اکانت های خارجی

بررسی سایت تریدینگ ویو

بررسی سایت تریدینگ ویو

برای کسانی که در بازار های جهانی مشغول به فعالیت هستند دسترسی به تریدر های خوبی که بتوانند امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار دهند بسیار با اهمیت است؛ زیرا هرچه امکانات آن‌ها بیشتر باشد، سود بیشتری کسب خواهند کرد. برای اینکه بدانید تریدینگ ویو چیست، سایت آن چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید از نرم افزار تریدینگ ویو استفاده کنید؛ باید حتما این مقاله را بخوانید تا با ویژگی های آن آشنا شوید. در آخر این بلاگ به شما کمک می کنیم تا از طریق ایرانیکارت اکانت مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

معرفی سایت تریدینگ ویو

زمانی که سایت تریدینگ ویو را باز می کنید پای خود را به دنیای جذاب تریدر هایی می گذارید که بسیار در کار خود حرفه ای هستند. شما در سایت تریدینگ ویو با انبوهی از امکانات سروکار دارید که می توانید به خوبی از آنها استفاده کنید؛ برای بار اول اگر به سایت تریدینگ ویو tradingview سر میزنید ممکن است به شدت سردرگم شوید. اما نگران نباشید ما قسمت های مختلف آن را برای شما بررسی می کنیم.

بررسی سایت تریدینگ ویو

در صفحه اول سایت شما یک نوار ابزار در بالاترین قسمت می بینید که مربوط به معروف‌ترین بازار ها هستند؛مثل یورو و بیت کوین، سهام آمریکا و… است. در واقع شما با یک نگاه کوتاه می توانید شرایط بازار های محبوب را به سرعت بررسی کنید و کلیت شرایط بازارهای جهانی را متوجه می‌شوید.

در ادامه شما با یک بلاگ طولانی مواجه می‌شوید که شامل به روزترین و جدید‌ترین اخبار و آموزش‌های تریدینگ ویو است. شما با مطالعه این بلاگ میتوانید علاوه بر دریافت اخبار به روز در مورد بازار های مختلف، دانش خود را در ترید کردن گسترش داده و به درآمد بیشتری دست یابید.

در سمت راست این بلاگ‌های خبری و علمی، شما می‌توانید یک نوار ابزار شامل خلاصه بیشتر از بازار ها بروکر‌ها و سهام‌های برتر را مشاهده کنید. این موارد به خوبی به شما یک دید کلی می‌دهند و شما می‌توانید که با لیتک های موجود به صفحه ی ترید کردن زفته و ترید کردن خود را آغاز کنید.

trading view

برای خرید اکانت تریدینگ ویو، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

خرید اکانت تریدینگ ویو

در انتها باید به فهرست مهم بالای صفحه آن اشاره کنیم که در این جدول به خوبی می توانید به بعضی از ویژگی های برتر ان پی ببرید.

نام سربرگ  خدمات موجود در این دسته بندی
ideas در این بخش میتوانید ایده های تجاری ، تجزیه و تحلیل و آموزش را بخوانید و یاد بگیرید. 
markets در این بخش میتوانید همه بازار های را مشاهده کنید
scripts شما را به بزرگترین کتابخانه از اندیکاتور ها دست یابید
screener در این بخش قیمت سهام های مختلف برای شما لیست شده است
streams در این بخش به لایو های در حال اجرا هدایت می شوید
brokers میتوانید لیست بروکرها را مشاهده کنید
chart به صفحه تریدر سایت منتقل شده و می توانید چارت های مختلف را مشاهده کنید.
more صفحات مختلف در مورد خود سایت را برای شما دسته بندی کرده است.

در این بخش سعی کردیم شما را با کلیت و کاربرد های سایت تریدینگ ویو اشنا کنیم تا راحت تر به استفاده از این نرم افزار تحت شبکه بپردازید.

بررسی سایت و نرم افزار تریدینگ ویو

نرم افزار تریدینگ ویو

مطمئنا شما هم  میخواهید مداوم از این سایت استفاده کنید و ممکن است نیاز داشته باشید که در هر لحظه از شبانه روز به سرعت وارد اکانت خود شوید و وضعیت بازار های مالی را چک کنید. اصلا جای نگرانی نیست زیرا اپ تریدینگ ویو را می توانید از گوگل پلی یا اپل استور دریافت کنید و به کار خود بپردازید. این ویژگی مهمی برای افرادی است که میخواهند در همه جا و به سرعت به اکانت خود دسترسی داشته باشند.

