اخبار ارز دیجیتال

همستر کامبت، بدترین ایردراپ تاریخ! سهم شما چقدر بود؟

همستر کامبت، بدترین ایردراپ تاریخ! سهم شما چقدر بود؟

۳۰۰ میلیون بازیکن، ۶۰ میلیارد توکن، ۱۳۱ میلیون واجد شرایط و ۲.۳ میلیون حساب مسدود شده! در پس این اعداد همستر کامبت، داستانی از هیجان، امید، خشم و رویاهای شکسته نهفته است.

بازی همستر کامبت، که به عنوان پرهیاهوترین بازی ارز دیجیتال با مدل “بازی و کسب درآمد” در تلگرام شناخته می‌شود، اخیرا به دلیل توزیع ناعادلانه ایردراپ، در کانون خشم جامعه قرار گرفته است. قبل از ایردراپ برنامه‌ریزی شده‌اش در ۵ مهر ۱۴۰۳، حس ناامیدی کلی کاربران را فرا گرفته است، زیرا کاربران میلیون‌ها و میلیاردها امتیازی که به دست آورده‌اند، به نظر نمی‌رسد که ارزش چندانی داشته باشد.

از زمان راه‌اندازی این بازی ۳۰۰ میلیون بازیکن از روسیه و ایران تا کشورهای آفریقایی و جنوب آسیا به آن پیوسته‌اند. با این حال، انتظار اینکه ورود به یک بازی ویدیویی کریپتو همه را میلیونر کند، به یک توهم کامل تبدیل شده است. بنابراین، رسانه‌های اجتماعی مانند X به میدان نبردی تبدیل شده‌اند که در آن بازیکنان ناامید به انتقاد از تیم Hamster پرداخته‌اند. هشتگ‌هایی مانند #justiceforHamsterKombatplayers و #HamsterKombatScam شروع به ترند شدن کرده‌اند، زیرا بسیاری از کاربران مدیریت بازی را به هدر دادن وقتشان متهم می‌کنند که از نظر واقعیت، این موضوع خنده‌دار است. همستر کاملت که زمانی بسیار مشهور بود، اکنون به یک داستان عبرت انگیز در فضای کریپتو تبدیل می‌شود.

چرا کاربران همستر کامبت عصبانی هستند؟

Hamster Kombat با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر توجه عمومی را جلب کرده است و برای بیش از پنج ماه، کاربران در تلاش بودند تا “امتیاز در ساعت” (PPH) خود را افزایش دهند – معیاری که به آن ها گفته شده بود که از سوی توسعه‌دهندگان بازی حیاتی است، اما بعداً مجموعه‌های کلیدی در تخصیص توکن‌ها اولویت داده شد.

به دلیل این ساختار قوانین درونی، چندین بازیکن از ایردراپ فصل ۱ حذف شدند. این اقدام باعث شد بسیاری از بازیکنان احساس خیانت کنند و تلاش‌هایشان هدر برود.

علاوه بر این، مدیریت بازی همچنین ۲.۳ میلیون بازیکن را به دلیل استفاده از تکنیک‌های غیراخلاقی برای جمع‌آوری کلیدهای همستر مسدود کرد. علاوه بر این، به کاربرانی که ایردراپ تخصیص یافته بود نیز به دلیل جوایز بسیار کم بعد از تمام این تلاش‌ها ناراضی بودند.

کاربران به رسانه‌های اجتماعی شکایت کردند که ساعت‌ها، حتی روزها، را برای جمع‌آوری امتیازهای HMSTR هدر داده‌اند که در نهایت به اندازه‌ای که پیش‌بینی شده بود، ارزشمند نبودند. کاربران همچنین به این موضوع اشاره کردند که برخی از اینفلوئنسرها که هیچ کاری در بازی انجام نداده‌اند، از طریق ریفرال کد، توکن‌های $HMSTR زیادی به دست آورده‌اند.

یکی دیگر از دلایل بزرگ ناامیدی جامعه این است که تیم بدون اطلاع‌رسانی به جامعه، برنامه واگذاری را پیاده‌سازی کرده است. به این معنی که در روز لیست شدن، ۸۸.۷۵٪ از توکن‌های HMSR قابل برداشت هستند و ۱۱.۲۵٪ باقی‌مانده پس از ۱۰ ماه قابل برداشت خواهد بود.

چرا تنها ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط ایردراپ همستر کامبت شدند؟

تصمیم Hamster Kombat برای محدود کردن ایردراپ به ۱۳۱ میلیون بازیکن، باعث افزایش نگرانی بسیاری از بازیکنان شد. با این حال، علت دقیق آن توسط تیم همستر فاش نشد و به چندین عامل بستگی دارد، مانند کنترل عرضه توکن، پاداش به فعال‌ترین کاربران و مدیریت تأثیر اقتصادی ایردراپ.

قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن چگونه خواهد بود؟

با نزدیک شدن به لیست شدن توکن HMSTR و با توجه به جنجال‌های فعلی، قیمت آن ممکن است در مرحله ابتدایی دچار نوسانات شدید شود.

برای مقایسه، پیش از این، Notcoin و DOGS ایردراپ موفقی داشتند، اما پس از لیست شدن، قیمت‌های آن ها به شدت کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب، Notcoin تقریباً ۷۳.۵۷٪ از بالاترین قیمت خود پایین آمده و توکن DOGS تقریباً ۴۸.۳۴٪ از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است.

اگر همین سناریو برای $HMSTR پیش بیاید، سرمایه‌گذاران ممکن است شاهد یک افت قیمت قابل توجه باشند، با این حال، برنامه واگذاری می‌تواند به عنوان یک مقاومت در برابر سقوط قیمت آن عمل کند. همچنین بعد از تخصیص بد فصل ۱، بازیکنان از ایردراپ فصل ۲ همستر استقبال نکردند.

پیش‌تر، Hamster Kombat اعلام کرد که عرضه کل HMSTR از ۱۰ میلیارد به ۱۰۰ میلیارد افزایش یافته است، که برخی از این افزایش نگران بودند که باعث کم شدن ارزش توکن شود. 

همستر کامبت را چگونه بفروشیم؟

شما می‌توانید پس از لیست شدن همستر برای نقد کردن آن از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت استفاده کنید. ایرانیکارت به شما این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به راحتی و با امنیت، توکن همستر را به فروش برسانید. توصیه می‌کنیم همین امروز یک حساب کاربری در صرافی ایرانیکارت ایجاد کنید تا ۵ مهر پس از لیست شدن همستر کامبت، سریع‌تر از سایر کاربران همستر را به ریال تبدیل کنید.

فروش همستر کامبت

نظر شما درباره اندازه ایردراپ آینده Hamster Kombat و انتقادات مربوط به مکانیزم توزیع توکن آن چیست؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. خودمو تیکه پاره کردم تا به دیگران بفهمونم
    بدون داشتن مهارت محاله به دارایی خاصی برسی…
    درک نمیکنم واقعا…
    آخه این ملت چند بار دیگه باید گول بخورن تا درست شن.
    (هر چیزی که همه میرن سمتش بهتره ازش فاصله بگیری.)
    حالا کاریه که شده لااقل نگهش دارین تو وضعیتی که همه دارن میفروشنش… شاید
    تیم همستر بخواد وفاداریتون رو محک بزنه…

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. من که راضی نیستم. قبل اینکه بازی بسته بشه صحبت از سود سرشار بود پس چه شد؟ اکثرا مردم چیزی که دریافت میکنن از مبلغی که هزینه میکنن کمتره.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه همه ایردراپ ها نمی توانند سودآوری بالایی داشته باشند و این موضوع تحت تاثیر عوامل مختلفی است. توصیه می کنیم همواره تحقیقات لازم را انجام دهید و بر اساس استراتژی خود عمل کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • ای خدا .من که از خدای خودم گله دارم نه از تیم همستر .یه عمر درس خواندم گفتن درس خوبه مهندسی عمران گرفتم الان ۴۳سالم شده نه شغل دارم نه زن دارم نه خونه و زندگی .😔
      خلاصه سرتون درنیارم خدا بامن لجه نه تیم همستر کامبت.این دیگه نخودی اخری که من انجام دادم به صفر رسیدم .

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • دوست عزیز .برادرانه بهتون میگم
        مشکل شما و امثال شما ( که خیلی زیادن ) اینه که اگه ببینید یه نفر توی کارش خیلی حرفه ای هست و درآمد بالا داره شما هم میرید شغلشو انتخاب می کنید. جدا از این که به اون کار یا زمینه علاقه دارید یا نه . اگه نداشته باشید هزار سال هم درس بخونیدنحوی فناست.
        اصلا هیچ ارتباطی با خدا پیدا نمی کنه.
        تو ایران همه پدر مادر ها دوس دارن بچه شون دکتر یا مهندس بشه . البته قبلا اینطور بود چون همه رفتن مهندس شدن طبق همین الگویی که گفتم الان همه پدر مادر ها میگن بچه مون دکتر بشه . مطمئن باش اگه همین نظریه پیش بره نسل بعدی خیلی بد تر از الان خواهد بود

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...