ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

معرفی و آموزش ربات تلگرامی تپ سواپ

معرفی و آموزش ربات تلگرامی تپ سواپ

پس از عرضه ایردراپ نات‌کوین در تلگرام و لیست شدن آن در بازارهای جهانی، ایردراپ‌های بسیاری تلاش می‌کنند تا با ارائه خود به کاربران در بستر این شبکه اجتماعی محبوب، بتوانند موفقیت نات‌کوین را تکرار کنند. یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین این پروژه‌ها، ایردراپ تپ سواپ (Tap Swap) است که حتما تا به حال اسم آن را شنیده‌اید. تپ سواپ که روزی بر روی شبکه سولانا فعالیت می‌کرد و حالا خود یک پروژه مستقل است حالا به نظر می‌رسد به روزهای پایانی خود نزدیک شده و قصد لیست شدن در صرافی‌ها را دارد. اما چطور می‌توان از ایردراپ تپ سواپ توکن به دست آورد و  این ایردراپ چه زمانی به سرانجام می‌رسد؟

ربات تلگرامی تپ سواپ چیست؟

ربات تلگرامی تپ سواپ چیست؟

ربات‌های تلگرام در انواع و اقسام مدل‌ها و با کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. پس از اینکه پروژه نات‌کوین در سال 2024 ربات تلگرامی ایردراپ خود را ارائه کرد، بسیاری بر این باور بودند که این پروژه چیزی جز یک بازی و سرگرمی نیست و به جایی نخواهد رسید؛ اما در کمال تعجب ارز دیجیتال نات‌کوین در صرافی‌های جهانی لیست شد و به عنوان اولین و مشهورترین پروژه ایردراپی تلگرامی شناخته می‌شود.

پس از موفقیت نات‌کوین، ده‌ها و شاید حتی صدها پروژه ایردراپی دیگر فعالیت خود را در بستر تلگرام آغاز کردند. احتمالا نام پروژه‌های محبوبی از جمله همستر کمبت و یا همین تپ سواپ را بسیار شنیده‌اید. تپ سواپ، یک پروژه ایردراپی است که توکن‌های خود را در بستر شبکه اجتماعی تلگرام و از طریق ربات خود به کاربران ارائه می‌دهد و بیش از 60 میلیون کاربر دارد.

تپ سواپ از چه زمانی شروع به کار کرد؟

درست همزمان با اوایل کار نات‌کوین، خبرهایی از پروژه ایردراپی دیگری با ساز و کار مشابه با نات‌کوین (کلیک در ازای سکه) شنیده می‌شد. این پروژه پس از راه‌اندازی در اوایل سال 2024، با این وعده کار خود را آغاز کرد که با شبکه سولانا (SOL) همکاری داشته و این توکن در شبکه سولانا لیست خواهد شد.

در سه ماهه اول سال 2024، استقبال از پروژه نات‌کوین بسیار بالا رفت، درحالی که کاربران علاقه زیادی به تپ سواپ نداشتند. پس از لیست شدن نات‌کوین در سه ماهه دوم سال 2024، استقبال برای جایگزین این پروژه یعنی تپ سواپ بسیار بالا رفت و کاربران زیادی شروع به استفاده از این ربات تلگرامی کردند.

علی‌رغم اینکه در ابتدا وعده لیست شدن در شبکه سولانا به کاربران داده شده بود، اما پس از تصمیم‌گیری‌های تیم توسعه دهنده این ایردراپ و برای راحتی کار در بستر شبکه اجتماعی تلگرام، این توکن شبکه خود را به شبکه تون (TON) تغییر داد.

آشنایی با منوهای مختلف تپ سواپ

برای کسب توکن‌های بیشتر، لازم است که با تمامی بخش‌های این ربات تلگرامی آشنایی پیدا کنید. لازم به ذکر است که این ربات فقظ با نرم افزارهای تغییر ip (و نه پروکسی) قابل استفاده است. پس از مراجعه به صفحه ربات و استارت آن، با استفاده از گزینه Play در بخش پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید وارد محیط ربات شوید. پس از ورود، بخش‌های زیر را مشاهده می‌کنید:

صفحه اصلی (بخش Earn) در تپ سواپ

صفحه اصلی (بخش Earn)

در صفحه اصلی ربات که در بین 5 گزینه پایین صفحه، گزینه اول و Earn است، در وسط صفحه یک سکه را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی این سکه، می‌توانید سکه دریافت کنید. بخش بالای باکس Earn، یک عدد بوده که با هربار کلیک کمتر می‌شود و میزان انرژی کلیک شماست.

