ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

ربات میجر چیست؟ آموزش دریافت ایردراپ Major

ربات میجر چیست؟ آموزش دریافت ایردراپ Major

پس از تجربه نات کوین حالا تعداد کاربران ایردراپ‌های تلگرامی و بازی‌های کلیکی افزایش یافته‌اند و هر روز هم خبر ایردراپ جدیدی را می‌شنویم. ایردراپ میجر یکی از این ایردراپ‌های است که چندی پیش شخص پاول دوروف از آن حمایت کرد و با تیک آبی حسابی معروف شد. البته این بازی کلیکی نیست و ویژگی‌های خاص خود را دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. 

ربات میجر تلگرام (Major Telegram Bot) چیست؟    

ایردراپ میجر (Major) یک بازی و پروژه تلگرامی است که هدف آن توزیع توکن بین کاربران توصیف شده است. این ربات با محوریت تعامل با کاربر به انجام یک سری تسک یا وظیفه، پاداشی به نام استارز (که توکن بومی آن به شمار می‌آید) می‌دهد.

با این ترفند انگیزشی، کاربران ترغیب می‌شوند تا به‌طور مداوم از آن استفاده کنند. این ایردراپ دارای تیک آبی تلگرام است و از این رو می‌توان اعتبار آن را بالا دانست. اخیرا هم وب‌سایت معتبر CoinDesk از آن حمایت و پشتیبانی کرده است. پس احتمال لیست شدن آن بسیار بالا است. فقط باید ببینیم چه سازوکاری برای آن رد نظر گرفته می‌شود.

نحوه کار با ربات میجر تلگرام     

هدف اصلی کاربر در هنگام استفاده از این ربات، به دست آوردن توکن بومی آن یعنی استارز است که از قسمت‌های گوناگون باید آن را به دست بیاورد.

 قسمت‌های مختلف ربات میجر Major

 یکی از مهم‌ترین کارها در این ربات تلگرامی، دعوت از دوستان است. با این کار شما می‌توانید استارز زیادی به دست بیاورید. در واقع باید دوستان شما از طریق لینکی که متعلق به شماست، وارد برنامه شوند. یک سری تسک روزانه در این برنامه تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید استارز جمع کنید. مشاهده تبلیغات، بازی و نظرسنجی‌ها و … از جمله این تسک‌ها هستند.

به‌طورکلی پنج قسمت اصلی در این ایردراپ وجود دارد که به‌طور خلاصه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

بخش Earn در میجر تلگرام

  • Earn: در این قسمت شما باید تسک های کلی و روزانه را انجام دهید تا استارز به دست آورید. تسک هایی مانند عضویت در کانال تلگرامی این ایردراپ و شیر کردن استوری، از جمله آن‌ها هستند.

بخش Reward در ربات میجر

  • Reward: در قسمت ریوارد می‌توانید از دو طریق ساده استارز به دست آورید. یک راه نگه‌داشتن انگشت به مدت یک دقیقه روی علامت استارز است. پس از حدود یک دقیقه، مقادیری استارز به شما تعلق خواهد گرفت. روش دوم استفاده از یک اسپین یا گردونه است که به‌طور تصادفی به شما مقداری استارز هدیه می‌دهد. البته این گردونه هر 8 ساعت یک‌بار قابل اجراست.

بخش Top در میجر

  • Top: در قسمت تاپ اطلاعات مربوط به دارایی و رتبه شما نمایش داده می‌شود. لیست افرادی که بیشترین استار را دارند هم قابل مشاهده است.

بخش Invite در میجر

  • Invite: در این قسمت شما می‌توانید با کد رفرال خود، افراد زیادی را به بازی اضافه کنید. به ازای هر دعوت، 500 استار به شما اختصاص پیدا خواهد کرد. اگر تلگرام شما از نوع پرمیوم باشد، این مقدار به 750 خواهد رشید.

بخش Profile در ایردراپ میجر

  • Profile: در قسمت پروفایل هم بالانس یا دارایی شما نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید با پرداخت استارز ( ارز بومی تلگرام) استارز این بازی را بخرید. پس مشخص شد که استارز این بازی با استارز تلگرام متفاوت است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. 

