آموزش ارز دیجیتال

راهنمای انتقال پول به ایران با ارز دیجیتال تتر

راهنمای انتقال پول به ایران با ارز دیجیتال تتر

یکی از روش‌های معتبر برای تراکنش‌های بین‌المللی، پرداخت با تتر است. کاربران می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های گوناگون از طریق پرداخت با تتر به خرید و فروش محصولات و خدمات اقدام کنند. تا قبل از ظهور ارزهای دیجیتال روش‌های قابل دسترسی برای پرداخت‌های بین‌المللی بسیار محدود بود و امکان استفاده از آن‌ها برای اکثر کاربران ایرانی وجود نداشت. اما پلتفرم‌هایی که ارزهای دیجیتال در اختیار ما قرار داده‌اند باعث شده تراکنش‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی نیز امکان پذیر باشد. اما پرداخت پول از طریق تتر به ایران چگونه امکان پذیر است؟ این روش‌ها چه مزایایی دارند و چه مراحلی برای انتقال پول به شکل تتر باید طی کرد؟

پرداخت پول از طریق تتر به ایران چگونه امکان پذیر است؟

 همواره چالش‌هایی به‌منظور پرداخت‌های بین‌المللی برای ایرانیان وجود داشته است. خیلی از هم‌وطنان در خارج از کشور برای انتقال پول به ایران دچار مشکل بوده‌اند. البته امروزه این چالش‌ها به حداقل رسیده و با تکنولوژی ارزهای دیجیتال می‌توان در عرض چند دقیقه انتقال وجه به ایران را انجام داد. اما یکی از بهترین و کم‌خرج‌ترین روش‌ها، خرید تتر و پرداخت از طریق کیف پول‌ها یا صرافی‌های معتبر است. در این روش یک کاربر از هر جای جهان صرفا با دانستن آدرس کیف پول مقصد، می‌تواند برای کاربری دیگر انتقال وجه انجام دهد. از این رو پرداخت پول از طریق تتر به ایران امکان پذیر است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. فقط باید پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید معتبر و مطمئن باشد. از این رو توصیه می‌کنیم از هر کیف پولی استفاده نکنید!

مزایای پرداخت از طریق تتر به ایران چیست؟

اما پرداخت با تتر چه مزایایی نسبت به روش‌های سنتی دارد؟ به طور کلی سه مزیت اصلی می‌توان برای پرداخت با تتر در نظر گرفت:

  • سهولت در پرداخت‌های بین‌المللی و از بین رفتن مشکلات سابق

همان‌طور که اشاره کردیم پرداخت‌های بین‌المللی برای ایرانیان همواره با چالش‌های زیادی همراه بوده است. اما با استفاده از پرداخت با تتر در پلتفرم‌های جدید این مشکل برطرف شده است و می‌توان در عرض چند دقیقه محصولات و خدمات مختلف را به‌صورت تتر خریداری کرد.

  • سریع‌تر شدن انتقال وجوه

تراکنش‌های رمزارزی نسبت به واریزها و حواله‌های بانکی سریع‌تر هستند. از این رو پرداخت با تتر می‌تواند بسیار سریع‌تر باشد و در عرض چند دقیقه فرآیند خرید یا فروش پایان یابد. در حالی که تراکنش‌ها و حواله‌های بانکی بین 1 تا 4 روز کاری زمان می‌برند.

  • کارمزد بسیار کمتر در مقایسه با روش‌های سنتی

پرداخت با تتر کارمزد کمتری دارد. انتقال پول از طریق کارت‌های بانکی و برخی از روش‌های سنتی دارای کارمزد به مراتب بیشتری است. اما وقتی پرداخت با تتر را انجام می‌دهید به طور قابل‌توجهی کارمزد شما کاهش می‌یابد.

چه مواردی برای انتقال به تتر نیاز است؟

چه مواردی برای انتقال به تتر نیاز است؟

حال که به اهمیت پرداخت با تتر پی بردیم سؤال اصلی که پیش می‌آید این است که چه مواردی برای انتقال به تتر نیاز است؟ برای پرداخت با تتر در ایران و جهان در وهله اول به یک کیف پول تتر معتبر نیاز دارید. هم می‌توانید از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای معتبر استفاده کنید و هم می‌توانید از کیف پول‌های درون برنامه‌ای که صرافی‌های بزرگ ارائه می‌دهند بهره ببرید.

