پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام
برای تبلیغ در اینستاگرام روشهای مختلفی مانند استفاده از اینفلوئنسرها و یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام وجود دارد. اما اینکه کدام یک از این دو روش برای معرفی برند و افزایش فروش شما مناسب هستند، به نوع کسبوکارتان بستگی دارد! در حالی که این روزها شاهد استفاده روز افزون برندهای مختلف از سلبریتی ها هستیم، بسیاری از دیجیتال مارکترها معتقدند استفاده از روش تبلیغ مستقیم در اینستاگرام تأثیر بهتری روی کاربران دارد. اگر میخواهید با این شیوه تبلیغات اینستاگرام و پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، در این مقاله همراه ما باشید.
روش پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام
دوستان عزیزی که قصد تبلیغ در اینستاگرام دارید، حتماً میدانید که برای انجام این کار باید حساب کاربری اینستاگرامتان را به صفحه کاربری فیسبوکتان متصل کنید. بعد از انجام این کار شما میتوانید محتوای خود را تحت عنوان تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی قرار دهید. اما قبل از هر چیز باید هزینه انجام این کار را پرداخت نمایید. مشابه با تبلیغ در گوگل ، هزینه تبلیغ مستقیم در اینستاگرام نیز بر اساس معیارهای مختلف مانند بودجه روزانه محاسبه میشود. اما برای واریز هزینه مورد نظر و در واقع شارژ حساب کاربریتان شما میتوانید از دو پلتفرم اینستاگرام و فیسبوک استفاده کنید.
پیشنهاد یک مطلب جذاب: بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام رایگان
بر اساس آنچه خود اینستاگرام توصیه میکنید، بهتر است برای پرداخت هزینه از سیستم مدیریت تبلیغات فیسبوک استفاده کنید. اما در غیر این صورت، میتوانید پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را از طریق خود شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام دهید. با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از نرمافزارهای محبوب در سطح جهان است، روشهای مختلفی برای پرداخت هزینه تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد.
توجه:
لازم به ذکر است که به دلیل تحریم ها، متاسفانه حساب کاربری اینستاگرام ایرانی ها به صورت مستقیم با کردیت کارت ها و پی پال قابلیت پروموت ندارند.
استفاده از کردیت کارت
در صورتی که شما با انواع کارتهای اعتباری مانند ویزاکارت و یا مسترکارت آشنایی دارید، حتماً میدانید که با استفاده از این کارتها نه تنها در این سایت، بلکه در سایر سایتهای خارجی نیز هزینه را پرداخت نمایید. مانند خرید از آمازون ، ثبتنام آزمون PTE ، ثبتنام تافل ، ثبتنام آیلتس و … .
استفاده از پی پال
پی پال یکی از محبوبترین کیف پولهای الکترونیکی است که نه تنها برای پرداخت ارزی در سایتهای بلکه برای انتقال ارز نیز استفاده میشود. شما میتوانید با افتتاح حساب پی پال وریفای شده و انتخاب یکی از انواع کیف پول آن، از بسیاری از سایتهای خارجی، خرید کنید. مانند خرید از Envato ، خرید از تم فارست و … .
جهت ارسال درخواست افتتاح حساب پیپال و یا خرید پی پال میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :
استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت
در صورتی که تمایلی به استفاده از روشهای گفته شده ندارید، میتوانید پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را به ما بسپارید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواستتان را در سایت ثبت کنید. همکاران ما ظرف دو ساعت کاری درخواستتان را بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام میکنند.
چرا تبلیغ مستقیم در اینستاگرام؟
مسلماً قبل از اینکه کاری را انجام دهید، باید ابتدا از درست بودن انجام آن مطمئن شوید. همانطور که میدانید تبلیغات اینستاگرام یکی از روشهای بازاریابی آنلاین است. به طور کلی تبلیغات آنلاین به نسبت تبلیغات آفلاین مانند تبلیغ در تلویزیون و … هزینه کمتری دارند و برخی مواقع بازده بیشتری نیز دارند.
از طرف دیگر هزینه تبلیغ در اینستاگرام به نسبت هزینه تبلیغات کلیکی کمتر است. بنابراین استارت آپ هایی که به تازگی فعالیت کاریشان را آغاز کردهاند نیز میتوانند از این روش برای برندینگ و جذب مشتری استفاده کنند.
بنابراین میتوان گفت تبلیغات اینستاگرام یکی از مقرون بهصرفهترین روشهای بازاریابی آنلاین است.
از طرف دیگر میزان رشد و بهبود الگوریتمهای این پلتفرم روز به روز در حال افزایش است. پس دور از انتظار نیست که به تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی هر روز افزوده شود.
علاوه بر این، فراموش نکنید که تبلیغ در اینستاگرام به نوعی به فیسبوک ارتباط دارد. به این معنا که شما برای قرار دادن تبلیغ مستقیم در اینستاگرام میتوانید از تمام دادههایی که فیسبوک از کاربران دارد استفاده کنید. تعیین مخاطبین هدف و قرار دادن محتوای تبلیغاتی در اختیار آنها کار سختی نخواهد بود، البته اگر به درستی انجام شود!
هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟
جواب این سؤال به شیوه تبلیغات شما بستگی دارد. انتخاب نوع تبلیغ شما مانند عکس، ویدئو، استوری و … ، زمان تبلیغ و … از جمله مواردی است که در هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تأثیرگذار هستند. به طور کلی هزینه تبلیغ در اینستاگرام در حال حاضر بین 0.2 الی 2 دلار به ازای هر کلیک متغیر است.
آیا تبلیغات اینستاگرام برای من مناسب است؟
با وجود اینکه تبلیغ در اینستاگرام یکی از بهترین روشهای بازاریابی آنلاین است اما به طور قطع برای تمام کسبوکارها مناسب نیست. فراموش نکنید که میزان موفقیت تبلیغ شما به عوامل مختلفی از جمله مخاطبین هدفتان بستگی دارد.
به عنوان مثال، کسبوکاری که در زمینه فروش اجزای خودرو در حال فعالیت است، نمیتواند با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام انتظار نتیجه مطلوبی داشته باشد چرا که احتمال اینکه کاربران و مخاطبین هدفش در این پلتفرم به دنبال این کالا باشند، بسیار کم است.
یکی دیگر از عوامل مهمی که قبل از انجام تبلیغات آنلاین باید به آن توجه داشته باشد، رقابت سنجی است. به عبارت دیگر شما باید ابتدا بررسی کنید که رقبایتان کدام فضا را برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفتهاند.
با در نظر گرفتن این عوامل و سایر موارد، متوجه خواهید شد که این شیوه از تبلیغات برای شما مناسب هست یا نه! (با توجه به اینکه بررسی تکتک این پارامترهای تأثیرگذار احتمالاً از حوصله شما خارج است، بهتر است برای انجام این کار از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. تا از سرمایهگذاری که انجام میدهید، نتیجه مطلوبی دریافت نمایید.)
همراهان گرامی، اگر برای پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام سؤالی دارید، میتوانید از طریق چت آنلاین و یا شمارههای موجود در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.