امنیت ارز دیجیتال

آموزش دریافت و انتقال تتر در تراست ولت

آموزش دریافت و انتقال تتر در تراست ولت

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال است که از ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله تتر پشتیبانی می‌کند. این کیف پول جذاب قابلیت‌های متنوعی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تتر را از طریق شبکه‌های بلاک چین مختلف به دیگران انتقال دهید. حال سوال اینجاست که نحوه انتقال تتر در تراست ولت چگونه است؟ چطور با تراست ولت تتر دریافت کنیم؟ در این مقاله از ایرانیکارت نحوه دریافت و انتقال تتر در تراست ولت و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نحوه انتقال تتر از تراست ولت

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که از آن می‌توانید برای انتقال تتر به دیگران استفاده کنید. این کار کاملا ساده است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. برای انتقال تتر از تراست ولت باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • وارد برنامه تراست ولت شوید.

ابتدا باید کیف پول تراست ولت را روی گوشی موبایل خود نصب کنید و سپس وارد برنامه شوید.

وارد برنامه تراست ولت شوید.

  • ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.

در این مرحله باید از قسمت جستجوی موجود در سمت بالای صفحه ارز usdt را انتخاب کنید. شما می‌توانید تتر را بر اساس شبکه‌های مختلف از جمله اتریوم، ترون، آربیتروم، پالیگان و… انتخاب نمایید. سرعت و کارمزد تتر در شبکه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.

  • گزینه ارسال را انتخاب کنید.

در بین گزینه‌های موجود در قسمت بالای کیف پول، روی گزینه send کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید تترهای مورد نظر را به حساب دیگران انتقال دهید.

گزینه ارسال را انتخاب کنید.

  • ارسال تتر

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به انتقال تتر را وارد کنید. در قسمت اول آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید. در کادر دوم نیز میزان تتری که قصد انتقال آن را دارید تعیین کنید. سپس روی گزینه next ضربه بزنید.

ارسال تتر در تراست ولت

  • تایید فرآیند انتقال تتر

حال یک پیش نمایش کلی از جزئیات تراکنش به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که اطلاعات مورد تایید شما باشد کافی است که روی گزینه confirm کلیک کنید. با انتخاب این گزینه تراکنش با موفقیت انجام شده و به حساب فرد مورد نظر منتقل خواهد شد.

نکته: دقت داشته باشید که اگر آدرس مقصد اشتباه باشد، امکان برگشت دارایی‌ها پس از انتقال وجود نخواهد داشت. پس بهتر است که اطلاعات تراکنش را با دقت بررسی کنید.

مدت زمان لازم برای انتقال ارز دیجیتال از کیف پول تراست ولت

مدت زمان لازم برای انتقال ارز دیجیتال از کیف پول تراست ولت ثابت نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. این فاکتورها شامل حجم تراکنش، ارز موردنظر، شبکه تراکنش و زمان تراکنش بستگی دارد. در حالت کلی انتقال ارز دیجیتال از تراست ولت به چند دقیقه یا بیشتر نیاز دارد.

 به‌عنوان مثال زمان لازم برای تراکنش‌های اتریوم و بیت کوین نسبت به سایر شبکه‌ها بیشتر بوده و بر اساس ازدحام شبکه تعیین می‌شود. در نقطه مقابل انتقال ارز دیجیتال از کیف پول تراست ولت در شبکه‌هایی همچون آربیتروم، پالیگان و ترون به مدت زمان کمتری نیاز دارند. با تست شبکه‌های مختلف و انجام تراکنش‌های متفاوت می‌توانید از مدت زمان دقیق این فرآیند مطلع شوید. 

کارمزد انتقال ارز از تراست ولت

کارمزد انتقال تتر در شبکه‌های بلاک چین مختلف با یکدیگر متفاوت است. با اطلاع از نرخ کارمزد در انواع شبکه تتر می‌توانید بهترین شبکه را برای این کار انتخاب کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. به‌طور کلی کارمزد انتقال ارز از تراست ولت در شبکه‌های مختلف به‌صورت زیر است:

شبکه بلاک چین اومنی (Omni)

اولین استاندارد تتر Omni نام دارد که روی بستر بلاک چین بیت کوین عرضه شد. این شبکه به دلیل وجود مشکلاتی همچون نرخ کارمزد بالا و سرعت پایین تراکنش‌ها نتوانست چندان موفق عمل کند. شبکه بلاک چین اومنی با کارمزد 20 الی 40 دلار بیشترین نرخ کارمزد برای انتقال تتر را به خود اختصاص داده است.

بلاک چین اتریوم (Ethereum)

اتریوم یکی از قدرتمندترین شبکه‌های بلاک چین است و امنیت بسیار زیادی دارد. به همین جهت اغلب افراد از این شبکه برای انتقال تترهای خود استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال تتر روی شبکه اتریوم با استاندارد ERC20 شناخته می‌شود. نرخ کارمزد تتر روی شبکه اتریوم بین 3 الی 5 دلار متغیر است. کارمزد انتقال تتر با استفاده از اتریوم به ازدحام شبکه بستگی دارد.