در همان بخش پایینی و سمت راست، یک آیکون دوربین را مشاهده می‌کنید. با شرکت در لایو استریم برگزار شده در کانال یوتوب تپ سواپ و وارد کردن کد در فیلد مشخص شده، سکه جایزه می‌گیرید. سمت راست این آیکون نیز گزینه Boost قرار دارد. با رفتن به این بخش، به موارد زیر دسترسی دارید:

  • Taping Guru: تعداد سکه دریافتی برای مدت 20 ثانیه 5 برابر می‌شود.
  • Full Tank: انرژِی شما پر می‌شود.
  • Boost x2: با پرداخت جم (GEM)، میزان سکه دریافتی شما برای همیشه 2 برابر می‌شود.
  • Multitap: ارتقای میزان سکه دریافتی با هر کلیک.
  • Energy Limit: ارتقای میزان انرژی.
  • Recharging Speed: ارتقای سرعت پر شدن انرژی.
  • Tap Bot: ربات که برای شما به صورت خودکار (وقتی که آفلاین هستید) سکه جمع می‌کند.

 

اطلاعات شما

در بخش بالای صفحه اصلی، اطلاعات کلی حساب شما در این ربات قابل مشاهده است. بالاترین فیلد در سمت چپ نشان دهنده میزان سکه‌های شماست. در سمت راست این سکه‌ها، دو آیکون دیگر مشاهده می‌کنید که در ادامه درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد. بالاترین فیلد سمت راست نیز مربوط به تعداد ویدیوهای شماست که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

در فیلد پایین تعداد سکه‌ها، لیگ شما قابل مشاهده است. کاربران بر اساس تعداد سکه‌هایشان، به لیگ‌های مختلف تقسیم می‌شوند. در آخرین فیلد که در بالا، سمت راست و پایین آیکون تعداد فیلم‌ها قرار دارد، می‌توانید کیف پول خود را به ربات متصل کنید. حتما توجه داشته باشید که استفاده از کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی ممکن نیست، پس از کیف پول‌های دیگر از جمله تون کیپر استفاده کنید.

بخش Tasks در تپ سواپ

بخش Tasks

دومین فیلد پایین صفحه، بخش Tasks است. در این بخش می‌توانید با انجام مأموریت‌های مشخص شده، به میزان مشخصی سکه دریافت کنید. اولین فیلد در این بخش، بخش Cinema است؛ با مراجعه به این بخش، تماشای ویدیوهای تیم تپ سواپ در یوتوب و جواب دادن به سوال طرح شده در ربات، می‌توانید میزان بالایی سکه دریافت کنید. با هربار تکمیل یکی از این ویدیوها، یک ویدیو به فیلد بالای صفحه که آیکون دوربین دارد، اضافه می‌شود.

در فیلد Specials می‌توانید مأموریت‌های معمولی مثل عضو شدن در کانالی خاص و یا استارت یک ربات دیگر را در ازای دریافت سکه انجام دهید. در فیلد Leagues، می‌توانید با رسیدن به لیگ بالاتر، به عنوان جایزه سکه دریافت کنید. در فیلد Ref نیز می‌توانید با ارائه لینک دعوت خود به دیگران و عضو شدن آن‌ها با لینک شما، سکه دریافت کنید.

بخش Town در تپ سواپ

بخش Town

بخش جدیدی که به ربات تلگرامی تپ سواپ اضافه شده است، بخش Town بوده که امکانات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. در این آپدیت ۳ دارایی جدید به بازی اضافه شده است:

  • جم (Gem): جم‌ها الماس‌های سبزی هستند که در بخش‌های مختلفی از town کاربرد دارد. افزایش سرعت ارتقای ساختمان‌ها، افزایش تعداد کارگران ساختمان و قابلیت‌های دو برابر کردن برخی از کاربردهای جم است.
  • بلاک (Block): بلاک‌ها مکعب‌های آبی رنگی هستند که نقش پروفیت ساعتی را بازی می‌کنند. هرچه سطح شما در town ارتقا پیدا کند سرعت استخراج (Mining Rate) نیز بیشتر می‌شود.
  • کوپن ویدئو: در تپ سواپ کاربران می‌توانند با مشاهده ویدیو‌های یوتیوب کوپن ویدیو دریافت کنید. این کوپن‌ها برای ارتقای ساختمان‌های شهر استفاده می‌شود.

با ورود به بخش Town شما دو گزینه با عکس صندوق و کارگر مشاهده می‌کنید. با مراجعه به بخش صندوق می‌توانید Gems خریداری کنید و در بخش کارگران می‌توانید با پرداخت الماس‌ها کارگران خود را افزایش دهید. به طور کلی در بخش twon می‌توانید با خرید خانه‌ها (کنار آن‌‎‌ها آیکون Sale مشخص شده است) به استخراج سکه جدیدی که احتمالا در ایردراپ نقش مهمی داشته باشد بپردازید. این سکه، به شکل یک مکعب آبی رنگ در بخش بالای صفحه قابل مشاهده است.

