انواع ویدئو گیم یوتیوب و ایده برای تولید محتوا
یوتیوب با بیش از یک میلیارد کاربر یکی از بزرگ ترین شبکه ها در رسانه های اجتماعی است.روزانه صدها ساعت ویدئو در یوتیوب مشاهده می شود که این ویژگی تنوع و مرجع بودن تا جایی پیش رفته است که از این سایت می توان کسب درآمد دلاری داشت. در مقاله بهترین ایده ها برای تولید محتوای یوتیوب به مهم ترین موضوعاتی که برای تولید محتوا می توان از آن استفاده کرد اشاره کردیم. در این مقاله اما می خواهیم به صورت خاص به تولید محتوا به عنوان یک گیمر یوتیوب بپردازیم. انواع ویدئو گیم یوتیوب را معرفی کنیم . در نهایت یک راه بسیار آسان برای نقد کردن درآمد یوتیوب از طریق گوگل ادسنس معرفی کنیم.
انواع ویدئو گیم یوتیوب
به دنبال ایده های ویدیوی بازی برای YouTube هستید؟ بسترهای نرم افزاری مانند Twitch و YouTube گیمرها را از هر گوشه دنیا قادر می سازند تا ایده ها و بینش های خود را در مورد بازی هایی که دوست دارند انجام دهند را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند. اگر از قبل کانال YouTube دارید یا اگر به فکر راه اندازی کانال بازی YouTube هستید ، باید بدانید که در این زمینه رقابت زیادی وجود دارد. بنا براین برای جذب مخاطب باید بر روی ایده ی های نابی کار کنید. در ادامه به 8 ایده برای تولید ویدئو گیم یوتیوب اشاره خواهیم کرد.
بررسی بازی
هنگام ایجاد یک بازبینی بازی ویدیویی ، باید در مورد وجود اسپویلرها تصمیم گیری کنید و در صورت وجود به آنها در مورد آنها هشدار دهید. تصمیم بگیرید: آیا بررسی شما برای کمک به افرادی است که بازی نکرده اند یا برای افرادی که قبلاً بازی کرده اند ، است؟ در هر صورت ، شما باید به اندازه کافی درگیر بازی باشید تا بینش های مفید و جالب ارائه دهید.
اگر موفق شوید اعتماد بازیکنان را به YouTube جلب کنید و به عنوان شخصی که فیلم های خوب بررسی می کند شهرت پیدا کنید، تعداد مشترکان کانال شما شروع به افزایش می کند.
فیلم های Let’s Play
فیلم های Let’s Play قسمت زیادی از فیلم های بازی در YouTube را تشکیل می دهند و تولید آنها نیاز به ویرایش زیادی دارد. Let’s Play یوتیوبری را شامل میشود که در حال انجام بازی ویدیویی است و همزمان با دیگر جامعه و گروه گیم در حال تبادل نظر است. یافتن راه هایی برای منحصر به فرد بودن و ارائه مواردی که سایر گیمرها در Let’s Plays خود از آن استفاده نمی کنند ، به شما امکان می دهد از دیگران متمایز شوید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
ویدئو های پخش مستقیم
تقاضای زیادی برای پخش مستقیم انواع مختلف بازی ها ، از انتشار بازی های جدید محبوب تا کلاسیک دهه های گذشته ، در YouTube وجود دارد. پخش مستقیم بازدیدکنندگان شما را بسیار جذب می کند. تنها نکته برای اینکار این است که حتما باید خودتان باشید و برای آن ها فیلم بازی نکنید. زیرا آن ها به حالت های شما هنگام بازی توجه می کنند.
اخبار بازی
دنیای بازی های ویدیویی بسیار پویا است. این که آیا این یک بازی جدید است یا اخبار مربوط به یک بازی مورد انتظار ، همیشه چیز جدیدی برای صحبت وجود دارد. فراتر از گزارش اطلاعاتی که افراد می توانند در جای دیگر پیدا کنند ، مطمئن شوید که واکنش خود را در مورد اخبار درج کرده اید. افرادی که مشترک شما هستند به نظرات شما علاقه مند هستند. ویدئوهای خبری مخصوص بازی با ارائه موضوعی که در حال حاضر پرطرفدار است ، یک روش عالی برای کسب بازدید بیشتر است.
آموزشهای بازی
آموزش های بازی باید بر روی کمک به بازیکنان تمرکز کند. به طور کلی ، یک آموزش باید مشکلی را که ممکن است شخص دیگری داشته باشد ، چه از سطح سختی عبور کند و چه از درک یک سیستم تسلیحاتی ، بررسی کند. سعی کنید مدت زمان آموزش بازی در محدوده پنج دقیقه باشد. مردم به طور کلی می خواهند سریع یاد بگیرند.
10 بازی برتر
10 فیلم برتر توجه زیادی را به خود جلب می کند زیرا افراد می خواهند بدانند که آیا بازی هایی که در لیست خود قرار می دهید همان بازی هایی است که آنها انتخاب می کنند. به همین دلیل است که احتمالاً عناوینی مانند Top Ten Car Chase Games یا حتی 10 بازی بدترین ساخته شده در گذشته باعث جلب نظر شوند.
تحلیل بازی
برخی از مردم فکر می کنند که بازی به فکر زیادی احتیاج ندارد ، اما شما می دانید که این افراد اشتباه می کنند. بسیاری از بازی ها مهارت های عالی حل مسئله را می طلبند ، دیگران داستان های تأمل برانگیزی دارند و بازی هایی که سرعت بالایی دارند ، بازیکن باید به فعالیت ذهنی خود ادامه دهد. شما می توانید این تحلیل ها را در قالب ویدئو به خوبی نمایش دهید.
پیش نمایش یک بازی آینده
سال گذشته نزدیک به 400 بازی ویدیویی منتشر شد. هر گیمر می تواند برای خود یک ویدئوی جالب در مورد انتظار خود در مورد بازی های آینده صحبت کند. این یکی از جذاب ترین انواع مختلف ویدئو گیم یوتیوب است.
کلام آخر
در این مقاله در مورد انواع ویدئو گیم یوتیوب صحبت کردیم و روش های جلب نظر مخاطب را نام بردیم. با استفاده از این روش ها درآمد شما از یوتیوب بیشتر خواهد شد. اما برای نقد کردن درامد ارزی خود شما باید کانال یوتیوب خود را به یک حساب ادسنس وریفای شده متصل کنید. ادسنس آدرس و شماره تلفن ایران را قبول نمی کند و فرآیند وریفای کردن حساب شما با مشکل مواجه خواهد شد. آسان ترین راهکار برای نقدر کردن درآمد یوتیوب این است که کانال خود را به حساب ادسنس ایرانیکارت متصل کنید و درآمد یوتیوب خود را به ریال دریافت کنید.
-
عالی با این که ساده بود شاید با فکر کردن به ذهنت میرسید ولی مرسی ممنون که طبقه بندی کردید
آیا این نظر برایتان مفید بود؟