محصولات موجود در سایت تریدینگ ویو

مطمئنا خدمات یک شرکت اگر با کیفیت و گسترده باشد می تواند مخاطبان را به خوبی جذب کند در این بخش می خواهیم این خدمات را در سایت تریدینگ ویو بررسی کنیم تا دلایل این محبوبیت و کارایی را بفهمیم . برای دسترسی به این بخش میتوانید اسکرول کنید به پایین صفحه اول تا در لیست Products تک تک آنها را مشاهده کنید.

  • چارت ها 

با کلیک بر روی لینک آن به صفحه ای می روید که چارت ها با تمام امکانات برای شما به وجود می آید در این وبلاگ ما قصد داریم در مورد نحوه استفاده از چارت سایت تریدینگ ویو را آموزش دهیم اما میتوان گفت این چارت چیز خاصی نبوده و در خیلی از سایت های تریدینگ کشورمان هم وجود دارد و به احتمال زیاد شما هم قبلا از آن استفاده کرده اید بنابراین در این بخش خیلی با نوآوری و سرویس متمایزی رو به رو نمی شوید.

  • اسکریپت کاج 

به جرات می توان گفت که این یکی از متحیر کننده ترین ابزار های این سایت است. شما میتوانید با یادگیری زبان برنامه نویسی آسان این سایت برای خود اندیکاتورها و فیلتر های مختلفی را طراحی کنید. به گفته خود سایت این زبان برنامه نویسی سبک بوده و مخصوص تریدرهای این سایت نوشته شده است تا تجربه بهتری از ترید را به آنها بدهد.

  • لیست سهام ها

در این صفحه از سایت شما میتوانید سهام بازار های مختلف را ببینید و همچنین به خوبی خلاصه ای از اتفاقات مختلفی را که در ان روز افتاده مشاهده کنید. این صفحه که مدام در حال رفرش شدن است اطلاعات سود و زیان و قیمت لحظه ای یک سهم را به شما گزارش می دهد. که می توانید حتی از آن یک گزارش تهیه کنید.

  • اسکنر فارکس

اسکنر فارکس هم مثل لیست سهام ها اطلاعات ارزهای مورد معامله را به صورت آنلاین به همراه جزئیات این تغییرات به شما گزارش می دهد که برای اهالی بازار فارکس دسترسی به این اطلاعات بسیار آسان است. شما با استفاده از ابزار های بالای صفحه می توانید فیلتر های مورد نظر خود را اعمال کنید تا به اهداف خود نزدیک تر شوید.

  • اسکنر کریپتو

فعالان بازار رمز از=رز ها باید به این قسمت مراجعه کنند تا بتوانند مثل بازر فارکس و سهام ارزش لحظه ای هر رمز ارز را پایش کنند و همچنین بتوانند به میزان سود و زیان آن پی ببرند. نکته جالبی که باید به آن توجه کنید در این صفحه قیمت هر رمز ارز را با توجه به صرافی آن نوشته و شما به این موضوع پی می برید که قیمت کوینهای صرافی های مختلف چقدر است.

  • تقویم سود و تقویم اقتصادی

شما به خوبی می بینید که سایت تریدینگ ویو با خیلی از تریدرها تفاوت اساسی دارد. همه ما میدانیم اخبار در بازار سهام مهمترین دلیل تغییر قیمت ها است. این سایت به خوبی برای شما اخبار منتشر شده از شرکت ها را نمایش می دهد و همچنین تقویمی از اتفاقات تاثیر گذار برای شما  به وجود آورده است.  در تقویم سود، شما می توانید گزارشات مالی دوره ای شرکت های مختلف را ببینید و بر اساس آن تحلیل های فاندامنتال خود را انجام دهید.

بررسی تریدینگ ویو

بیشتر بخوانید : نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو در ایران

اکانت تریدینگ ویو

برای ساخت اکانت در سایت تریدینگ ویو (برای نرم افزار تریدینگ ویو هم به همین شکل است)  لازم است شما یک حساب ایمیل داشته باشید. با وارد کردن حساب ایمیل و مشخص کردن رمز عبور اکانت خود به راحتی برای شما اکانت ساخته خواهد شد و نیاز به هیچ چیز دیگری نیست. توجه کنید می توانید حساب خود را توسط حساب های فیسبوک یا گوگل نیز بسازید که فرایند ثبت نام را را برای شما خیلی آسان تر می کند.

