ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

بزرگترین ایردراپ‌های تاریخ کدام پروژه‌ها بوده‌اند؟

بزرگترین ایردراپ‌های تاریخ کدام پروژه‌ها بوده‌اند؟

شاید تصور کنید چیزی که رایگان به دست آید ارزش چندانی ندارد اما در بازار ارز دیجیتال، ارزهای رایگان می‌توانند منبعی برای کسب درآمد باشند. ایردراپ‌ها همان پروژه‌های محبوبی هستند که به رایگان به شرکت‌کنندگان ارز دیجیتال هدیه می‌دهد. در واقع، بسیاری از پروژه‌های قدرتمندی که اکنون در بازار می‌بینید در اولین قدم به عنوان ایردراپ میان مردم محبوب شده‌اند. اکنون شما نام بسیاری از بزرگترین‌ ایردراپ‌ های تاریخ را می‌شناسید اما راز موفقیت این ایردراپ‌ها چه بوده و چطور باید پروژه‌ها مشابه آن را پیدا کنیم؟

چه عواملی باعث موفقیت یک ایردراپ می‌شود؟

در تاریخ ارزهای دیجیتال، هزاران ایردراپ مختلف وارد بازار شده که کمتر از ۲۰ درصد آن‌ها موفق بوده‌اند. اما چه می‌شود که یک ایردراپ در بازار به موفقیت می‌رسد و ده‌ها ایردراپ شکست خورده‌اند؟

در واقع، برای این که یک پروژه ایردراپ موفق شود، چند عامل مورد نیاز است:

  1. جذابیت پروژه: پروژه باید یک مشکل واقعی را حل کند یا کاربرد واضحی داشته باشد که مورد توجه کاربران قرار گیرد. بهره‌مندی از تیم توسعه‌دهنده قدرتمند، داشتن جامعه فعال و نقشه راه مشخص می‌توانند به جذابیت پروژه بیافزایند.
  2. ساختار ایردراپ: شرایط دریافت ایردراپ باید واضح، آسان و قابل دسترس باشد. همچنین مقدار توکن‌های ایردراپ شده باید به اندازه کافی جذاب باشد تا کاربران را به مشارکت ترغیب کند.
  3. بازاریابی و تبلیغات: پروژه باید به طور موثر در مورد ایردراپ خود در کانال‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات آگاهی ایجاد کند. آن‌ها همچنین باید با جامعه خود به طور فعال تعامل داشته باشد و به سوالات و نظرات پاسخ دهد.

به این ترتیب ایردراپ‌های موفق، آن‌هایی خواهند بود که بتوانند با نقشه راه و استراتژی مشخص پیش بروند و با فعالیت در شبکه‌های مختلف یک کامیونیتی فعال برای خود جمع‌آوری کند.

با ارزش‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کدام است؟

با ارزش‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کدام است؟

با عواملی که باعث موفقیت یک ایردراپ خواهد شد آشنا شدیم. اکنون با ما همراه باشید تا با چند مورد از با ارزش‌ترین ایردراپ‌های تاریخ آشنا شویم و ببینیم چه شگفتی‌هایی در بازار ایجاد کرده‌اند. در ادامه، لیستی از ۱۰ ایردراپ برتر تاریخ و راز موفقیت آن‌ها را مرور می‌کنیم.

۱- یونی سواپ (Uniswap)

یونی سواپ با ارزش بازار ۶ میلیارد دلاری خود در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و تا این زمان بزرگترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. Uniswap که اکنون به دلیل نقش پیشگام خود در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته شده است، به طور قابل توجهی بر بلاکچین اتریوم از طریق راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر لایه 2 نوآورانه خود تأثیر گذاشته است.

ایردراپ این پلتفرم، با هدف جمع‌آوری پذیرندگان اولیه انجام شد و نه تنها به این کاربران پاداش خیلی خوبی داد، بلکه هدف خود یعنی ارتقای پذیرش و مشارکت گسترده‌تر در اکوسیستم اتریوم را نیز به اجرا درآورد.

ایردراپ ارز دیجیتال یونی سواپ ابتدا برای روش توزیع منحصر به فرد خود مورد توجه قرار گرفت. در این ایردراپ معیارهای واجد شرایط بودن برای ایردراپ یونی سواپ به دقت تنظیم شده بود تا به کسانی که فعالانه با ویژگی‌های پلتفرم درگیر هستند پاداش دهد. معیارهای دریافت ایردراپ یونی سواپ به این شکل بود:

  • شرکت‌کنندگان باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشند.
  • قبل از یک تاریخ خاص با یونی سواپ تعامل داشته باشند.
  • قوانین رسمی ایردراپ را رعایت کنند.

