دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

معتبرترین اپلیکیشن های ایرانی برای کسب درامد به تومان

معتبرترین اپلیکیشن های ایرانی برای کسب درامد به تومان

یکی از شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت، استفاده از برنامه‌ و بازی‌های تخصصی طراحی‌شده برای درآمدزایی هستند. در بسیاری از اپلیکیشن‌ های ایرانی مثل اپلیکیشن ایرانیکارت، اپلیکیشن دیجی پی و اپلیکیشن آی فیلو امکان کسب درامد به تومان با معرفی دوستان، دیدن تبلیغات، انجام بازی‌ها، بارگیری نرم‌افزارها و یا حتی گرفتن عکس‌ها فراهم شده است. از آنجاییکه بسیاری از افراد، به دنبال یک اپلیکیشن ایرانی برای کسب درامد به تومان هستند، ما در این مقاله، به بررسی فهرستی از برنامه های ایرانی برای کسب درامد به تومان می‌پردازیم.

اپلیکیشن های ایرانی برای کسب درامد به تومان!

در دنیای کنونی، اهمیت پول و نقش آن در زندگی روزمره به شدت مهم است و هر یک از ما خواهان داشتن درآمد کافی برای مدیریت امور روزانه خود هستیم. از سوی دیگر، با گسترش فناوری‌های دیجیتال، کارهای آنلاین و دورکاری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این راستا، برنامه‌های مختلفی وجود دارند که امکان کسب درآمد از طریق آن‌ها فراهم شده است و می‌توانید از طریق آن‌ها شغل مناسب خود را بیابید؛ در ادامه به معرفی اپلیکیشن های ایرانی برای کسب درامد به تومان می‌پردازیم:

  • ایرانیکارت

با معرفی خدمات ایرانیکارت به دوستان و نزدیکان خود، فرصت کسب درآمد را بیابید و از آن لذت ببرید! ایرانیکارت شما را در سودهای حاصل از خریدهای دوستانتان شریک می‌سازد. همه همراهان ما می‌توانند از امکان کسب درآمد از ایرانیکارت بهره‌مند شوند.

فرقی نمی‌کند که پیش‌تر کاربر ایرانیکارت بوده‌اید یا خیر؛ شما نیز در این جشن، مهمان ویژه ما هستید! کد معرفی اختصاصی خود را از پنل کاربری دریافت کرده و دوستانتان را به استفاده از خدمات ایرانیکارت دعوت کنید! جهت این کار به بخش «اطلاعات حساب کاربری» بروید و در قسمت «معرفی به دوستان» کد معرفی خود را تولید کنید. این کد را به دوستانتان بدهید تا موقع ثبت نام از آن استفاده کنند. با هر خرید موفق آن‌ها، سهمی از سود را دریافت خواهید کرد. سود حاصل از هر خرید موفق به حساب درآمدهای شما در پنل ایرانیکارت افزوده شده و در بازه‌های زمانی مشخص می‌توانید درآمد خود را به صورت نقدی دریافت کنید و از شیرینی آن بهره‌مند شوید!

دانلود اپلیکیشن ایرانیکارت
اپلیکیشن ایرانیکارت را دانلود کنید و سریع‌تر از همیشه از خدمات آن بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن ایرانی ایرانیکارت برای کسب درامد به تومان

  • کهکشان دیجی پی

با هر بار بازی در این اپلیکیشن، مبالغی بین ۲۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ تومان کسب می‌کنید. این برنامه که تحت حمایت دیجیکالا است، از معتبرترین برنامه‌های کسب درآمد به شمار می‌رود. علاوه‌بر امکان خرید از دیجیکالا با پول به دست آمده، امکان برداشت نقدی نیز وجود دارد.

  • تیکا

این برنامه برای معلمان زبان‌های خارجی که به دنبال کسب درآمد از طریق تدریس آنلاین هستند، ایده‌آل به نظر می‌رسد. تیکا امکان تدریس زبان‌های مختلف را فراهم می‌کند و تنها با داشتن یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند می‌توانید به تدریس بپردازید.

کافی است با ایجاد پروفایل و معرفی خود، شروع به کار کنید. شما مشخص خواهید کرد که هزینه کلاس‌هایتان چقدر باشد و افراد متقاضی می‌توانند جهت شرکت در کلاس‌های شما درخواست ارسال کنند.

  • آپاناژ

آپاناژ، یک نرم‌افزار ایرانی رایگان در کافه بازار به حساب می‌آید که به‌عنوان یک انتخاب مناسب برای کسب درآمد در خانه شناخته می‌شود. با استفاده از این برنامه، کاربران با تماشای کلیپ‌ها قادر به کسب درآمد هستند.

