تبلیغات آنلاین

نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز

نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز

این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو در سطح جهان شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد که تبلیغ در این پلتفرم یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین باشد. اگر شما هم می‌خواهید از مزایای تبلیغات کلیکی در این موتور جستجوی عظیم بهره ببرید، در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز

با توجه به این که کاربران گوگل در سراسر جهان پراکنده شده‌اند، مسلماً این شرکت بزرگ باید یک روش پرداخت ارزی بین‌المللی در اختیارشان قرار دهد، تا تمامی افراد قادر به استفاده از ابزار گوگل مانند گوگل ادوردز باشند.

روشی که گوگل برای پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز انتخاب کرده است، استفاده از انواع کردیت کارت مانند ویزاکارت و یا مسترکارت است. بنابراین شما می‌توانید با داشتن یکی از انواع این کارت‌ها چه در حالت فیزیکی، چه مجازی و چه هدیه، هزینه تبلیغات آنلاینتان را پرداخت نمایید. جهت سفارش این کارت‌های اعتباری می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، درخواستتان را در سایت ما ثبت کنید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

در صورتی که قادر به استفاده از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید از طریق لینک زیر، پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز را به ما بسپارید. فراموش نکنید که شما با پرداخت ریال به ما، می‌توانید از هر سایت خارجی خرید انجام دهید.

شارژ اکانت گوگل ادز

بیشتر بخوانید : 

پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز

چرا تبلیغ در گوگل ادز؟

در صورتی که برای تبلیغ کسب‌وکارتان کمی تحقیق کرده باشید، می‌دانید که به طور کلی روش انجام تبلیغ را در دو دسته تبلیغات آنلاین و تبلیغات آفلاین تقسیم می‌شوند. تبلیغات آفلاین به تبلیغاتی گفته می‌شود که از طریق چاپ بروشور، کاتالوگ و … انجام می‌شوند.

در مقابل، تبلیغات آنلاین به تبلیغاتی گفته می‌شوند که از فضای اینترنت برای انتشارشان استفاده می‌شود. به عنوان مثال تبلیغ در گوگل ادوردز ، تبلیغ در اینستاگرام و …

اما چه چیزی باعث شده است که تبلیغ در گوگل ادز بهتر از سایر روش‌های بازاریابی باشد؟

  • پایین بودن هزینه‌های تبلیغ در گوگل ادز به نسبت روش‌های بازاریابی آفلاین.
  • گستردگی تعداد افرادی که روزانه از این ابزار برای یافتن پاسخ سؤالاتشان استفاده می‌کنند.
  • تنظیمات پیشرفته و متنوع برای انحصار سازی تبلیغ (مانند تنظیمات موقعیت جغرافیایی، محدوده سن، زمان‌بندی و … )
  • جواب دهی سریع خصوصاً برای افرادی که قصد برندینگ و معرفی کسب‌وکار خود را دارند.
  • مناسب برای قسمت اعظمی از کسب‌وکارها.
  • قابل پیاده‌سازی با هر میزان بودجه و سرمایه اولیه.
  • مقرون به صرفه بودن تبلیغات کلیکی (به این معنا که شما تنها زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده باشد!)

هزینه تبلیغ در گوگل ادوردز چقدر است؟

اولین سؤالی که ممکن است برای صاحبان سایت در فضای وب ایجاد شود، هزینه تبلیغ در گوگل ادز است! همان‌طور که گفته شد، یکی از مزایای اصلی تبلیغات کلیکی مقرون به صرفه بودنشان است. با این وجود نمی‌توان برای تمامی تبلیغات کلیکی یک نسخه پیچید! چرا که همه چیز به نوع تبلیغ شما بستگی دارد!

تبلیغ در گوگل ادوردز در عین سادگی، پیچیدگی‌های منحصر به خودش را نیز دارد! به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم برای انجام این کار، خصوصاً برای اولین بار از افراد متخصص استفاده کنید.

بنابراین نمی‌توان پاسخ دقیقی به سؤال هزینه تبلیغ در گوگل چقدر است داد! برخی از مهم‌ترین مواردی که در تعیین هزینه تبلیغات کلیکی تأثیرگذار هستند، عبارت‌اند از :

  • میزان سختی کلمه کلیدی
  • نوع کلمه کلیدی
  • تعداد کلمات کلیدی در هر گروه از کلمات
  • استفاده یا عدم استفاده از افزونه‌های گوگل ادز
  • زمان نمایش تبلیغ

اما به طور کلی می‌توان گفت که هزینه تبلیغات کلیکی در حالت سرچ گوگل، بین 1 الی 2 دلار متغیر است، در حالی که هزینه تبلیغ در حالت نمایشی، معمولاً کمتر از 1 دلار است.

پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز

آیا تبلیغ در گوگل ادوردز برای من مناسب است؟

متأسفانه جواب این سؤال نیز به نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد! به طور کلی شما قبل از تبلیغ در هر پلتفرم و از هر طریقی باید شناخت درستی از مخاطبین هدفتان داشته باشید. اول بررسی کنید که مخاطب و یا مشتری شما در کدام رسانه حضور دارد. سپس بررسی کنید که آیا از آن رسانه برای جستجوی کالا و یا خدمت ارائه شده توسط کمپانی شما استفاده می‌کنند یا نه!

برخی مواقع محصول شما به ‌اندازه‌ای جدید است که کاربران از وجود آن اطلاعی نداشته و در نتیجه به سراغش نیز نمی‌روند! بنابراین هرچه هم که شما برای تبلیغاتتان هزینه کنید، نمی‌توانید نتیجه مثبتی از این سرمایه‌گذاری‌تان دریافت کنید.

نظر شما در رابطه با تبلیغات کلیکی چیست؟ آیا شما تجربه استفاده از این روش بازاریابی آنلاین داشته‌اید؟ تجربیات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت سؤالاتتان را در رابطه با نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل از کارشناسان ما بپرسید.

نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟
تبلیغات آنلاین
قوانین کپی رایت در یوتیوب چیست؟
اگر شما یک یوتیوبر هستید یا قصد دارید یک یوتیوبر شوید، بهتر است قبل از شروع هر کاری این نکته را به خاطر بسپارید که یوتیوب سخت‌ترین قوانین مربوط به...
گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟
تبلیغات آنلاین
گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟
یکی از روش‌های کارآمد برای کسب درآمد دلاری از وبلاگ یا وب سایت‌ها، استفاده از گوگل ادسنس Google AdSense است. به زبان ساده، گوگل ادسنس Google AdSense یکی از سرویس‌های گوگل...
معرفی سرویس میلرلایت MailerLite
تبلیغات آنلاین
معرفی سرویس میلرلایت MailerLite
سرویس میلرلایت MailerLite یک راه حل نرم افزاری برای بازاریابی ایمیلی است که برای مشاغل و سازمان های مختلف در انواع صنایع، از فریلنسرها تا سازمانهای غیرانتفاعی، ادارات دولتی و...