ایردراپ جدید ارزهای دیجیتال

ایردراپ Meme Fi، هر آنچه باید درباره میمفای بدانید به همراه تاریخ عرضه

ایردراپ Meme Fi، هر آنچه باید درباره میمفای بدانید به همراه تاریخ عرضه

این روزها وقتی صحبت از بازی‌های Tap-to-earn به میان می‌آید می‌توان پروژه‌های ایردراپی زیادی را نام برد. اما در میان همه آن‌ها میم‌ فای با یک تغییر منحصر به فرد بازی را بیش از پیش جذاب کرده است. در این بازی تلگرامی شما باید با ضربه زدن روی رییس میم‌فای‌ها، علاوه بر جمع‌آوری سکه جان او را بگیرید. ایردراپ میم فای حالا با جمع‌آوری میلیون‌ها کاربر آماده لیست شدن است.

ایردراپ میم فای چیست؟

MemeFi یک بازی محبوب «ضربه برای کسب درآمد» است که بر روی پلتفرم تلگرام ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان برای شکست دادن رییس‌های الهام گرفته از میم‌هایی مانند دوج و پپه، باید ضربه‌های ساده و تکراری روی صفحه بزنند. هر ضربه به این آدمک آسیب وارد می‌کند تا جان او تمام شود و بازیکن به مرحله بعد برود.

بر خلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی دیگر که تنها بر روی افزایش تعداد امتیازات تمرکز دارند، این بازی اهداف و چالش‌های واضحی به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، MemeFi یک ویژگی ترکیبی روزانه را ادغام می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند کدهای ویژه‌ای را که اغلب در کانال‌های تلگرام یا ویدیوهای YouTube MemeFi یافت می‌شود، وارد کنند تا قفل پاداش‌های اضافی مانند سکه یا افزایش انرژی را باز کنند.

این ساختار بازی‌سازی‌شده، همراه با فرصت‌های ایردراپ مکرر و TGE آتی در 9 اکتبر 2024، باعث رشد سریع آن شده و میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. این بازی از فناوری بلاکچین بهره می‌برد و از شبکه Linea اتریوم برای ایردراپ های توکن خود استفاده می‌کند.

ایردراپ میم فای چیست؟

ویژگی های ایردراپ میم فای

  • ضربه زدن برای دریافت پاداش: بازیکنان به طور مداوم روی صفحه نمایش خود ضربه می زنند تا رئیس‌ها را از بین ببرند. هر ضربه بخش کوچکی از سلامتی رئیس را از بین می‌برد و با کاهش سلامت رئیس، بازیکن MemeFi Coins و سایر جوایز دریافت می‌کند.
  • چالش‌های روزانه: MemeFi شامل وظایف و چالش‌های روزانه است. بازیکنان می‌توانند در رویدادهای «کمبو روزانه» شرکت کنند، جایی که با وارد کردن کدهای ویژه (که از طریق گروه تلگرام MemeFi یا YouTube به دست می‌آیند) پاداش‌های اضافی مانند سکه یا چرخش انرژی را باز می‌کند.
  • چرخش های انرژی: این ها را می توان به عنوان پاداش به دست آورد یا با سکه های MemeFi خریداری کرد. اسپین‌های انرژی فرصتی برای برنده شدن سکه‌های اضافی، قدرت‌بخشی‌ها یا تقویت‌هایی را ارائه می‌دهند که به از بین بردن سریع‌تر رئیس‌ها کمک می‌کنند.
  • پیشرفت و ایردراپ: بازیکنان سکه‌های MemeFi جمع‌آوری می‌کنند، که می‌توانند برای ایردراپ‌های آتی توکن MemeFi (برنامه‌ریزی شده برای انتشار در شبکه Linea اتریوم) مبادله یا ذخیره کنند. این یک جنبه کسب درآمد در دنیای واقعی به بازی اضافه می‌کند.

ارز دیجیتال میم فای memefi coin چیست؟

MemeFi Coin ارز دیجیتال بومی پلتفرم میم فای است و کاربران با داشتن آن به خدمات مختلفی دسترسی خواهند داشت.  برخی از کاربردهای ارز دیجیتال میم فای عبارتند از:

  • دسترسی به محتوای انحصاری
  • خرید و فروش NFT
  • شرکت در رویدادهای بازی
  • کسب درآمد و معامله

ارز دیجیتال memefi به طور کلی مطابق زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) کار می‌کند و به طور خاص با شبکه Linea که یک راه حل مقیاس پذیر لایه 2 اتریوم به‌شمار می‌رود، یکپارچه شده است. این یعنی میم فای از تمام پروژه‌های ایردراپی این روزها که بر روی بلاکچین تون اجرا می‌شوند متمایز است و ویژگی‌های خاص خود را دارد.

