آموزش ارز دیجیتال

توزیع ایردراپ ایکس امپایر + آموزش برداشت و فروش در ایرانیکارت

توزیع ایردراپ ایکس امپایر + آموزش برداشت و فروش در ایرانیکارت

ایردراپ ماسک امپایر، یکی از مورد انتظارترین ایردراپ‌های تلگرامی با بیش از ۵۰ میلیون کاربر در تلگرام، بلاخره به پایان خود نزدیک شده است. از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ قرار است پاداش‌های شرکت‌کنندگان محاسبه و میان آن‌ها توزیع شود و کاربران می‌توانند با لیست شدن توکن‌های این ایردراپ آن را در بسیاری از صرافی‌های معتبر جهان معامله کنند. با لیست شدن ایردراپ X empire وقت آن رسیده تا با آموزش برداشت امپایر آن را در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بفروشید و از دستاورد خود نهایت لذت را ببرید.

نحوه توزیع ایردراپ ماسک امپایر

فصل ۱ ایردراپ ماسک امپایر که به تازگی به نام ایکس امپایر تغییر نام داده است، یک بازی کلیک برای کسب درآمد بود که کاربران می‌توانستد با ضربه زدن روی صفحه توکن استخراج کنند. در فاز استخراج بازیکنان توانستند ۴۸۳ میلیون توکن استخراج شد و این فاز در تاریخ ۸ مهر ماه به پایان رسید.

حال قرار است تا توکن‌های X استخراج شده در تاریخ ۲۴ اکتبر معادل ۳ آبان ماه در صرافی‌های جهان لیست شود و بازیکنان پاداش‌های خود را دریافت کنند. در این فاز قرار است توزیع ایردراپ ماسک امپایر بر اساس چند معیار انجام شود:

  • دعوت از دوستان: تعداد و کیفیت بازیکنانی که هر فرد به پلتفرم دعوت کرده است.
  • عملکرد درون بازی: مقدار Profit per hour و تعداد ماموریت‌های تکمیل شده در بازی
  • تعاملات درون پلتفرم: اتصال کیف پول، تراکنش‌ها در شبکه باز (TON) و استفاده از Premium تلگرام

علاوه بر این موارد، بازیکنانی که کوپن‌های NFT را در مراحل قبلی جمع‌آوری کرده‌اند، در توزیع ایردراپ اولویت خواهند داشت. این کوپن‌ها در مرحله گیم‌پلی بازی ساخته شده‌اند و نقش مهمی در تخصیص توکن‌های پری مارکت دارند. استیک‌کنندگان نات کوین در ربات و اعضای جامعه بلوم نیز در این ایردراپ پاداش‌های خوبی را دریافت می‌کنند.

مشاهده توکن‌ های توزیع شده ایکس امپایر در ربات

برای این که بررسی کنید چه میزان از توکن‌های ایردراپ را دریافت می‌کنید، کافی است وارد ربات X empire شوید و به صفحه Airdrop  بروید. در صورتی که شما شامل ایردراپ شده باشید به شکل زیر تعداد توکن‌های خود را مشاهده می‌کنید.

مشاهده توکن‌ های توزیع شده ایکس امپایر در ربات

اما در صورتی که فعالیت شما در ربات کافی نبوده و شامل ایردراپ نشده باشید، با پیام زیر مواجه می‌شوید.

همچنین ممکن است که پاداش ایردراپ شما به صورت NFT باشد. شما می‌توانید NFT های دریافتی از بازی را از ۲۴ تا ۳۱ اکتبر با توکن‌های X معاوضه کنید.

آموزش برداشت ایردراپ ماسک امپایر

برداشت ایردراپ ایکس امپایر و واریز جوایز ایردراپ به صورت خودکار توسط ربات انجام می‌شود و تنها کار مهمی که شما باید انجام دهید اتصال کیف پول به ربات است.