این برنامه با ارائه کلیپ‌های آموزنده، سعی در حفظ نشاط و سرگرمی کاربران دارد و خستگی را از آن‌ها دور می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آپاناژ، برگزاری مسابقات متنوع است که در صورت پیروزی، کاربران امتیازاتی دریافت می‌کنند که به آن‌ها امکانات خاص و ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال درآمدزایی با گوشی هستید، مقاله روش های کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن را از دست ندهید!

  • کارنت

کارنت یک گزینه عالی جهت کسب درآمد در خانه به روش دورکاری است. برای شروع کار با این برنامه، نیاز به دستگاهی مانند گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ دارید. فرایند ثبت‌نام شامل پرداخت ۱۰ هزار تومان برای فرم استخدام است.

پس از تأیید، می‌توانید در یکی از بخش‌های این برنامه شروع به کار کنید و بسته به حرفه و میزان فعالیت‌تان، روزانه بین ۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید. اگر گوشی هوشمند دارید و می‌خواهید از خانه به کسب درامد بپردازید، برنامه کارنت را از کافه بازار دانلود و نصب کنید.

  • اپلیکیشن آی فیلو

آیا تاکنون در نظر گرفته‌اید که ویدئوهایی که روی شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌کنید، می‌توانند منبع درآمدزایی، هرچند کوچک، برای شما باشند؟ آی فیلو، سرویسی برای اشتراک‌گذاری ویدئو است که به ازای اشتراک‌گذاری ویدئوهای شما، مبلغی پرداخت می‌کند؛ چگونه؟

شما ویدئویی را در آی فیلو بارگذاری کرده و تا زمانی که آن ویدئو درآمدزایی دارد، شما نیز از طریق تبلیغات روی صفحه ویدئو سود می‌برید و درآمد کسب می‌کنید.

 کسب درآمد به تومان با اپلیکیشن های ایرانی!

  • اپلیکیشن کسب و کار موفق

نرم‌افزار ایرانی رایگان “کسب و کار موفق” یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که شما را به درآمد دلخواه‌تان نزدیک‌تر می‌کند. همچنین این برنامه محدودیت سنی برای کاربران ندارد و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این نرم‌افزار کسب درآمد رایگان، ایده‌های متعددی جهت کسب درآمد وجود دارد. از جمله ۵۰ ایده برای افرادی که هیچ سرمایه‌ای ندارند و بیش از ۱۰۰ ایده برای افرادی که سرمایه دارند، اما نمی‌دانند چگونه از آن سود ببرند.

بنابراین، شما بر اساس علاقه و شرایط خود کسب‌وکار مناسبی را انتخاب می‌کنید. یکی از جذابیت‌های این برنامه این است که شما می‌توانید از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های افراد موفق در مسیر کسب درآمد خود بهره‌مند شوید.

  • آچاره

اگر به انجام دادن کارهای فنی و مهارتی علاقه‌مند هستید، اپلیکیشن آچاره، که یک پلتفرم ارائه دهنده خدمات بر پایه موقعیت مکانی است را به شما توصیه می‌کنیم؛ آچاره خدمات متنوع فنی را ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. نظافت و شست‌وشو
  2. تعمیرات لوازم ساختمانی
  3. اسباب‌کشی و حمل بار
  4. خدمات مربوط به خودرو و …

شما می‌توانید به‌عنوان یک متخصص خود را معرفی کرده و با انجام دادن کارهای فنی، درآمد کسب کنید. هر چه خدمات خود را در آچاره با کیفیت بالاتری ارائه دهید، امتیازات بیشتری از طرف مشتریان دریافت خواهید کرد و این امتیازات به شما کمک می‌کنند تا پروژه‌ها و کارهای بیشتری جذب کنید.

نکته: دو اپلیکیشن دیگر ایرانی با نام‌های «استاد کار» و «خدمت از ما» نیز وجود دارند که عملکردی مشابه با آچاره دارند. استفاده همزمان از هر سه اپلیکیشن توصیه می‌شود تا بتوانید از پتانسیل کامل این اپلیکیشن ایرانی برای کسب درامد به تومان بهره ببرید.

  • اپلیکیشن اسنپ کیو

این اپلیکیشن برای افرادی که به کسب درآمد از طریق بازی‌ها علاقه‌مند هستند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت می‌توانید درآمد قابل توجهی به دست آورید.

بازی‌های متنوع و پاسخگویی به سؤالات مختلف در این اپلیکیشن، فرصت‌هایی برای برنده شدن جوایز نقدی فراهم می‌کند.

  • کارنت

کارنت یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به افراد کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه به شغلی دورکاری دست یابند و درآمدزایی کنند. جهت ثبت‌نام در کارنت، باید بالای 18 سال سن داشته باشید و مبلغ 10 هزار تومان برای دریافت فرم ثبت‌نام پرداخت کنید.