بیش از ۲۵۰ هزار آدرس کیف پول مرتبط با این پلتفرم، توکن‌های رایگان UNI را به عنوان بخشی از ایردراپ دریافت کردند. اینگونه بود که ایردراپ یونی‌سواپ توانست سر و صدایی در جامعه رمزارزها ایجاد کند و توجه را به پیشرفت‌های فناوری پلتفرم و رویکرد کاربر محور جلب کرد.

۲- ایپ کوین (Apecoin)

ایپ کوین که اکنون یکی از بازیگران برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود، دومین ایردراپ بزرگ بازار ارزهای دیجیتال با ارزش ۳.۵۴ میلیارد دلار است. در ۱۷ مارس ۲۰۲۲، ارز دیجیتال ایپ کوین با تخصیص بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود به دارندگان Bored Ape و Mutant Ape NFT، ایردراپ خود را راه‌اندازی کرد. به طور خاص، ۱۵٪ از کل توکن‌های APE برای مالکان NFT از طریق یک صفحه اختصاصی CLAIM در دسترس قرار گرفت. این ایردراپ به کسانی تعلق گرفت که در کیف پول‌های اتریومی خود NFT های BAYC یا MAYC را در آن زمان نگهداری می‌کردند.

۳- دی وای دی ایکس (dYdX)

رتبه سوم در لیست بزرگترین ایردراپ‌ های تاریخ، به ارز دیجیتال دی وای دی ایکس با ایردراپی به ارزش ۲.۰۱ میلیارد دلار می‌رسد. پلتفرم dYdX که به عنوان چراغی در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) شناخته می‌شود توانسته نحوه تعامل کاربران با دارایی‌های دیجیتال در بلاکچین اتریوم را به طور قابل توجهی متحول کند.

dYdX airdrop  با آغاز بازدید از سایت رسمی dYdX airdrop آغاز شد، جایی که از کاربران خواسته شد کیف پول‌های فعال خود را مانند متامسک یا تراست متصل کنند. پس از یک فرآیند کاربرپسند، شرکت‌کنندگان توانستند توکن‌های airdrop خود را مطالبه کرده و آن‌ها را در کیف پول خود دریافت کنند.

کاربران برای این که واجد شرایط دریافت این ایردراپ شوند، باید معیارهایی مانند داشتن حداقل مقدار ارز دیجیتال مشخص شده یا تعامل با پلتفرم dYdX را برآورده می‌ساختند.

 ۴- آربیتروم (Arbitrum)

Arbitrum، یک راه‌حل پیشرو در مقیاس‌بندی لایه 2 اتریوم است که کارایی و مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. ایردراپ ارز دیجیتال آربیتروم با ایردراپ ۱.۹۷ میلیارد دلاری رتبه چهارم از بزرگترین ایردراپ‌های تاریخ را به خود اختصاص داده است.

این ایردراپ به گونه‌ای طراحی شده بود که ایردراپ به پذیرندگان اولیه پاداش دهد و پیوند قوی‌تری بین کاربران و پروژه، از جمله اعضای موجود و تازه واردان به اکوسیستم ایجاد کند.  در این ایردراپ، کاربران برای دریافت توکن‌های رایگان باید:

  • تا پیش از ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ در صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر آربیتروم مانند SushiSwap، Balancer یا Uniswap V3 فعالیت می‌کردند.
  • یا با dApps های مبتنی بر آربیتروم مانند Aave، Curve یا GMX تعامل میداشتند.

این ایردراپ به پروژه آربیتروم کمک کرد تا کاربران جدیدی را جذب کند و به عنوان یکی از بزرگترین و فعال‌ترین شبکه‌های لایه ۲ اتریوم شناخته شود.

۵- اتریوم نیم سرویس (Ethereum Name Service)

ایردراپ ۱.۸۸ دلاری ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس، آن را در رتبه ۵ از بزرگترین ایردراپ های تاریخ ارزهای دیجیتال قرار داده است اتریوم نیم سرویس یک سیستم نامگذاری توزیع شده، باز و قابل توسعه بر اساس بلاکچین اتریوم ارائه می‌دهد. عملکرد اصلی ENS تبدیل نام‌های قابل خواندن برای انسان مانند ‘alice.eth’ به شناسه‌های قابل خواندن توسط ماشین مانند آدرس‌های اتریوم و سایر آدرس‌های ارزهای دیجیتال است که تعامل کاربر را در سراسر دنیای دیجیتال افزایش می‌دهد.