با رفتن به بخش ایردراپ و کلیک روی گزینه Claim گزینه‌های مختلفی از صرافی‌های ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنید که امکان معامله مستقیم ارز دیجیتال X را فراهم می‌کنند. با این حال تقریبا تمامی این صرافی‌ها برای استفاده ایرانیان محدودیت دارند و بهترین گزینه برای بازیکنان ایرانی ماسک ایمپایر On-chain Airdop خواهد بود.

در این گزینه، شما باید یک کیف پول آنچین، مثل TonKeeper را به ربات متصل کنید سپس:

  • در صفحه باز شده روی Connect wallet کلیک کنید
  • از میان گزینه‌ها کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید
  • در کیف پول تون کیپر اتصال را تایید کنید.

در صورتی که به درستی ولت را متصل کرده باشید، باید آدرس ولت شما در ربات نمایش داده شود. در نهایت سهم شما از ایردراپ در زمان توزیع توکن‌ها به طور خودکار به کیف پولی که مشخص کرده‌اید واریز می‌شود.

آموزش فروش ایردراپ ماسک امپایر در صرافی ایرانیکارت

پس از توزیع توکن‌های X و زمانی که ایردراپ خود را در ولت دریافت کردید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ایردراپ ماسک امپایر را در ایرانیکارت بفروشید. صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، با بیشترین تنوع در ارزهای دیجیتال، جزو اولین صرافی‌های ایرانی است که ماسک امپایر را برای معامله لیست می‌کند.

بنابراین، پس از این که ایردراپ‌های خود را در ولت دریافت کردید، کافی است تا آن‌ها را به صرافی ایرانیکارت منتقل کنید و به طور مستقیم بفروشید. در ایرانیکارت شما می‌توانید به طور مستقیم توکن‌های امپایر را با ریال معاوضه کنید.

فروش ایکس امپایر

برای فروش ایردراپ ماسک امپایر در صرافی ایرانیکارت، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صرافی ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • مراحل احراز هویت حساب خود را حداقل تا مرحله ۱ انجام دهید.
  • در داشبورد خود از منوی سمت راست روی گزینه ارز دیجیتال کلیک کنید و نماد X را جستجو کنید.
  • سپس با کلیک بر روی گزینه خرید و فروش به صفحه فروش ارز دیجیتال ماسک امپایر بروید.
  • حالا ابتدا مقدار ارز مورد نظر برای فروش، بلاکچین و آدرس حساب بانکی خود را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی آدرس ولت ایرانیکارت را کپی کنید.

حال به ولت تون کیپر خود بروید و با کلیک بر روی دارایی دیجیتال X گزینه Send را انتخاب کنید. سپس:

  • آدرس ایرانیکارت را جایگذاری کنید و روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • مقدار ارزی که می‌خواهید بفروشید را انتخاب کنید. در صورتی که قصد انتقال همه دارایی را دارید روی MAX کلیک کنید.
  • اطلاعات را بررسی کنید و در صورت تایید تراکنش را تایید کنید.
  • لینک تراکنش را کپی کنید.

بار دیگر به صرافی ایرانیکارت بازگردید و اینبار لینک تراکنش را در جای مشخص شده جایگذاری کنید. گزینه ثبت سفارش را نیز بزنید. پس از این که سفارش شما تایید شد، معادل ریالی دارایی فروخته شده به طور خودکار به حساب بانکی شما واریز می‌شود.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلی یا سوال در طی فرآیند فروش ارز دیجیتال ماسک امپایر در صرافی ایرانیکارت، می‌توانید از طریق تیکت یا چت آنلاین با پشتیبانی ایرانیکارت در ارتباط باشید.

جمع بندی

X Empire به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیکنان حاضر در دنیای ایردراپ‌های تلگرامی است که با ارائه برنامه‌های متنوع قصد دارد به یک پلتفرم مبادلات مالی تبدیل شود. ایردراپ ماسک امپایر در تاریخ ۲۴ اکتبر انجام می‌شود و بازیکنان این بازی می‌توانند جوایز خود را دریافت کنند. شما نیز می‌توانید به محض دریافت توکن‌های ایردراپ در کیف پول ارز دیجیتال خود آن‌ها در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بفروشید.  

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....