ایردراپ میم فای چطور کار می‌کند؟

ربات تلگرامی میم فای بسیار ساده بوده و به همین دلیل روزبه‌روز در حال محبوب‌تر شدن است. البته که یکی از اهداف اصلی این ایردراپ، دقیقا همین بود که در یک بستر ساده، تعاملی راحت را در اختیار کاربران خود بگذارد. در نتیجه، به‌طور کلی نحوه کارکرد ایردراپ میم فای را می‌توان در سه مرحله‌ی زیر خلاصه کرد:

  • Interaction یا تعامل: میم فای به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با دعوت دوستان خود به ربات، دنبال کردن صفحات مجازی مختلف و به اشتراک‌گذاشتن محتواهای این ایردراپ، پاداش‌هایی را دریافت کنند.
  • انجام تسک‌ها برای دریافت امتیاز میم فای: در این ربات تسک‌ها یا وظایف مختلفی تعریف شده‌اند که با تکمیل کردن آن‌ها می‌توانید امتیازات میم فای بدست بیاورید. این امتیازات در واقع توکن‌های میم فای هستند که به مجموع دارایی‌های ربات شما اضافه می‌شوند.
  • آپدیت‌های ربات: میم فای به‌طور پیوسته سعی می‌کند کاربران خود را از به‌روزرسانی‌های ربات مطلع سازد. این یعنی کاربران می‌توانند با درک بهتر اطلاعات جدید و رودمپ ایردراپ میم فای، به‌سرعت از تغییراتی که روی روش‌های دریافت پاداش اعمال می‌شوند، مطلع شده تا بیشترین پاداش شامل آن‌ها شود.

همین سه روند باعث می‌شود توسعه‌دهندگان این ایردراپ به اهداف اصلی پروژه، یعنی جمع‌آوری جامعه‌ای از طرفداران و افزایش اعتبار پروژه بلاکچین خود، دست یابد.

نحوه دریافت ایردراپ میم فای

میم فای، مانند ده‌ها ایردراپ دیگر، با هدف جمع‌آوری طرفداران خود، پاداش‌هایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. اگر شماهم می‌خواهید عضوی از این جامعه‌ی طرفداران باشید، فقط چند قدم تا دریافت پاداش‌های درون بازی فاصله دارید:

  1. ربات تلگرامی میم‌ فای را به آدرس @memefi_coin_bot در قسمت سرچ تلگرام پیدا کنید. اگر قبلا لینک دعوت از دوستان خود دریافت کرده‌اید، می‌توانید از آن لینک‌ هم استفاده کنید.
  2. صفحات مختلف این ربات را دنبال کنید تا از آخرین اخبار آن با خبر شوید.
  3. تسک‌های ربات را کامل کنید. این تسک‌ها می‌تواند دعوت از دوستان، دنبال کردن صفحات مجازی مختلف و به‌اشتراک‌گذاشتن محتوا، شرکت در نظرسنجی‌ها و… باشد.
  4. با شرکت و برنده شدن در مسابقات این ربات، می‌توانید توکن دریافت کنید.

پس از دنبال کردن این مراحل و جمع‌آوری توکن، با اتصال کیف پول خود به ربات، می‌توانید پاداش‌های خود را در زمان لیست شدن برداشت کنید.

آموزش بازی میم فای

بازی میم فای بسیار ساده است. با وارد شدن به ربات میم فای شما ۲۰۰۰ توکن به صورت رایگان دریافت می‌کنید. پس از آن باید کار خود را که کشتن رییس میم‌ها با ضربه‌ زدن است آغاز کنید. با شکست دادن هر هیولا، به مرحله بعدی می‌روید. این بازی دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام در جمع‌آوری توکن و افزایش سطح شما بسیار اهمیت دارند.

صفحه اصلی بازی

اصلی‌ترین بخش بازی Memefi صفحه اصلی بازی است. در این صفحه شما به نسبت سطح خود هیولای مختلف بازی را با درصد جان‌های مختلف می‌بینید که باید با ضربه زدن آن‌ها را از بین ببرید. در این صفحه شما میزان انرژی خود، جان هیولا و دارایی توکن میم فای خود را مشاهده می‌کنید.