ارز دیجیتال میجر کی لیست می‌شود؟         

ایردراپ‌ها یک روش کسب درآمد دلاری به شمار می‌آیند. تجربه شیرین نات کوین سبب شد تا نگاه همه به ایردراپ‌های تلگرامی معطوف شود. از این رو زمان لیست شدن (و به تعبیر درست‌تر پول شدن) آن‌ها هم بسیار مورد پرسش قرار می‌گیرد. فعلا تاریخ دقیقی برای لیست شدن ایردراپ میجر ارائه نشده است. اما می‌توان پاییز یا زمستان امسال را زمان احتمالی این اتفاق دانست. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا زمانی که رسما و از طریق کانال اصلی این ایردراپ، خبری در مورد لیست شدن منتشر نشده است، استارز خود را افزایش دهید و به اخبار و سایت‌های نامعتبر اطمینان نکنید.

تفاوت استارز ربات میجر با استارز تلگرام

همان‌طور که اشاره کردیم استارز بات میجر ( STARS –استارز ) با استارز تلگرام تفاوت زیادی دارد و نباید آن‌ها را به‌صرف همنام بودن با یکدیگر اشتباه گرفت.

تلگرام به‌عنوان یک پیام‌رسان همه فن حریف! یک ارز بومی برای پلتفرم خود ایجاد کرده و نام آن را استارز گذاشته است. برای پرداخته‌ای درون برنامه‌ای، کاربران باید از استارز تلگرام استفاده کنند. البته چون این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد واضح است که خیلی از افراد با آن آشنایی نداشته باشند. این پول دیجیتال، قیمتی ثابت دارد.

خرید استارز تلگرام

اما استارز بات میجر یک دارایی درون برنامه‌ای برای یک بات به نام میجر است. دقیقا مثل اینکه در یک بازی با پیشروی در مراحل بازی، امتیاز کسب کنید. برخلاف استارز تلگرام، استارز میجر قیمت خاصی ندارد. فقط امتیازهایی است که در بازی کسب کرده‌اید. که در رتبه شما تأثیرگذار است.

ارتباط استارز تلگرام با میجر 

اما بین این دو یک ارتباط است. شما می‌توانید با استفاده از استارز تلگرام ، استارز میجر را بخرید. مثلا 2500 عدد استارز تلگرام بدهید تا ربات تلگرامی، 50000 استارز به شما بدهد و از این رو تعداد امتیازات خود در این ایردراپ را افزایش دهید. به نظر می‌رسد افرادی که در این بازی جزو نفرات اول هستند و تعداد استارز آن‌ها بسیار زیاد است از همین روش استفاده کرده باشند.

ایردراپ میجر، ایردراپی پرپتانسیل

ایردراپ میجر به دلیل داشتن تیک آبی و حمایت پاول دوروف یک ایردراپ معتبر و ارزشمند است که کاربران تلگرام و علاقه‌مندان به ایردراپ ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و به کسب درآمد دلاری بپردازند. نحوه دریافت استارز که توکن درون برنامه‌ای آن است ، بسیار ساده بوده و از این رو می توان آن را یکی از ساده‌ترین ایردراپ ها هم دانست. در این مقاله به بررسی این ایردراپ ها و قسمت‌های گوناگون‌ آن پرداختیم. پس وقت آن است که اگر این ایردراپ را تا حالا استارت نکرده‌اید آن را شروع کرده و استارز جمع کنید تا در زمان لیست شدن درآمد بیشتری از آن کسب کنید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

ایردراپ میجر به دلیل داشتن تیک آبی و حمایت پاول دوروف یک ایردراپ معتبر و ارزشمند است که کاربران و تلگرام و علاقه‌مندان به ایردراپ ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

خیر. استارز میجر یک توکن بومی برای یک بات تلگرامی است و با استارز تلگرام متفاوت است.

 

ربات میجر چیست؟ آموزش دریافت ایردراپ Major
پس از تجربه نات کوین حالا تعداد کاربران ایردراپ‌های تلگرامی و بازی‌های کلیکی افزایش یافته‌اند و هر روز هم خبر ایردراپ جدیدی را می‌شنویم. ایردراپ میجر یکی از این ایردراپ‌های...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...