ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

ایردراپ کتز (Cats) چیست و چطور باید آن را به دست آوریم؟

ایردراپ کتز (Cats) چیست و چطور باید آن را به دست آوریم؟

اگر از تلاش کردن برای ایردراپ‌های تلگرامی خسته‌شده‌اید و به دنبال یک پروژه جذاب و آسان مانند داگز می‌گردید، ایردراپ تلگرامی کتز Cats همان چیزی است که می‌خواهید. کتز با یک گیم پلی ساده توانسته به بیش از ۴۰ میلیون کاربر ماهانه برسد و حالا با مشخص شدن تاریخ عرضه ایردراپ آن قصد دارد به طور جدی وارد بازار ارزهای دیجیتال شود. اگر از عاشقان گربه‌ها و ارزهای دیجیتال هستید، این پروژه جذاب را اصلا از دست ندهید.

ایردراپ کتز چیست؟

کتز یک پروژه ایردراپ جدید تلگرامی است که همانند بسیاری از ایردراپ‌های مشهور مانند داگز، قصد دارد با استفاده از قدرت جامعه یک ارز دیجیتال جدید ایجاد کند. ایردراپ CATS قصد دارد تا با ادغام جذابیت گربه‌ها و فناوری بلاکچین تجربه‌ای جذاب برای جامعه ۴۰ میلیونی خود بسازد.

ایردراپ کتز همچنین با اهداف خیریه‌ای که دارد کاربران را تشویق می‌کند تا در جریان‌های غذا دادن به گربه‌های بی‌سرپرست  مشارکت داشته باشند و با توکن‌های ارز دیجیتال خود به رفاه این حیوانات کمک کنند. ایردراپ CATS فراتر از memecoin معمولی است و به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های گربه خود را آپلود کنند، آواتارهای سفارشی ایجاد کنند و در فعالیت‌هایی شرکت کنند که به آن‌ها ارز دیجیتال CATS پاداش می‌دهد.

نحوه شرکت در ایردراپ CATS

نحوه شرکت در ایردراپ کتز و واجد شرایط ایردراپ شدن آن شباهت زیادی به ایردراپ DOGS دارد. به این صورت که با ورود کاربر به ربات به آدرس catsgang_bot، بر اساس سن و فعالیتی که در اکانت تلگرام خود داشته توکن اولیه دریافت می‌کند و سپس می‌تواند با انجام وظایف تعیین شده توکن‌های خود را افزایش دهد.

بازیکنان کتز می‌توانند از طریق چند روش توکن‌های خود را افزایش دهند:

  • دعوت از دوستان: با به اشتراک‌گذاری لینک دعوت منحصر به فرد خود، می‌توانید کاربران بیشتری را وارد اکوسیستم CATS کنید. هر دعوت موفق به شما ۱۰۰ توکن CATS پاداش می‌دهد.

دعوت از دوستان در ایردراپ کتز

  • شرکت در بازی‌های پلتفرم‌های همکار: CATS شرکت در سایر بازی‌های مبتنی بر تلگرام مانند MemeFi، DreamCoin، $BOOMS و $MOLE که با کتز همکاری دارند به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا توکن‌های بیشتری کسب کنند.

شرکت در بازی‌های پلتفرم‌های همکار CATS

  • عضو شدن در کانال‌های اجتماعی: دنبال کردن CATS در پلتفرم هایی مانند تلگرام، توییتر و اینستاگرام به شما جوایز کوچکی می‌دهد.
  • پیوستن به کانال‌های اجتماعی پلتفرم‌های شریک: اشتراک در کانال‌های تلگرامی مرتبط، مانند Major Community، Activity و BAKS می‌تواند پاداش‌های شما را بیشتر کند.

ویژگی های CATs

علاوه بر این وظایف اساسی، نقشه راه CATS چندین ویژگی هیجان انگیز دیگر را نیز برای آینده و با هدف بهبود تجربه کاربر ارائه می‌دهد می‌کند.

  • AI Cat Photo Analyzer : این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ گربه‌های خود را آپلود کنند تا توسط هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل و صحت و منحصر به فرد بودن آن‌ها تایید شود. سپس تصاویر تایید شده گربه‌ها امتیاز بیشتری کسب می‌کنند که می‌توانند به توکن‌های CATS تبدیل شوند.