علاوه بر این، در صفحه اصلی رویدادهای بازی مثل گردونه شانس و ایونت‌های هفتگی را نیز می‌توانید ببنید و در آن‌ها شرکت کنید.

صفحه ارتقای سطح Boosters

صفحه Boosters جایی است که می‌توانید توانایی‌های خود را ارتقا بدهید. در این بخش روزانه برای افزایش درآمد شما سه معجون رایگان برای افزایش قدرت و سه معجون برای بازیابی انرژی دریافت می‌کنید. در صفحه بوسترز همچنین می‌توانید با پرداخت توکن قدرت ضربات و سرعت پر شدن انرژی را نیز افزایش دهید.

صفحه سطح بازی States

صفحه سطح بازی مربوط به سطح شما و سایر کاربران در بازی است. در این بخش علاوه بر این که می‌توانید عملکرد خود را ببینید می‌توانید میزان سودآوری قبیله‌ای که در آن عضو شده‌اید را نیز بررسی کنید. بازی میم فای دارای ۱۱ سطح و غول مختلف است که با ارتقای به هر سطح پاداش‌ها و درآمد شما افزایش می‌یابد. ایردراپ نهایی نیز متناسب با سطح و فعالیت شما در بازی تقسیم خواهد شد.

صفحه کسب درآمد Earn

در صفحه Earn ماموریت‌های روزانه‌ای وجود دارد که با انجام هر کدام به عنوان پاداش می‌توانید انرژی و توکن دریافت کنید. مشاهده ویدیو‌های یوتوب و اتصال کیف پول به ربات نمونه‌ای از وظایف روزانه این بازی است.

صفحه دعوت از دوستان Invite

در نهایت در صفحه دعوت از دوستان می‌توانید لینک دعوت خود را مشاهده کنید و برای دوستان ارسال کنید. در میم فای به ازای هر دوست می‌توانید ۲۵۰۰ توکن رایگان دریافت می‌کنید. همچنین با فعالیت دوستان شما نیز جوایزی دریافت خواهید کرد.

زمان لیست شدن ایردراپ میم فای

ایردراپ‌های تلگرامی به نوبت یکی پس از دیگری در حال لیست شدن هستند و میم فای هم طبق آخرین اخبار، قرار است در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۴ لیست شود. البته که این تاریخ ممکن است توسط توسعه‌دهندگان پروژه دستخوش تغییر شود. اما در حال حاضر این تاریخ تا حد بالایی تصویب شده تلقی می‌شود چرا که چندین صرافی معتبر جهانی این تاریخ را به‌عنوان زمان لیست شدن میم فای می‌دانند. یعنی از ۹ اکتبر ۲۰۲۴، میم فای در صرافی‌ها قابل معامله خواهد بود.

این یعنی در این تاریخ، کاربران میم فای می‌توانند پاداش‌های خود را از این بازی برداشت کنند. پس اگر هنوز این ربات را راه‌اندازی نکرده‌اید، سریع‌تر دست بجنبانید تا از روزهای آخر این ایردراپ را جا نمانده و شما هم پاداش بگیرید. همچنین پس از لیست شدن میم فای در صرافی‌ها، شما می‌توانید پاداش‌های ارز دیجیتال خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بفروشید و آن را نقد کنید.

فروش میمفای توکن

سخن آخر

میم فای یکی از پروژه‌های ایردراپی منحصر به فرد تلگرام است که اگرچه گیم پلی آن تا حد زیادی مشابه سایر مینی گیم‌های تلگرامی است؛ اما ویژگی‌های خاص آن باعث شده تا از سایر پروژه‌ها یک سرو گردن بالاتر باشد. ایردراپ میم فای اکنون در روزهای پایانی خود به سر می‌برد اما بازی آن قرار است ادامه‌دار باشد.

ایردراپ Meme Fi، هر آنچه باید درباره میمفای بدانید به همراه تاریخ عرضه
این روزها وقتی صحبت از بازی‌های Tap-to-earn به میان می‌آید می‌توان پروژه‌های ایردراپی زیادی را نام برد. اما در میان همه آن‌ها میم‌ فای با یک تغییر منحصر به فرد...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...