آموزش ارز دیجیتال

آموزش برداشت همستر از طریق Direct Claim

آموزش برداشت همستر از طریق Direct Claim

همستر کامبت پس از لیست شدن در ۵ مهر، سر و صدای زیادی به پا کرد و همچنان در حال ارسال توکن‌ها به کیف پول کاربران خود است. اما اگر هنوز موفق نشده‌اید که توکن‌های همستر خود را از ربات دریافت کنید، یا از اتصال کیف پول در زمان مقرر جا مانده‌اید، راه حل دریافت مستقیم، می‌تواند شما را در برداشت توکن‌ها، کمک کند. این روش یکی از ساده‌ترین روش‌ها و بدون نیاز به انجام مراحل اضافه برای دریافت پاداش همستر است. 

Direct Claim همستر کامبت چیست؟

برداشت مستقیم یا Direct Claim ربات تلگرامی همستر، یک ویژگی برای برداشت اتوماتیک و بدون زحمت پاداش‌های بازی همستر است. در این روش پس از اتصال کیف پول و شارژ آن با توکن تون (TON)، پاداش همستر شما به‌صورت مستقیم به کیف پول واریز می‌شود. توجه داشته باشید که باید به مقدار کافی، یعنی به اندازه کارمزد تراکنش مورد نظر، در کیف پول خود تون داشته باشید تا تراکنش انجام شود. البته ممکن است برای مبالغ کم، کارمزدی در نظر گرفته نشود.

خرید تون کوین از ایرانیکارت

نحوه فعالسازی Direct Claim در ربات همستر

پیش از فعالسازی این قابلیت، لازم است کیف پولی که از شبکه تون پشتیبانی می‌کند را روی دستگاه خود نصب کنید. پیشنهاد ما نصب کیف پول تون کیپر (TonKeeper) است. زیرا این ولت اختصاصی بلاکچین تون بوده و محدویتی برای استفاده در ایران ندارد. همچنین استفاده از این ولت بسیار ساده است. برای آشنایی بیشتر با کیف پول تون کیپر مقاله آموزش کار با کیف پول تون کیپر را می‌توانید مطالعه کنید.

حال برای فعالسازی برداشت مستقیم، به بخش ایردراپ ربات همستر بروید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • گزینه Withdrawal را انتخاب کنید.

  • به دنبال گزینه Direct Claim بگردید و روی آن کلیک کنید.

  • طبق دستور‌العمل، مراحل اتصال کیف پول را دنبال کنید.
  • منتظر بمانید تا پس از تایید، پاداش شما به کیف پول واریز شود.

مدت زمانی که طول می‌کشد تا توکن‌ها به کیف پول شما واریز شوند، با توجه به شلوغی شبکه از چند دقیقه تا چند ساعت خواهد بود، پس صبور باشید. توجه داشته باشید اگر قبلا گزینه واریز آنچین را فعال کرده باشید، نیازی نیست مجددا این مراحل را دنبال کنید و به‌زودی توکن‌های شما واریز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: چرا هنوز توکن همستر را دریافت نکرده‌ام؟

نحوه نقد کردن توکن‌های همستر از طریق دایرکت کلیم (Direct Claim)

برای نقد کردن توکن‌های همستر خود پس از دریافت به روش دایرکت کلیم، کافیست توکن‌ها را از کیف پول به صرافی منتقل کنید که نیازمند پرداخت کارمزد تون است. برای اینکه بتوانید هزینه کارمزدهای برداشت و انتقال به صرافی را به راحتی پوشش دهید، می‌توانید از طریق صرافی ایرانیکارت، مقدار تون مورد نظر خود را خریداری کرده و به کیف پول خود واریز کنید.

برای خرید تون کوین از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت و انتقال آن به ولت تون کیپر:

  • در ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل احراز هویت را حداقل تا سطح ۱ پیش ببرید.
  • وارد حساب خود شوید و از بخش ارز دیجیتال خرید و فروش را انتخاب کنید.
  • در نوار جستجو نماد ton را جستجو و روی خرید و فروش کلیک کنید.
  • در صفحه خرید تون کوین مقدار مورد نظر برای خرید را به همراه آدرس کیف پول تون کیپر وارد کرده و شبکه بلاکچین تون را نیز انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی اطلاعات خرید را مشاهده و کارمزد خرید خود را نیز بررسی کنید.
  • پس از این که از درستی اطلاعات مطمئن شدید وارد درگاه پرداخت بانکی شوید و تراکنش را انجام دهید.
  • تون کوین‌های خریداری شده به طور خودکار به آدرس ولت شما واریز خواهد شد.

پس از این که تون کوین‌ها را در ولت تون کیپر دریافت کردید، می‌توانید توکن‌های همستر خود را نیز به ایرانیکارت ارسال و در لحظه بفروشید.

نحوه فروش ارز دیجیتال همستر در ایرانیکارت

برای انتقال توکن‌‌ همستر از ولت به صرافی ایرانیکارت، مسیر بسیار ساده‌ای را در پیش دارید. برای این کار ابتدا به صفحه فروش ارز همستر در ایرانیکارت بروید، سپس با وارد کردن مقدار آدرس صرافی ایرانیکارت را کپی و در قسمت send تون کیپر جایگذاری کنید. پس از تایید سفارش معادل ریالی ارز دیجیتال HMSTR خریداری شده به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

سخن آخر

روش Direct Claim یا برداشت مستقیم ربات همستر کامبت که برای کاربران جامانده به بازی اضافه شد، امکان برداشت توکن‌ها با سرعت بالا را برای همه فراهم کرد. با انتخاب این گزینه از بخش Withdrawal ایردراپ همستر، می‌توانید ظرف چند ساعت توکن‌های خود را در کیف پول مشاهده کنید. توجه داشته باشید این گزینه برای افرادی قابلیت فعالسازی دارد که قبلا نسبت به برداشت توکن‌ها یا انتخاب گزینه واریز آنچین، اقدام نکرده باشند. نکته مهم در برداشت همستر به این روش این است که به مقدار کافی تون در کیف پول خود داشته باشید تا درصورت نیاز به برداشت کارمزد، مراحل به راحتی طی شود. شما می‌توانید از طریق صرافی ایرانیکارت نسبت به واریز تون به کیف پول خود اقدام کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....