ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

آموزش بازی ماسک امپایر و نحوه دریافت ایردراپ Musk Empire

آموزش بازی ماسک امپایر و نحوه دریافت ایردراپ Musk Empire

از زمانی که ایلان ماسک از پروژه دوج حمایت کرد، انتظار می‌رفت که نام او در پروژه‌های آینده‌ی ارز دیجیتال نیز مشاهده شود. بنابراین جای یک ایردراپ که یا از سوی ایلان ماسک باشد، یا نام او در آن بدرخشد، در بین ربات‌های تلگرامی خالی بود. همین امر باعث شد تا پس از راه‌اندازی ایردراپ ماسک امپایر، توجهات زیادی به آن جلب شود. آموزش بازی ماسک امپایر و نحوه دریافت ایردراپ آن، که توسط طرفداران ایلان ماسک طراحی شده است را با هم بررسی خواهیم کرد.

بازی تلگرامی ماسک امپایر چیست؟

ایردراپ Musk Empire که توسط هواداران ایلان ماسک راه‌اندازی شد، چندی است کاربران بیشتری کسب کرده است. این بازی که به دنبال پیشگام ایردراپ‌های تلگرامی، یعنی نات کوین، سعی دارد با رویکرد کلیکی، به کاربران خود توکن پاداش دهد. همانطور که از نام این بازی می‌توان حدس زد، کاراکتر اصلی، ایلان ماسک است که می‌توانید با جمع‌آوری سکه و ارتقا سطح خود در بازی، قدرت او را افزایش دهید.

نحوه راه‌اندازی بازی ماسک امپایر

اگر تا به‌حال لینکی از سوی دوستان خود برای دعوت به ربات دریافت نکرده‌اید، کافی است عبارت Musk Empire bot را در قسمت جستجوی تلگرام خود سرچ کنید تا ربات رسمی بازی را پیدا کنید. اما اگر قبلا لینک دعوت دریافت کرده‌اید بهتر است از آن استفاده کنید، تا دوستانتان هم پاداش بگیرند.

شروع بازی تلگرامی Musk Empire و دریافت پاداش

پس از ورود به ربات و انتخاب گزینه Play می‌توانید با ضربه زدن روی کاراکتر بازی سکه جمع کنید. همچنین با انجام تسک‌های تعریف شده در بازی می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کرده تا برای ارتقا سطح در بازی استفاده کنید. بازی ماسک امپایر یک ربات استخراج کننده نیز دارد که می‌توانید با خرید و فعال‌سازی این ربات، به‌صورت اتوماتیک توکن استخراج کنید. 

شروع بازی تلگرامی Musk Empire و دریافت پاداش

نکته‌ای که وجود دارد این است که باید هر ۳ ساعت به بازی سر بزنید تا توکن‌های استخراج شده را دریافت کنید، در غیر‌اینصورت بیشتر از ۳ ساعت استخراج برای شما لحاظ نخواهد شد.

چطور می‌توان در بازی ماسک امپایر توکن کسب کرد؟

برای کسب سکه در بازی ایلان ماسک ۴ روش مختلف وجود دارد:

  • کلیک یا ضربه زدن روی صفحه: درست مثل سایر ایردراپ‌ها، با توجه به میزان انرژی که در بازی دارید، می‌توانید روی کاراکتر ضربه بزنید و سکه بیشتری بگیرید.
  • ارتقا سطح بازی: هر چه آیتم‌ها و سطح خود را در بازی بیشتر ارتقا بدهید، سرعت استخراج ربات بیشتر می‌شود در نتیجه پس از ۳ ساعت سر زدن به بازی، سکه بیشتری کسب می‌کنید.
  • دعوت از دوستان: ایردراپ ماسک امپایر هم مانند ایردراپ‌های دیگر با دعوت دوستان جوایزی را برای شما در نظر می‌گیرد.
  • انجام تسک‌ها و ماموریت‌ها: با انجام تسک‌ها و ماموریت‌های روزانه، جوایز آن را کسب می‌کنید.

توضیحات بخش‌های مختلف بازی ماسک امپایر

پس از ورود به ربات تلگرامی Musk Empire، در منوی پایین صفحه ۵ گزینه مختلف مشاهده می‌کنید. هر یک تاز این گزینه‌ها ویژگی‌های مختلف ربات را به نمایش می‌گذارد.

