اکانت های خارجی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

این روزها احتمالاً افراد بسیاری را دیده‌اید که از هوش مصنوعی برای امور مختلف خود مثل تولید محتوا استفاده می‌کنند. بله، درست است؛ استفاده از ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی روز به روز بیشتر شده است. هر کسب و کار دیجیتالی برای جا نماندن از قافله رقابت این ابزارها را به کار می‌برد. تولید محتوا با هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای سفارشی با کیفیت بالا، سریع و مقرون به صرفه مناسب است و به شما کمک می‌کند تا نسبت به رقبا برتری داشته باشید. این ابزارها برای تولید پیام‌هایی متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریانتان نیز مناسب هستند. به این ترتیب، می‌توانید با مخاطبان هدف خود بهتر ارتباط برقرار کنید و کسب و کاری پررونق‌تر داشته باشید. در این مطلب، بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی، ویدیویی یا تصویری را همراه با مزایا و معایب هر یک معرفی کرده‌ایم.

۱. جاسپر

جاسپر را باید به نوعی ابزار برتر تولید محتوا با هوش مصنوعی دانست. در واقع، اگر به دنبال سریع‌ترین راه برای تولید محتوای متنی بلاگ‌های خود هستید، بررسی هوش مصنوعی جاسپر ارزش آن را دارد. این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی که برای کاربردهای شخصی و تجاری طراحی شده، ۵۰ قالب برای انتخاب دارد. شما می‌توانید از این هوش مصنوعی برای نوشتن توضیحات محصول در پلتفرم‌های تجاری یا ایجاد پست‌های عالی برای کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. برای اینکه به بهترین نتیجه برسید باید توضیحات دقیقی به این ابزار ارائه بدهید. جاسپر به شما کمک می‌کند تا با لحن محتوای خود بازی کنید و آن را مطابق با برند تجاری خود تغییر دهید.

برای تولیدکنندگان محتوا قیمت اکانت جاسپر از ۳۹ دلار در ماه شروع می‌شود. تیم‌های بازاریابی هم می‌توانند با استفاده از اکانت کاربری پیشرفته و پرداخت ۳۹ دلار در ماه از قابلیت‌های اضافی این هوش مصنوعی استفاده کنند.

مزایا معایب
قالب‌های محتوای بسیار متنوع قیمت اکانت جاسپر برای کسب و کارها ممکن است به طرز قابل توجهی متفاوت باشد
قابلیت ادغام با ابزارهایی مانند گرامرلی اگر به فکر نوشتن متون طولانی‌تر هستید، شاید جاسپر برای شما مناسب نباشد
ابزاری ایده‌آل برای ایده‌پردازی محتوا ادغام این ابزار با سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای شما هزینه‌ای اضافی خواهد داشت

اکانت copy ai

۲. ابزار  Copy.ai

اگر به عنوان یک بازاریاب محتوا به دنبال ابزاری مؤثر برای نوشتن با هوش مصنوعی هستید، Copy.ai ارزش بررسی را دارد. با اینکه این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند انواع متن را ایجاد کند، بهترین روش استفاده از آن تولید محتوای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی است. این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند به شما امکان کنترل بیشتر روی متن نهایی را بدهد.

مزایا معایب
تجربه کاربری بهتر اگر به فکر نوشتن متن طولانی‌تر هستید، این ابزار هوش مصنوعی بهترین انتخاب شما نخواهد بود
ابزار تولید محتوای ساده برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر این ابزار باید اکانت خود را ارتقا دهید
انتخاب خوبی برای کسانی که به دنبال ابزار رایگان هوش مصنوعی هستند

۳. ابزار Surfer SEO

اگر به دنبال ابزاری برای بهینه‌سازی محتوا و بهبود عملکرد جستجو هستید، Surfer SEO انتخاب بهتری است. این ابزار هوش مصنوعی قابلیت‌هایی مانند ابزار تحلیل کلمه کلیدی و ویرایشگر محتوای کاربر پسند دارد. پیشنهاداتی برای هدرها، تفکیک جامع کلمات کلیدی رقابتی به‌علاوه آغازگرهایی در مورد نحوه دقیق‌تر کردن محتوای خود به گونه‌ای که از رقبای اصلی سئو شما برتری داشته باشد از جمله سایر قابلیت‌های این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی هستند.