بلاک چین ترون (TRON)

ترون یکی از شبکه‌های بلاک چین محبوب است که برای انتقال تتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه هم از لحاظ سرعت تراکنش و هم از لحاظ نرخ کارمزد انتقال تتر در وضعیت مطلوبی قرار دارد. همین عوامل سبب شده است که شبکه ترون بیشترین سهم تراکنش تتر را به خودش اختصاص دهد. نرخ کارمزد تراکنش تتر از طریق شبکه ترون برابر با 1 الی 2 دلار است. برای استفاده از شبکه ترون کافی است که تتر با استاندارد TRC-20 را در تراست ولت انتخاب کنید. به منظور درک بهتر این مطلب توصیه می‌کنیم مقاله تفاوت تتر ERC20 و TRC20 را نیز مطالعه کنید.

شبکه بلاک چین بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)

بایننس اسمارت چین یکی از شبکه‌های بلاک چین قدرتمند در دنیای کریپتو است که برای ایجاد قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه نرخ کارمزد پایینی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تتر را با پرداخت کارمزد 0.03 دلار انتقال دهید. اگر قصد انتقال تتر با استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین را دارید باید باید دنبال تتر بر حسب BSC را در کیف پول تراست ولت انتخاب کنید.

شبکه بلاک چین آربیتروم (Arbitrum)

آربیتروم یک راه‌حل لایه دوم اتریوم است که با هدف افزایش مقیاس‌پذیری این شبکه و افزایش سرعت تراکنش‌ها راه‌اندازی شده است. آربیتروم نرخ کارمزد پایینی برای انتقال تتر تعیین کرده است. شما می‌توانید با استفاده از بلاک چین آربیتروم تتر را با نرخ کارمزد 0.1 دلار انتقال دهید. 

بلاک چین پالیگان (Polygon)

پالیگان یکی دیگر از راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم است که برای انتقال تتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شبکه از سرعت بالایی برخوردار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند تترهای خود را با کمترین نرخ کارمزد یعنی 0.008 دلار انتقال دهند.

نحوه دریافت تتر در کیف پول تراست ولت

شما می‌توانید از تراست ولت برای دریافت تتر و نگهداری آن نیز استفاده کنید. این کار کاملا ساده است و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. به‌طور کلی نحوه دریافت تتر در کیف پول تراست ولت به‌صورت زیر است:

  • وارد برنامه تراست ولت شوید.

برای دریافت تتر در کیف پول تراست ولت باید ابتدا این برنامه را از طریق گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. پس وارد برنامه تراست ولت شوید و فرآیند دریافت تتر را انجام دهید.

  • ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.

در بخش جستجوی کیف پول تراست ولت ارز دیجیتال تتر با نماد usdt را جستجو کنید. شما باید تتر را مطابق با شبکه درخواستی فرد مورد نظر انتخاب کنید.

  • روی گزینه دریافت یا receive کلیک بزنید.

اکنون باید گزینه receive را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

روی گزینه دریافت یا receive کلیک بزنید.

  • آدرس کیف پول تتر را کپی کنید.

آدرس کیف پول تتر شما بر اساس شبکه انتخاب شده در دسترس است. روی گزینه copy ضربه بزنید تا آدرس کیف پول در کلیپ بورد کپی شود. حال باید این آدرس را به فرد ارسال‌کننده تتر ارسال کنید تا مبلغ مورد نظر را برای شما واریز کند.

آدرس کیف پول تتر را کپی کنید.

  • منتظر دریافت تتر بمانید.

منتظر بمانید تا تتر به کیف پول شما اضافه شود. این فرآیند ممکن است چند دقیقه یا بیشتر طول بکشد. در صورتی که تتر با موفقیت به کیف پول شما واریز شود، می‌توانید مبلغ مورد نظر را در صفحه اصلی مشاهده کنید.

نحوه خرید تتر از صرافی ایرانیکارت و انتقال به تراست ولت

شما می‌توانید ارز دیجیتال تتر را با کمترین میزان کارمزد از صرافی ایرانیکارت خریداری کرده و به کیف پول تراست ولت انتقال دهید. این کار کاملا ساده است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

افتتاح حساب کاربری در ایرانیکارت

برای دسترسی به خدمات ایرانیکارت از جمله خرید و انتقال ارز دیجیتال باید یک حساب کاربری داخل آن داشته باشید. افتتاح حساب در ایرانیکارت کاملا ساده است و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای افتتاح حساب داخل این صرافی باید به این صورت عمل کنید:

  • وارد سایت ایرانیکارت شوید.
  • گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه لاگین یا ثبت‌نام هدایت شوید.
  • اکنون گزینه ساخت حساب کاربری را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • یک کد از صرافی ایرانیکارت برای شما ارسال می‌شود. شما باید این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.
  • اکنون باید اطلاعات فردی، رمز عبور و ایمیل خودتان را در کادرهای مربوطه وارد نمایید تا افتتاح حساب شما تکمیل شود.