نمایه‌های CATS

  • نمایه‌های CATS: شخصی‌سازی در قلب برنامه کوچک CATS قرار دارد. کاربران می‌توانند پروفایل‌های منحصربه‌فردی CATS ایجاد کنند تا هویت و تعامل خود را در اکوسیستم به نمایش بگذارند. نمایه‌ها را می‌توان در طول زمان با مزایا و ویژگی‌های جدید ارتقا داد.
  • فروشگاه CATS: فروشگاه CATS کالاهای انحصاری و اقلام درون برنامه ای را ارائه می‌دهد که می‌توانند با توکن‌های CATS خریداری شوند. انتظار می‌رود این افزوده با ارائه پاداش‌های ملموس و دیجیتالی برای اعضای وفادار جامعه، تعامل کاربر را افزایش دهد.

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال CATS

ایردراپ کتز در تاریخ ۳۰ سپتامبر در صرافی‌های مشخصی مثل OKX،Bybit، Gate لیست شد. این ارز دیجیتال همچنین قرار بود در تاریخ ۱ اکتبر در صرافی‌های بزرگ جهان مانند ایرانیکارت، کوکوین و… نیز لیست شود با این حال به تازگی اعلام شد لیست شدن در تاریخ ۳ اکتبر انجام خواهد شد و تمامی کاربران می‌توانند پاداش‌های ایردراپ خود را دریافت کنند.

شما نیز می‌توانید به محض لیست شدن ارز دیجیتال CATS آن را در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بفروشید و پاداش‌های خود را به ریال یا هر ارز دیجیتال دیگری که می‌خواهید تبدیل کنید. برای راحتی شما،  ایرانیکارت همواره جزو اولین صرافی‌های ایرانی است که ایردراپ‌های تلگرامی و ارزهای دیجیتال محبوب را به لیست پر تنوع ارزهای دیجیتال خود اضافه می‌کند.

فروش کتز در ایرانیکارت

توکنومیک ارز دیجیتال CATS

توکن‌های کتز قرار است در مجموع به میزان ۶۰۰ میلیارد CATS وجود داشته باشد. نحوه توزیع توکن‌های این پلتفرم نیز به شکل زیر است:

  • ۵۵٪ ایردراپ‌ها: اکثر عرضه توکن‌های کتز یعنی چیزی حدود ۳۳۰ میلیارد توکن قرار است در طی دو فصل ایردراپ میان کاربران توزیع شود. ۳۰ درصد از این مقدار در فصل۱ ایردراپ یعنی چیزی که در آن هستیم عرضه و توزیع خواهد شد.
  • ۱۲٪ صرافی‌های ارز دیجیتال: ۷۲ میلیارد توکن CATS برای لیست های صرافی رزرو شده است.
  • ۱۰٪ حامیان رشد اولیه: ۶۰ میلیارد توکن به پذیرندگان اولیه می‌رسد که از رشد پروژه حمایت کردند.
  • ۱۰٪ صندوق‌های اکوسیستم: ۶۰ میلیارد توکن دیگر برای توسعه و پایداری اکوسیستم CATS اختصاص داده شده است.
  • ۶٪ تیم توسعه‌دهنده: ۳۶ میلیارد توکن برای تیم پروژه رزرو شده است.
  • ۴٪ سرمایه‌گذاری استراتژیک: ۲۴ میلیارد توکن برای شرکای استراتژیک که به رشد پروژه کمک می‌کنند، کنار گذاشته شده است.
  • ۲٪ شرکای رسانه‌ای: ۱۲ میلیارد توکن برای مشارکت رسانه‌ای برای ترویج CATS اختصاص داده شده است.
  • ۱٪ مشاوره: ۶ میلیارد توکن باقیمانده برای مشاوران تعیین شده است.

سخن آخر

ایردراپ تلگرامی کتز CATS یکی دیگر از ایردراپ‌های حامی حیوانات است که بر روی بلاکچین تون TON راه‌اندازی شده است. شرکت در ایردراپ کتز بسیار ساده است و بخش مهمی از پاداش‌های این ایردراپ براساس فعالیت و سن حساب کاربری شما در تلگرام تعیین می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید با انجام دادن وظایف پاداش‌های خود را افزایش دهید.

ایردراپ کتز (Cats) چیست و چطور باید آن را به دست آوریم؟
اگر از تلاش کردن برای ایردراپ‌های تلگرامی خسته‌شده‌اید و به دنبال یک پروژه جذاب و آسان مانند داگز می‌گردید، ایردراپ تلگرامی کتز Cats همان چیزی است که می‌خواهید. کتز با...
3.5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام آیا من می تونم کتز رو به wallet tonkeeper وصل کنم؟ یا کیف پول دیگه ای لازمه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله بهترین کیف پول برای ایرانیان در شبکه تون، تون کیپر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...