  • بخش Mining همان صفحه ابتدایی بازی است که می‌توانید با ضربه زدن روی کاراکتر بازی، سکه بگیرید.
  • در بخش Quest که همان صفحه وظایف است می‌توانید تسک‌های مختلف را مشاهده و دنبال کنید.
  • در بخش Friends لینک دعوت از دوستان و لیست دوستانی که تا به حال دعوت کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد.
  • بخش Improve جایی است که می‌توانید سطح خود را ارتقا دهید تا سرعت استخراج افزایش یابد.

توضیحات بخش‌های مختلف بازی ماسک امپایر

بخش شهر (City)

در کنار گزینه Mining یک گزینه به نام City مشاهده خواهید کرد که بخش‌های مختلفی در آن وجود دارد و با ارتقا سطح برای‌ شما باز می‌شود.

  1. بخش Premium Store: این بخش مخصوص کسانی است که یا نسخه پریمیوم تلگرام را دارند.
  2. بخش Battle: این بخش در نسخه قدیمی با نام Negotiation شناخته می‌شد که در آن با رقابت و مذاکره با سایر دوستانتان در بازی، می‌توانید سکه بیشتری کسب کنید.
  3. بخش Communities: اگر گروه یا کانال تلگرامی دارید که می‌خواهید آن را تبلیغ کنید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. شرط تبلیغات در این بخش، دعوت حداقل ۵۰۰ نفر است!
  4. بخش Lucky box: بنظر می‌رسد این بخش هنوز راه‌اندازی نشده اما می‌توان حدس زد که به کاربران به‌صورت شانسی جوایزی را می‌دهد.
  5. بخش Hyper Zone: در این بخش می‌توانید با تولید محتوا حول محور بازی و درج هشتگ‌های مربوطه به همراه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، پاداش دریافت کنید.
  6. بخش Investment: در این بخش باید خود را جای ایلان ماسک بگذارید و در آیتم‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید تا سود آن را در قالب توکن بازی اخد کنید.

آینده بازی با افزایش تعداد کاربران ماسک امپایر

آینده بازی با افزایش تعداد کاربران ماسک امپایر

طی هفته‌های اخیر، بیش از ۵ میلیون کاربر جدید به بازی ماسک امپایر اضافه شدند و جامعه آن را از ۲۰ میلیون به ۲۵ میلیون نفر رسانده است. البته که این عدد روز به روز در حال افزایش خواهد بود. همچنین اگر شخص ایلان ماسک از این بازی حمایت کند، به‌دلیل اینکه قبلا از نات کوین حمایت کرده، می‌توان آینده خوبی را برای آن پیش‌بینی کرد. با این وجود هنوز تاریخ تخمینی لیست شدن توکن بازی مشخص نشده است.

ماسک ایمپایر ایردراپ تلگرامی قدرتمند

بازی ماسک امپایر یک ربات تلگرامی است که مشابه سایر رقبای خود، سعی در اهدا پاداش به کاربران دارد. این بازی که اکنون بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد، توسط هواداران ایلان ماسک راه‌اندازی شده و بخش‌های متعددی دارد که هر کدام به شما امکان دریافت توکن را می‌دهد. هنوز تاریخ دقیقی برای زمان لیست شدن توکن‌های این بازی مطرح نشده و انتظار می‌رود خبرهای جدیدی درباره این بازی، به‌زودی منتشر شود.    

آموزش بازی ماسک امپایر و نحوه دریافت ایردراپ Musk Empire
از زمانی که ایلان ماسک از پروژه دوج حمایت کرد، انتظار می‌رفت که نام او در پروژه‌های آینده‌ی ارز دیجیتال نیز مشاهده شود. بنابراین جای یک ایردراپ که یا از...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. بازی خوبیه راحت میشه سکه یا توکن جمع کرد و داره بین بازی های خوب جا باز می‌کنه میشه بهش امیدوار بود من که بهش امیدوارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ببخشید دوروزه من هیچ جوری نه با فیلتر نه پروکسی نمیتونم برم تو
    لطفاً راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...