مزایا معایب
رابط عالی برای ویرایش محتوا پیشنهادات این ابزار برای کلمات کلیدی همیشه قابل اعتماد نیست
گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوع و انعطاف‌پذیر استفاده از آنالیزر این ابزار چندان ساده نیست
قابلیت ادغام با ابزارهایی مانند وردپرس و گوگل داکز

اکانت canva ai

۴. Canva

کانوا بهترین اپلیکیشن تولید محتوا هوش مصنوعی محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید تصاویری جذاب و کاربرپسند تولید کنید. با استفاده از کانوا، برای ایجاد محتوای گرافیکی با کیفیت بالا به دانش کدنویسی پیشرفته نیازی ندارید. علاوه‌براین، قابلیت‌های قدرتمند تولید تصویر این ابزار هوش مصنوعی به این معنی است که تنها با چند دستور اولیه می‌توانید تصاویری با کیفیت تولید کنید. در اکانت کانوا این امکان را دارید که ابعاد تصاویر گرافیکی را تغییر دهید و به آن افکت‌های مختلف اضافه کنید تا کاملاً مطابق میل شما شوند.

مزایا معایب
قیمت اکانت‌های آن نسبتاً مناسب است کیفیت تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی متفاوت است
برای هر درخواست چندین تصویر ارائه می‌شود حق کپی رایت تصاویر و محتوای گرافیکی بسته به کشوری که آی پی آن را دارید، متفاوت است
می‌توانید برای تصاویر تولید شده تنظیمات مختلفی به کار ببرید

۵. ابزار InVideo

یکی دیگر از ابزارهایی که بهترین هوش مصنوعی تولید محتوا محسوب می‌شوند، InVideo است. InVideo یک ابزار ویرایش ویدیو قدرتمند به شمار می‌رود. همه افراد از یوتیوبرها گرفته تا برندهایی که به دنبال ایجاد محتوا برای کانال‌های آنلاین خود در شبکه‌های اجتماعی هستند، از این ابزار استفاده می‌کنند. اگرچه بسیاری از ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی بسیار پیشرفته هستند، دسترسی به InVideo ساده است. شما حتی برای شروع به پرداخت هزینه چندانی نیاز ندارید. در این ابزار، بیش از هزار قالب آماده برای انتخاب وجود دارد و می‌توانید به آرشیوهای آنلاین تصاویر مانند Shutterstock و Storyblock دسترسی داشته باشید.

مزایا معایب
دسترسی به یک آرشیو عظیم تصویر و ویدیو پروژه‌ها در قالبی که انتخاب کرده‌اید، قفل می‌شوند
رابط کاربرپسند برای اینترنت‌هایی که سرعت کمتری دارند، انتخاب خوبی نیست
قالب‌های آماده این ابزار، تولید ویدیوی هوش مصنوعی را سریع انجام می‌دهند

اکانت Synthesia

۶. ابزار Synthesia

با استفاده از Synthesia می‌توانید ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی را تنها در چند لحظه ایجاد کنید. این ابزار معمولاً با تمرکز بر ایجاد آواتارهای واقعی کار می‌کند. این ابزار برای اهداف بازاریابی و فروش نیز مفید است. حتی می‌توانید محتوای صوتی را با پشتیبانی از بیش از ۱۲۰ زبان روز دنیا بومی‌سازی کنید. اکانت Sythesia برای تولیدکنندگان محتوای خلاقانه یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی به شمار می‌رود.