ایردراپ  اتریوم نیم سرویس، در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ انجام شد و با هدف تمرکززدایی بیشتر شبکه و افزایش تعامل کاربر 25٪ از کل عرضه خود را میان دارندگان توکن‌های ETH توزیع کرد. برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ، کاربران باید:

  • حداقل یک حساب eth ثبت شده قبل از 31 اکتبر 2021 داشته باشند.
  • نام آن‌ها در تاریخ عرضه همچنان ثبت شده باشد.

همچنین میزان توکن‌های ENS که هر کاربر دریافت می‌کرد بسته به تعداد روزهایی که حساب ETH خود را ثبت کرده بود و نوع نام ثبت شده متغیر بود. موفقیت ایردراپ اتریوم نیم سرویس نه تنها در توزیع توکن‌ها، بلکه در ایجاد یک پایگاه کاربری قوی و پشتیبانی که به ثبات و رشد طولانی‌مدت سرویس نام اتریوم کمک می‌کند، برجسته کرد.

۶- اینترنت کامپیوتر (Internet Computer)

پروژه اینترنت کامپیوتر با ایردراپ ۱.۷۴ میلیارد دلاری خود در ۲۰۲۱، در رتبه ۶ از ایردراپ‌های با ارزش تاریخ ارزهای دیجیتال قرار دارد. این پلتفرم یک نقطه عطف در بلاکچین به‌شمار می‌رود و توانسته شبکه را تا حد قابل توجهی افزایش دهد و تعامل با کاربر را نیز بهبود ببخشد.

در این ایردراپ، فرآیند توزیع توکن‌های ICP به گونه‌ای طراحی شده بود تا از توزیع گسترده و منصفانه توکن‌ها در بین جامعه اطمینان حاصل کند. در این ایردراپ شرکت‌کنندگان فعال شبکه از جمله کسانی که در فعالیت‌های کیف پول، مشارکت‌های اجتماعی، یا مشارکت قبلی در شبکه آزمایشی حضور داشتند، واجد شرایط دریافت توکن رایگان بودند.کاربران برای دریافت این ایردراپ باید مراحل زیر را انجام میدادند:

  • کاربران باید با ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت Internet Computer ثبت نام می‌کردند.
  • کاربران باید آدرس ایمیل خود را برای تأیید هویت تأیید می‌کردند.
  • برخی از کاربران برای انجام وظایف خاص، مانند دعوت دوستان به پروژه، توکن‌های ICP اضافی دریافت می‌کردند.

انتشار استراتژیک توکن‌های ICP از طریق ایردراپ بر جامعه ارزهای دیجیتال تأثیر عمیقی گذاشت و باعث جلب توجه‌ها به این پروژه و افزایش حجم معاملات آن شد. در واقع، این ایردراپ به عنوان یک کاتالیزور برای پروژه عمل کرد و حجم نقدینگی و غیرمتمرکزتر شدن آن را افزایش می‌دهد.

۷- بونک (Bonk)

ایردراپ ۱.۳۲ میلیارد دلاری ارز دیجیتال Bonk هفتمین ایردراپ بزرگ تاریخ ارزهای دیجیتال است. Bonk، یک میم کوین با الهام از میم سگ Shiba Inu و با محوریت بلاکچین Solana است که از روش ایردراپ برای شناساندن خود به جامعه ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

Bonk Airdrop به طور استراتژیک برای هدف قرار دادن بخش‌های مختلف جامعه سولانا اجرا شد و به‌ویژه به دلیل تمرکز بر پاداش دادن به دارندگان NFT Solana، کاربران DeFi، معامله‌گران OpenBook، و اعتبارسنجی‌ها و توسعه‌دهندگان Solana، که منعکس‌کننده یک رویکرد جامع برای گنجاندن جامعه است، قابل توجه بود. به کمک این ایردراپ، توکن BONK اکنون یکی از باارزش‌ترین میم کوین‌های بازار است و پتانسیل رشد بسیاری دارد.

۸- سلستیا (Celestia)

سلستیا پروژه‌ای است که با فناوری منحصر به فرد خود مقیاس‌پذیری بلاکچین را بدون به خطر انداختن امنیت یا تمرکز افزایش می‌دهد. ارز دیجیتال سلستیا در یک ایردراپ ۷۲۸ میلیون دلاری، ۶۰ میلیون از توکن خود یعنی TIA را میان شرکت‌کنندگان ایردراپ توزیع کرد. در این ایردراپ کاربرانی واجد شرایط بودند که:

  • در مجموعه‌های اتریوم شرکت داشتند.
  • در پروژه‌های GitHub شرکت داشتند.
  • در پلتفرم‌هایی مثل Cosmos Hub و Osmosis ارز دیجیتال استیک کردند.