بررسی اکانت های تریدینگ ویو

موضوع اصلی در استفاده از از نرم افزار تریدینگ ویو این است که شما باید حساب خود را با یک اکانت شارژ کنید تا به امکانات بیشتری از این سایت دسترسی داشته باشید. شما بدون پرداخت ارزی هزینه میتوانید فقط یک ماه از این سایت تریدینگ ویو استفاده کنید و آن را امتحان کنید، سپس لازم است یکی از اکانت ها که مناسب خودتان است را از سایت خریداری کنید. ما سعی کردیم در جدول زیر به طور خلاصه ویژگی  پلانهای مختلف را باهم ذکر کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

Basic Pro Pro+ Premium
نمایش همه نمودار ها  نمایش 5 اندیکاتور برای هر نمودار نمایش 10 اندیکاتور برای هر نمودار نمایش 25 اندیکاتور برای هر نمودار
پوشش گسترده بازارهای مالی 2 چارت در هر صفحه 4 چارت در هر صفحه 8 چارت در هر صفحه
اسکنر های متنوع 10 هشدار از ظرف سرور 30 هشدار از ظرف سرور 400 هشدار از ظرف سرور
بیش از 50 ابزار هوشمند برای چارت ها بدون تبلیغ بدون تبلیغ بدون تبلیغ
بیش از 100 هزار اندیکاتور اضافه شدن اندیکاتور های های حجمی توانایی اضافه کردن فرمول های سفارشی در چارت اضافه کردن 4 برابر اطلاعات بیشتر در یک چارت
12 نوع نمودار مختلف فواصل زمانی را می توانید شخصی سازی کنید توانایی ارسال داده ها به  اضافه کردن فواصل پایه دوم
آزمایش مجدد برای استراتژی های معاملاتی چندين لیست برای ترید پیشرفته تر  اضافه کردن شاخص های متفاوت در شاخص های قبلی ارسال هشدار ها منقضی نمی شود در این پلن

نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو

همانطور که مشاهده کردید این تریدر وظایف خود را به خوبی انجام میدهد و برایتان امکانات خوبی آماده می کند.  لزا شما باید برای دسترسی به این امکانات اکانت های آن را بخرید. البته برایتان توضیح داده شد که این سایت هر اکانت را به مدت 1 ماه برایتان رایگان فعال می کند تا در صورتی که از خدمات آن ناراضی بودید و منصرف شدید اقدام به خرید اکانت آن نکنید. 

حال برای خرید این اکانت لازم است تا از یکی از سایتهای واسطه در ایران استفاده کنید. شرکت ایرانیکارت میتواند برای شما اکانت تریدینگ ویو را خریدار کند تا شما بتوانید به ترید خود مشغول باشید. 

بررسی سایت تریدینگ ویو
برای کسانی که در بازار های جهانی مشغول به فعالیت هستند دسترسی به تریدر های خوبی که بتوانند امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار دهند بسیار با اهمیت است؛...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در 2024
اکانت های خارجی
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در 2024
در سال 2024، با به‌کارگیری الگوریتم‌های پیشرفته‌تر و شبکه‌های پیچیده‌تر، ابزارهای هوش مصنوعی تولید عکس به سطح بی‌نظیری از دقت و هنر رسیده‌اند. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در...
مینی اپ تلگرام (Telegram Mini App) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اکانت های خارجی
مینی اپ تلگرام (Telegram Mini App) چیست و چه کاربردهایی دارد؟
تلگرام که یکی از پیام‌رسان‌های محبوب با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است که در سال ۲۰۲۳ با همکاری بنیاد شبکه باز (TON) و شرکت تنسنت (مالک وی‌چت)،...
حل مشکل خطای اتصال اسپاتیفای
اکانت های خارجی
حل مشکل خطای اتصال اسپاتیفای
اگر شما هم به تازگی از سرویس اسپاتیفای استفاده کرده باشید، حتما متوجه خطای اتصال آن شده‌اید. به این صورت که در زمان پخش موسیقی مورد علاقه خود یا باز...