مزایا معایب
کیفیت ویدیوهای تولیدی این ابزار بسیار عالی است با طرح‌های پرسونال این ابزار بسیاری از قابلیت‌ها را در اختیار نخواهید داشت
گزینه‌های بسیاری برای ایجاد محتوای اختصاصی دارد برای تولید محتوای ویدیویی حرفه‌ای چندان مناسب نیست
برای تولید محتوای ویدیویی کوتاه تبلیغاتی ایده‌آل است دسترسی ضعیف API این ابزار قابلیت‌های آن را کاهش می‌دهد

۷. ابزار Murf

Murf نیز یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی است که بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا محسوب می‌شوند. این اکانت هوش مصنوعی برای تولید صداهای انسانی برای محتوای ویدیویی Murf بهترین گزینه است. با استفاده از مورف می‌توانید به سادگی یک اسکریپت وارد کنید، صدای مورد نظرتان را انتخاب کنید و به کار ببرید. حتی می‌توانید با تأکید بر کلمات خاص و اضافه کردن مکث برای جلوه‌های دراماتیک از این ابزار بهره ببرید.

مزایا معایب
صداهای زیادی برای انتخاب دارد فیلترهای صوتی این ابزار بهترین نیستند
به کاربران این امکان را می‌دهد که لحن، زیر و بم و سرعت مکالمات را تنظیم کنند قابلیت سفارشی‌سازی چندانی ندارد
فیلترها و افکت‌های بسیاری برای ویرایش‌های پیشرفته دارد یک ابزار هوش مصنوعی نسبتاً گران‌قیمت است

اکانت Descript

۸. ابزار Descript

اگر ویرایش صوتی یا تصویری محتوا برای شما یک چالش بزرگ است، ابزار هوش مصنوعی Descript را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ابزار برای پادکسترها یا هر کسی که برای کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی محتوا تولید می‌کند، ایده‌آل است. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا ابزارهای ویرایش رایج را در این ابزار هوش مصنوعی ادغام کنید. با به کار بردن این ابزار می‌توانید سکوت‌های موجود در ویدیوها یا محتوای صوتی را حذف کنید، پروفایل‌های صوتی دیجیتال ایجاد کنید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر هوش مصنوعی را به کار ببرید.

مزایا معایب
با کمک قابلیت overdubbing این ابزار از دردسرهای ضبط مجدد نجات پیدا می‌کنید قابلیت تایم‌لاین آن بسیار محدود است
قابلیت رونویسی پیشرفته این ابزار بهترین امکاناتی است که می‌توانید داشته باشید قدرت پردازش محدودی دارد
ابزارهای ویرایش کاربرپسند این ابزار آن را به بهترین ابزار برای مبتدیان تبدیل می‌کند

۹. ابزار HubSpot

HubSpot یک ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی که می‌توانید از آن برای تولید ایمیل‌های بازاریابی مؤثر، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی یا ایجاد CTA استفاده کنید. این ابزار گزینه‌ای کاربردی برای ایده‌پردازی محتوا و تولید محتوای متنی در مدت زمانی کوتاه است. اگر مهارت نویسندگی ندارید، این ابزار هوش مصنوعی برای شما عالی است.

مزایا معایب
برای ایده‌پردازی محتوا عالی است فقط قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر ابزارها و ارائه خدمات HubSpot را دارد
انتخاب خوبی برای بازاریابان دیجیتال است قیمت‌گذاری آن چندان شفاف نیست
نسخه آزمایشی آن رایگان است

اکانت ChatGPT

۱۰. ChatGPT

ChatGPT هنوز هم با وجود رقبای جدید یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای متنی با AI به شمار می‌رود. شما می‌توانید از نرم‌افزار این هوش مصنوعی یا پلاگین GPT برای تولید محتوا استفاده کنید. افزونه تولید محتوا هوش مصنوعی یا نرم‌افزار چت جی پی تی جزو محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در سراسر جهان محسوب می‌شود.

شما می‌توانید از اکانت Chatgpt برای نوشتن متون خلاقانه یا ایده‌پردازی محتوا استفاده کنید. بااین‌حال، این ابزار هوش مصنوعی قابلیت‌های بسیاری دارد که بیشتر کاربران از آن بی‌اطلاع هستند. با پرامپت‌های مناسب و دقیق می‌توانید از این هوش مصنوعی برای تولید محتوای خلاقانه استفاده کنید.