احراز هویت در صرافی

حال که داخل صرافی ایرانیکارت ثبت‌نام کرده‌اید نوبت به انجام فرآیند احراز هویت می‌رسد. با احراز هویت در ایرانیکارت می‌توانید به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید. فرآیند احراز هویت در صرافی ایرانیکارت کاملا ساده است و طی 15 دقیقه انجام می‌شود. برای انجام این کار باید به‌صورت زیر عمل کنید:

  • وارد بخش داشبورد شوید و روی گزینه احراز هویت و سپس تایید مدارک کلیک کنید.
  • اطلاعات درخواستی ایرانیکارت را طبق شرایط درج شده داخل سایت برای ما ارسال کنید.
  • اکنون باید منتظر بررسی و تایید فرآیند احراز هویت باشید.
  • این فرآیند به 15 دقیقه وقت نیاز دارد و پس از آن به شما اعلام خواهد شد که فرآیند احراز هویت شما تایید یا رد شده است.

خرید ارز دیجیتال تتر و انتقال آن به تراست ولت

اکنون می‌توانید ارز دیجیتال تتر را از طریق ایرانیکارت خریداری کرده و به کیف پول تراست ولت انتقال دهید. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب سپری کنید.

  • از بخش داشبورد گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال را انتخاب کنید.
  • ارز دیجیتال تتر را انتخاب کرده و سپس روی گزینه خرید کلیک کنید.
  • اکنون باید میزان تتر مورد نیاز، قیمت تتر و شبکه انتقال آن را انتخاب کنید. سپس روی گزینه بعدی کلیک کنید.
  • در این مرحله باید آدرس کیف پول تراست ولت خودتان را وارد نمایید.
  • فاکتور خرید تتر را بررسی کنید تا موردی نداشته باشد. سپس فاکتور را تایید کرده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
  • اکنون باید چند دقیقه منتظر بمانید تا تترها به کیف پول شما واریز شود. انتقال تتر به تراست ولت با توجه به شبکه انتقال متفاوت خواهد بود.

ارزان‌ترین شبکه برای انتقال تتر کدام است؟

ارز دیجیتال تتر روی شبکه‌های بلاک چین اومنی، بایننس اسمارت چین، اتریوم، پالیگان، ترون، آربیتروم و… قرار دارد. هر یک از این شبکه‌ها کارمزد متفاوتی برای انتقال تتر دریافت می‌کنند. با شناخت بهترین شبکه برای انتقال تتر می‌توانید دارایی‌های خود را با کمترین هزینه ممکن برای دیگران انتقال دهید.

 بایننس اسمارت چین و پالیگان به ترتیب با نرخ کارمزد 0.03 و 0.008 دلار به‌عنوان ارزان‌ترین شبکه برای انتقال تتر به شمار می‌روند. این دو شبکه از لحاظ سرعت تراکنش نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارند و تراکنش‌ها را در عرض 2 ثانیه پردازش می‌کنند. بنابراین اگر قصد انتقال تتر در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه را دارید، شبکه بلاک چین بایننس اسمارت چین و آربیتروم بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

تراست ولت محبوب ترین کیف پول برای استفاده

تتر یکی از کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که توسط همه معامله‌گران مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این ارز محبوب را از طریق صرافی‌ها و کیف پول‌های مختلف انتقال دهید. تراست ولت از جمله کیف پول‌های شناخته‌شده کریپتو است که توسط کاربران استفاده می‌شود. این کیف پول امنیت بالایی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای نقل و انتقال تتر به شمار می‌رود. در این مقاله نحوه دریافت و انتقال تتر در تراست ولت با روش‌های مختلف را به شما آموزش دادیم. همچنین نرخ کارمزد انتقال تتر و ارزان‌ترین شبکه برای این کار را مورد بررسی قرار دادیم. شما از چه شبکه‌ای برای انتقال تتر به دیگران استفاده می‌کنید؟ 

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بلاک چین بایننس چین با سرعت انتقال 2 ثانیه به‌عنوان سریع‌ترین شبکه برای انتقال تتر شناخته می‌شود.

آموزش دریافت و انتقال تتر در تراست ولت
تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال است که از ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله تتر پشتیبانی می‌کند. این کیف پول جذاب قابلیت‌های متنوعی دارد و به...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
لینک تراکنش (TXiD) چیست؟ آموزش نحوه پیگیری تراکنش در بلاکچین
آموزش ارز دیجیتال
لینک تراکنش (TXiD) چیست؟ آموزش نحوه پیگیری تراکنش در بلاکچین
لینک یا شناسه تراکنش در دنیای ارزهای دیجیتال، درست نقش همان کد رهگیری را ایفا می‌کند که در زمان انجام یک تراکنش بانکی، حساب مبدأ به شما ارائه می‌دهد؛ فرض...
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...