توانند به مخاطبان زیادی دست یابند و به راحتی از پیشنهادات خود در اکوسیستم تلگرام کسب درآمد کنند. کاربران همچنین می‌توانند ستاره‌ها را به سازندگان مورد علاقه خود هدیه دهند.
  • توسعه آینده: تلگرام قصد دارد ویژگی های بیشتری را برای استارز معرفی کند، مانند روش های اضافی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا و ادغام های بیشتر در برنامه.
  • گزینه‌های پرداخت چندگانه: علاوه بر گزینه‌های پرداخت موجود برای هر کسی که از InviteMember استفاده می‌کند، کاربران اکنون می‌توانند نه تنها از طریق اعتبار، رمزنگاری و پول نقد، بلکه با ستاره‌های تلگرام نیز پرداخت کنند!

چطور ارز دیجیتال استارز را به دست آوریم؟

ارز دیجیتال استارز تلگرام هنوز به طور رسمی وارد بازار ارزهای دیجیتال نشده و تنها در پلتفرم تلگرام خرید و فروش آن ممکن است. ستاره‌های تلگرام را می توان از طریق خرید درون برنامه ای در تلگرام برای iOS و اندروید خریداری کرد. همچنین می‌توان آنها را از طریق @PremiumBot در نسخه مستقیم تلگرام برای اندروید و همچنین در برنامه های وب و دسکتاپ تلگرام به دست آورد. همچنین شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت به راحتی با پرداخت ریال استارز تلگرام را خریداری کنید.

علاوه بر این روش، تلگرام پیش از راه‌اندازی رسمی این ارز قصد دارد تا بخشی از آن را در طی ایردراپ میجر (Major) میان کاربران تقسیم کند. شما می‌توانید با شرکت کردن در این ایردراپ توکن‌های استارز را به دست آورید و با تکمیل وظایف و سر زدن روزانه به ربات امتیاز خود را افزایش دهید.

خرید استارز تلگرام در ایران

در حال حاضر برای خرید استارز تلگرام ۴ روش وجود دارد:

  • خرید از طریق ایرانیکارت
  • پرداخت با کارت اعتباری غیرایرانی
  • پرداخت با گیفت کارت‌های Google play
  • خرید از طریق فرگمنت (Fragment) و با تون کوین

با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، برای کاربران ایرانی از میان این ۴  روش، بهترین گزینه برای خرید با ریال از طریق ایرانیکارت و برای خرید با ارز (تون کوین) از طریق فرگمنت (Fragment) امکان‌پذیر است.

برای خرید استارز تلگرام در ایرانیکارت از طریق لینک زیر اقدام کنید:

خرید استارز تلگرام

برای خرید استارز تلگرام در فرگمنت مراحل زیر را طی کنید:

خرید استارز تلگرام در فرگمنت

  • ولت تون کیپر خود را با ارز دیجیتال TON شارژ کنید.
  • از بخش browser وارد سایت Fragment شوید و stars را انتخاب کنید.
  • ولت خود را به سایت متصل کنید.
  • نام کاربری حساب تلگرامی که قصد خرید Stars برای آن را دارید وارد کنید.
  • مقدار استارز مورد نظر را وارد کنید (حداقل ۵۰) و گزینه Buy telegram stars را بزنید.
  • سپس در تون کیپر مراحل را تایید کنید.

اگر انجام دادن این مراحل برای شما دشوار است، ایرانیکارت همه این مراحل را برای شما انجام می‌دهد. کافی است به صفحه خرید استارز تلگرام از ایرانیکارت مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید مقدار استارزی که قصد خرید دارید را وارد کرده و با رفتن به درگاه پرداخت بانکی هزینه آن را پرداخت کنید. به همین سادگی!

سخن آخر

استارز ارز درون برنامه‌ای تلگرام است که به کاربران امکان دسترسی به خدمات مختلف را می‌دهد. این ارز با هدف تسهیل پرداخت‌ها، پاداش به توسعه‌دهندگان و تشویق تولیدکنندگان محتوا ایجاد شده است. استارز قرار است در آینده وظایف مختلفی را برعهده داشته باشد و به یک توکن تمام عیار در تلگرام تبدیل شود. برای خرید استارز تلگرام از ایرانیکارت همین حالا اقدام کنید تا پیش از همه از مزایای Stars بهره‌مند شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....