در بخش پایین و سمت چپ این فیلد، کارگرهای شما قرار دارند که به صورت عادی دو عدد هستند و با پرداخت جم، می‌توانید کارگرهای بیشتری بخرید. در پایین و سمت راست صفحه نیز می‌توانید با پرداخت دلار، جم خریداری کنید. همچنین هزینه ساخت خانه‌ها در این شهر با همان تعداد ویدیوی مشاهده شده توسط شما (آیکون دوربین) پرداخت می‌شود.

بخش Swap در تپ سواپ

بخش Swap

جدیدترین بخش این ربات، بخش Swap است که ساز و کار ساده‌ای دارد؛ در این بخش می‌توانید ارزهای پشتیبانی شده توسط این ربات را با یکدیگر سواپ و عوض کنید. درحال حاضر بیش از 40 رمزارز مختلف توسط این بخش پشتیبانی می‌شوند که اصلی‌ترین آن‌ها تون‌کوین، تتر و نات‌کوین بوده و اغلب این ارزها نیز میم‌کوین هستند.

بخش Account در تپ سواپ

بخش Account

در آخرین بخش ربات، اطلاعاتی درباره اکانت شما و تنظیمات بازی قرار گرفته است. در اولین فیلد این بخش یعنی Ref، می‌توانید افرادی که به بازی دعوت کرده‌اید و تعداد سکه‌های آن‌ها را مشاهده کنید. در فیلد سوم یعنی Settings، خط مشی و شرایط این ربات قابل مطالعه است. در فیلد دوم یعنی Stats نیز آمار کلی ربات قرار گرفته است. این آمار شامل موارد زیر است:

  • تعداد کل سکه‌های بازی
  • تعداد کلیک‌های کاربران
  • تعداد بازیکنان بازی
  • تعداد کاربران فعال روزانه
  • تعداد بازیکنان آنلاین

تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

حدس زدن زمان لیست شدن ایردراپ‌های تلگرامی تقریبا غیرممکن است. بااینکه این پروژه‌ها معمولا دارای وایت پیپر (White Paper) هستند و زمان تقریبی لیست شدن را اعلام می‌کنند، اما بازهم حدس زدن این زمان کار راحتی نیست.

شایعاتی مبنی بر لیست شدن تپ سواپ در چند ماه گذشته به گوش می‌رسید و حتی یک آفر ویژه برای دوبرابر کردن تعداد سکه‌های حساب در ازای پرداخت تون در اختیار کاربران قرار گرفته بود که به این شایعات قوت می‌بخشید، اما خبری از لیست شدن نبود و فقط شبکه این ایردراپ از سولانا به تون منتقل شد. درکل، زمان مشخصی برای لیست شدن تپ سواپ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود این توکن تا اواخر سال 2024 لیست شود.

کدهای استریم و روزانه ربات تلگرامی تپ سواپ

با استفاده از بخشی که آموزش دادیم و وارد کردن کدهای روزانه مربوط به ویدیوهای یوتوب تیم توسعه دهنده، می‌توانید به میزان زیادی سکه دریافت کنید. برای دریافت این کدها، می‌توانید به تماشای ویدیوها پرداخته و علاوه بر یادگیری (بیشتر این ویدیوها آموزشی هستند)، کد ارائه شده را نیز برای دریافت سکه پیدا کنید.

اما اگر وقت و یا علاقه لازم به این موارد را ندارید، می‌توانید به کانال‌های تلگرامی که اخبار پروژه‌های ایردراپی را پوشش می‌دهند مراجعه کرده و کدها را به صورت روزانه دریافت کنید. راه زیرکانه دیگر هم مشاهده کامنت‌های ویدیوهاست که در آن کاربران معمولا خود کد و یا زمان نشان داده شدن آن را کامنت می‌کنند.

تپ سواپ، نات کوین بعدی؟

در این مقاله به بررسی پروژه ایردراپی تپ سواپ که در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برگزار شده پرداختیم. این پروژه از معتبرترین و محبوب‌ترین پروژه‌های ایردراپی تلگرامی به شمار می‌رود، پس اگر به دنبال یک ایردراپ کاملا رایگان و معتبر هستید، فرصت را از دست نداده و به تپ سواپ بپیوندید.

معرفی و آموزش ربات تلگرامی تپ سواپ
پس از عرضه ایردراپ نات‌کوین در تلگرام و لیست شدن آن در بازارهای جهانی، ایردراپ‌های بسیاری تلاش می‌کنند تا با ارائه خود به کاربران در بستر این شبکه اجتماعی محبوب،...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...