مزایا معایب
کاربری بسیار ساده قابلیت‌های نسخه رایگان آن بسیار محدود هستند
یکی از همه‌کاره‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازار است متن تولید شده توسط این ابزار ممکن است خیلی دقیق نباشد
انتخاب خوبی برای خودکارسازی تولید محتوا است

۱۱. گرامرلی

گرامرلی یک دستیار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای بهبود املا، گرامر و کیفیت کلی متون به کار می‌رود. این ابزار به شما پیشنهاداتی برای وضوح بیشتر متن‌ها و بهبود لحن و سبک نوشتاری می‌دهد. اکانت گرامرلی را می‌توانید با مرورگرها، واژه‌پردازها و پلتفرم‌های ایمیل ادغام کنید تا متون انگلیسی را دقیق‌تر بنویسید.

مزایا معایب
پیشنهادات سریع برای اصلاح املا، دستور زبان و روان‌تر شدن متون نسخه رایگان آن قابلیت‌هایی مانند بررسی لحن نوشتار را ندارد
با چندین پلتفرم از جمله گوگل داکز و مرورگرهای وب ادغام می‌شود پیشنهادات این ابزار ممکن است خلاقیت شما را محدود کند
برای اصلاح متون انگلیسی به کار می‌رود

اکانت writesonic

۱۲.WriteSonic

اکانت Writesonic یکی از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی برای تولید محتوا است که قادر است متون خلاقانه و تبلیغاتی را در کمترین زمان ممکن ایجاد کند. این ابزار برای نوشتن توضیحات محصول، مقالات، ایمیل‌های بازاریابی و حتی محتوای شبکه‌های اجتماعی ایده‌آل است.

مزایا معایب
رابط کاربری ساده و جذاب قابلیت‌های محدود در نسخه رایگان
تنوع بالا در قالب‌های متنی گاهی نیاز به ویرایش دستی متون تولیدشده
مناسب برای خودکارسازی فرآیند تولید محتوا

۱۳. جمینای گوگل

گوگل جمینای که در فوریه ۲۰۲۴ وارد عرصه هوش مصنوعی شد، بلافاصله موج بزرگی در دنیای فناوری‌های پیشرفته به راه انداخت. در حال حاضر، همه ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل زیرمجموعه جمینی هستند. پیش‌بینی می‌شود که اکانت Gemini در آینده هم بیش از امروز پیشرفت کند و حتی شاید بتواند بر رقبای اصلی خود مسلط شود.

مزایا معایب
توانایی پردازش داده‌های متنی، تصویری و صوتی در یک پلتفرم استفاده از نسخه‌های پیشرفته و ویژگی‌های اضافی ممکن است هزینه‌بر باشد
 تولید محتوا با جزئیات و خلاقیت بالا

کلام آخر

شاید در گذشته‌ای نه چندان دور تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری کاری زمان‌بر بود اما امروزه با استفاده از ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی کارها ساده‌تر شده است. با به کار بردن ابزارهایی که در این مطلب معرفی کردیم، می‌توانید متون خلاقانه بنویسید یا تصاویر، ویدیوها یا فایل‌های صوتی منحصر به فردی تولید کنید. البته، نباید این نکته مهم را فراموش کنید که حتی بهترین هوش مصنوعی نیز قدرت و خلاقیت ذهن انسان را ندارد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در 2024
اکانت های خارجی
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در 2024
در سال 2024، با به‌کارگیری الگوریتم‌های پیشرفته‌تر و شبکه‌های پیچیده‌تر، ابزارهای هوش مصنوعی تولید عکس به سطح بی‌نظیری از دقت و هنر رسیده‌اند. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در...
مینی اپ تلگرام (Telegram Mini App) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اکانت های خارجی
مینی اپ تلگرام (Telegram Mini App) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
تلگرام که یکی از پیام‌رسان‌های محبوب با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است که در سال ۲۰۲۳ با همکاری بنیاد شبکه باز (TON) و شرکت تنسنت (مالک وی‌چت)،...
حل مشکل خطای اتصال اسپاتیفای
اکانت های خارجی
حل مشکل خطای اتصال اسپاتیفای
اگر شما هم به تازگی از سرویس اسپاتیفای استفاده کرده باشید، حتما متوجه خطای اتصال آن شده‌اید. به این صورت که در زمان پخش موسیقی مورد علاقه خود یا باز...