پس از آن به آدرس کیف پول مقصد نیاز دارید. از آن جایی که انتقال ارز دیجیتال تتر به‌صورت همتا به همتا است، باید آدرس کیف پول مقصد را متناسب با شبکه‌ تتر موجود، وارد کرده تا فرآیند انتقال صورت بپذیرد.

در برخی از موارد ممکن است سایتی که قصد خرید و پرداخت تتری در آن را دارید درگاهی برای این کار در نظر گرفته باشد. (مشابه درگاه‌های بانکی برای پرداخت‌های الکترونیکی در سایت‌های فروشگاهی ایران) در این حالت نیز کار بسیار ساده است و باید آدرس کیف پول مقصد را در کیف پول خود کپی یا اسکن کنید تا فرآیند پرداخت تکمیل شود.

مراحل پرداخت با تتر چیست؟

مراحل پرداخت با تتر در کیف پول‌ها یا از طریق صرافی‌ها بسیار ساده است. کافی است آدرس کیف پول مقصد را وارد کرده و سپس مبلغ موردنظر خود را درج کنید. روش پرداخت با تتر در صرافی‌ها نیز دقیقا به همین صورت است.

اما روش دیگری هم برای پرداخت با تتر وجود دارد و آن هم پرداخت از طریق درگاه است. برای مثال وارد یک سایت فروشگاهی خارجی شده‌اید و برای خرید یک کالا می‌خواهید پرداخت با تتر را از طریق درگاه انجام دهید. در اینجا باید آدرس کیف پولی که نمایش داده شده را اسکن یا کپی کرده و وارد کیف پول خود کنید. بلافاصله مبلغ و آدرس کیف پول مقصد نمایان خواهد شد و می‌توانید از این طریق پرداخت خود را نهایی کنید.

انتقال پول با تتر و ارز دیجیتال از طریق صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت با علم به اهمیت انتقال وجوه بین‌المللی برای کاربران ایرانی بستری را فراهم کرده است که در آن می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و با کارمزدی بسیار کم، پرداخت با تتر را برای مقاصد گوناگون انجام دهید. کافی است در سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت افتتاح حساب انجام دهید تا به امکانات فوق‌العاده آن دسترسی داشته باشید.

پس از ثبت‌نام در صرافی ایرانیکارت باید با استفاده از تومان، تتر خریداری کنید تا موجودی شما برای پرداخت با تتر کافی باشد. پس از آن می‌توانید هم از طریق سایت صرافی ایرانیکارت و هم از طریق کیف پول خود پرداخت‌های تتری را انجام دهید.

انتقال پول سریع‌تر

در حال حاضر خیلی از کاربران نیاز به پرداخت‌های بین‌المللی و ارزی دارند. در گذشته این کار صرفا با استفاده از مستر کارت و ویزاکارت امکان‌پذیر بود. کارت‌های بین‌المللی و مهمی که اغلب کاربران ایرانی آن‌ها را نداشتند و نمی‌توانستند هم داشته باشند! تا اینکه دنیای ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های مربوط به آن‌ها راهکاری عالی برای تراکنش‌های بین‌المللی پیش روی ما قرا داده است. پرداخت با تتر از طریق کیف پول‌ها و صرافی‌های معتبر امکان پذیر شده و هر کاربری در ایران و هر جای جهان می‌تواند در عرض چند دقیقه پرداخت خود با استفاده از تتر یا سایر ارزهای دیجیتال را انجام دهد. در این مقاله به بررسی مزایای پرداخت با تتر پرداختیم و نحوه استفاده از آن را شرح دادیم.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

کارمزد پرداخت با تتر متناسب با سرویس و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید ممکن است متفاوت باشد.

انتقال وجه با تتر به ایران اگر در بسترهای معتبر صورت بگیرد (یعنی کیف پول‌ها یا صرافی‌هایی که از آن‌ها برای تراکنش‌های مالی استفاده می‌کنید مطمئن باشند) امن و قابل‌اعتماد است.

بله. برخی پلتفرم‌ها بستری را فراهم کرده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانید برای پرداخت به خارج از ایران هم از ارز دیجیتال و تتر استفاده کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. بهترین پلتفرم برای انتقال تتر در ایران چیه ؟
    ایا انتقال سقف دارد ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      شما می توانید از طریق ایرانیکارت تتر مورد نظر خود را انتقال دهید.
      خیر انتقال سقف ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....