۹- لوکس ریر (LooksRare)

LooksRare، یک پلتفرم برجسته در بازار NFT است از airdrop به عنوان مکانیزمی برای افزایش تعامل کاربران و گسترش جامعه خود در بخش ارزهای دیجیتال استفاده کرد. ایردراپ لوکس ریر با ۷۱۲ میلیون دلار یکی از ایردراپ‌های برتر تاریخ است که بخشی از توکن‌های LOOKS را به کاربران خود هدیه داد.

ایردراپ looksrare از اوایل ژانویه ۲۰۲۲، برای کاربران پلتفرم  OpenSea که از مارس 2021 تا دسامبر 2021 بیش از 3 ETH معامله کرده بودند، اجرا شد. برای شرکت در این ایردراپ، کاربران باید یک NFT را در شبکه LooksRare لیست می‌کردند. مقادیر توزیع  توکن LOOKS میان کاربران نیز متفاوت بود، به طوری که افراد بر اساس حجم معاملات قبلی خود بین 125 تا 10000 LOOKS دریافت کردند.

۱۰-  وان اینچ (1inch Network)

در نهایت، آخرین ایردراپ از لیست بزرگترین ایردراپ‌ های تاریخ ارزهای دیجیتال به وان اینچ با ۶۷۱ میلیون دلار ارزش می‌رسد. ایردراپ ارز دیجیتال 1inch در تاریخ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز شد و در طی آن ۹۰ میلیون توکن 1inch میان شرکت‌کنندگان توزیع شد. برای واجد شرایط شدن در این ایردراپ، کاربران باید حداقل یک بار با کیف پول اتریوم خود یکی از کارهای زیر را در صرافی 1inch انجام داده بودند:

  • معامله
  • ارائه نقدینگی
  • شرکت در فرآیندهای حاکمیتی

این ایردراپ توانست با ارائه حجم بالای توکن ارزشمند و ساده بودن فرآیند شرکت در ایردراپ، افراد بسیاری را جذب کند.

بزرگترین ایردراپ تاریخ ارز دیجیتال چه زمانی اتفاق افتاده است؟

به احتمال فراوان، سال ۲۰۱۸ را باید سال طلایی ایردراپ‌های ارز دیجیتال بنامیم. ۵۰ مورد از ایردراپ‌های برتر تاریخ در سال ۲۰۱۸ رخ داد در حالی که در سال ۲۰۲۰ ما تنها شاهد ۵ مورد از آن‌ها بودیم. البته کاهش ایردراپ‌ها در سال ۲۰۲۰ را می‌توان به زمستانی شدن بازار ارزهای دیجیتال نیز نسبت داد که باعث شد بسیاری از پروژه‌ها ترجیح دهند ایردراپ خود را در این سال اجرا نکنند.

ارزش کل ایردراپ‌های کریپتو از سال 2020 تا 2022 از 7.28 میلیارد دلار به 7.46 میلیارد دلار افزایش یافته است. Bonk تنها یکی از نمونه ایردراپ‌های ارزشمند جدید است که در اواخر سال 2022 راه‌اندازی شد، در دسامبر 2023 به 0.000025 دلار ATH افزایش یافت و به سرعت جایگاهی را در ۱۰ تا از بزرگترین ایردراپ‌های کریپتو کسب کرد.

در سال ۲۰۲۳، ارزش ایردراپ‌های کریپتو حدود ۶۰ درصد کاهش یافت و به ۴.۵۶ میلیارد دلار رسید. دلیل این امر این است که این توکن‌های جدید در سال 2023 هنوز افزایش قیمت قابل توجهی را در بازار افزایشی تجربه نکرده‌اند.

بزرگترین ایردراپ سال 2024    

از آنجا که تنها چند ماه از سال ۲۰۲۴ گذشته، هنوز برای صحبت کردن درباره بزرگترین ایردراپ‌های سال ۲۰۲۴ کمی زود است. اما چیزی که مشخص است این است که امسال، ایردراپ‌های تلگرامی مثل نات کوین بسیار محبوب هستند و خواهند ماند.

اما اگر ایردراپ‌های تلگرامی را کنار بگذاریم، دیگر چه پروژه‌های ایردراپی می‌توانند به بزرگترین‌های ۲۰۲۴ تبدیل شوند؟

  • zkSync: ایردراپ زد کی سینک اخیرا انجام شده و شامل توزیع توکن‌های ZK به کاربران منتخب است. این ایردراپ شامل ۱۷.۵ درصد از کل توکن‌های zkSync بود که بین کاربران فعال و توسعه‌دهندگان توزیع شده است. در واقع ۸۹ درصد از این مقدار به کاربرانی تعلق گرفته که بر بستر بلاکچین zkSync تراکنش داشته‌اند و ۱۱ درصد دیگر به توسعه‌دهندگانی که به رشد و توسعه این پروتکل کمک کرده‌اند، اختصاص یافته است.
  • LayerZero: پروتکلی برای ارتباط بین زنجیره‌های مختلف، که 8.5 درصد از کل عرضه توکن‌های خود را به کاربران اولیه ایردراپ کرد.
  • Portal: پلتفرم پورتال به تازگی یک کمپین بازاریابی را در پلتفرم X (توییتر سابق) با نام Crystal Dash برای airdrop خود اجرا کرد. این ایردراپ یک تجربه منحصر به فرد SocialFi بود که در آن کاربران با ایجاد محتوایی در مورد پورتال در X، امتیازهای خط تیره کریستال (شارد) به دست آوردند. این امتیازها بعد به توکن تبدیل شد.
  • Notcoin : نات کوین به عنوان یک بازی تلگرام ویروسی برای کاربران Web3 معرفی شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. طبق گزارشات، ایردراپ این پروژه بیش از 3.5 میلیارد دلار توکن بین تقریباً 35 میلیون کاربر توزیع کرد.

لیست ۵۰ ایردراپ بزرگ تاریخ

در ادامه لیستی از ۵۰ ایردراپ برتر تاریخ را به همراه ارزش بازار آن‌ها می‌توانید مشاهده کنید.

 

MARKET CAP

AIRDROP

MARKET CAP

AIRDROP

$139,767,571

Zigzag

$6,432,614,493

Uniswap

$138,611,088

Instadapp

$3,544,345,703

APAcoin

$132,370,223

Ribbon finance

$2,009,935,493

DYDX

$124,533,425

Pyth finance

$1,969,296,101

Arbitrum

$111,812,120

1inch network (airdrop2)

$1,878,605,813

Ethereum name service

$111,695,841

Botto

$1,737,391,583

Internet Camputer

$95,542,882

Dogechain

$1,325,428,015

Bonk

$62,420,883

Galxe

$728,380,235

Celestia

$60,240,246

Optimism (airdrop3)

$712,335,336

LookaRare

$46,784,703

Bank (airdrop1)

$670,872,722

1Inch (Airdrop1)

$44,391,466

Space ID

$666,493,792

Optimism

$38,863,539

Sweat

$446,197,003

Blur (Airdrop1)

$36,440,485

Optimism (Airdrop 3)

$431,977,140

Aptos

$28,358,596

Cyber connect

$387,786,055

Loot

$18,983,672

Arkham

$371,830,836

Blur (Airdrop2)

$15,688,404

Maverick Protocol

$311,634,115

Jito

$14,846,311

Notional finance

$283,807,338

Gitcoin

$14,802,806

Unlock protocol

$232,604,859

ParaSwap

$14,799,284

forefront

$204,072,778

Tornado Cash

$13,567,564

Bank (airdrop2)

$193,484,442

CoW Protocol

$12,454,044

Hop protocol

$181,911,990

Worldcoin

$6,703,150

Index cooperative

$174,850,390

AIdoge

$3,188,386

Spectra

$172,286,023

The Graf

$2,307,087

Snowswap

$146,564,771

Memecoin

$500,814

dappRadar

$144,334,654

Hashflow

بهترین ایردراپ‌های تاریخ

ایردراپ ارزهای دیجیتال یکی از بهترین فرصت‌های این بازار برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. اکثر ایردراپ‌ها بسیار ساده‌اند و تنها با انجام تسک‌های گفته شده شما می‌توانید در ایردراپ پروژه‌های مختلف شرکت کنید. در این مقاله به لیستی از ایردراپ های برتر تاریخ ارزهای دیجیتال پرداختیم و با رمز موفقیت آن‌ها آشنا شدیم. برای اطلاع از بهترین ایردراپ‌های سال ۲۰۲۴، حتما مجله بلاگ ایرانیکارت را دنبال کنید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

ایردراپ یونی سواپ با بیش از ۶ میلیارد دلار ارزش، تاکنون بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

توکن یونی سواپ با قیمت ۴۰ دلار پس از عرضه بیشترین پاداش را به شرکت‌کنندگان ایردراپ خود ارائه کرده است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...