کسب درامد به تومان از بازی های ایرانی

کسب درامد به تومان از بازی های ایرانی

اگر شما از بازی‌ها لذت می‌برید، امکان کسب درآمد از بازی‌های آنلاین را در نظر بگیرید. در عصر حاضر، بازی‌های آنلاین تنها برای سرگرمی نیستند، بلکه فرصت‌هایی جهت درآمدزایی نیز به شمار می‌روند.

توجه داشته باشید که بازی‌های آنلاین به‌عنوان راهکاری بلندمدت برای کسب درآمد محسوب می‌شوند. بنابراین با داشتن انتظارات منطقی، می‌توانید در طولانی مدت از آن‌ها درآمد کسب کنید؛ در ادامه به معرفی بازی‌های ایرانی برای کسب درامد می‌پردازیم:

  • کوییز اف کینگز (Quiz of Kings)

این بازی، یکی از شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های ایرانی به شمار می‌رود که به سبک کیودی و با محوریت پرسش و پاسخ طراحی شده است. برای موفقیت در کوییز اف کینگز، داشتن دانش عمومی گسترده در زمینه‌های مختلف مانند تکنولوژی، فوتبال، سینما، موسیقی و زبان انگلیسی ضروری به حساب می‌آید.

شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های بازی راهی جهت کسب درآمد و جوایز هستند. همچنین، مسابقه‌ی بزرگ «کوییز کاپ» در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار می‌گردد و جوایز نقدی قابل‌توجهی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

  • مستر بوف (Buff)

مستر بوف، یکی از بهترین بازی‌های دانستنی‌ها در بازار است که به شما امکان می‌دهد تنها با استفاده از دانش عمومی خود درآمد کسب کنید.

در این بازی در دسته‌بندی‌های مختلف و چالش‌های گوناگون شرکت خواهید کرد تا درآمد کسب کنید. پشتیبانی فوق‌العاده و به‌روزرسانی مداوم سوالات و جوایز توسط شرکت سازنده، این بازی را از سایرین متمایز می‌سازد.

  • عصر پادشاهان (KingsEra)

عصر پادشاهان، یک بازی استراتژیک و تیمی با جوایز نقدی است. لوگوی بازی عصر پادشاهان در بالا و پنج شخصیت بازی، کشاورز، نجار، صنعتگر، معمار و منجم در پایین قرار دارد.

عصر پادشاهان، که توسط استودیوی بازی‌سازی توسعه سامان منتشر شده، به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک آنلاین برای کسب درآمد به شمار می‌رود.

در این بازی، شما ابتدا باید در یک سرور عضو شوید و سپس به تسخیر کتیبه‌ها و کلیدهای ارزشمند بازی بپردازید. جوایز نقدی بازی از ۴۰ هزار تومان آغاز شده و بهترین جایزه آن تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد که البته کسب آن نیازمند تلاش بسیار است.

پس از اتمام هر سرور، سرور جدیدی شروع می‌شود و رقابت برای کسب جوایز دوباره آغاز می‌گردد. بازی عصر پادشاهان هم برای سیستم‌های اندروید و هم iOS در دسترس است؛ اما تجربه بازی روی کامپیوتر، لذت بیشتری به همراه دارد.

  • کیودی (QDay)

کیودی، برای علاقه‌مندان به کسب درآمد از راه بازی‌کردن بسیار مناسب است. با استفاده از کیودی، شما قادر خواهید بود طی روز، درآمدهای قابل‌توجهی به دو واحد پولی دلار و ریال کسب کنید. کاربران تنها با مشارکت در مسابقات روزانه‌ی کیودی و کسب پیروزی در آن‌ها، درآمد‌های میلیونی به دست می‌آورند.

شرکت در لیگ‌های متنوع، چه عمومی و چه تخصصی، که به طور روزانه برگزار می‌شوند و پیروز شدن در آن‌ها، فرصتی جهت کسب جوایز نقدی فراهم می‌آورد. همچنین، امکان درخواست برداشت وجه در هر زمان وجود دارد و پول شما ظرف کمتر از ۴۸ ساعت به حساب‌تان واریز می‌شود.

  • بازی آچمز

آچمز، بازی مهیج و مبتنی بر تاس است که با شش تاس انجام می‌شود. بازیکنان در هر نوبت خود شش تاس را پرتاب می‌کنند و تا سه بار فرصت دارند تاس‌ها را مجدداً بچرخانند تا بهترین ترکیبات امتیازی را به دست آورند.

بازی آچمز توسط تورنمنت‌ها و مسابقات روزانه همراه با جوایز ارزشمندی مانند شمش طلا، تلویزیون، گوشی‌های موبایل، ساعت‌های هوشمند و جوایز نقدی دیگر شکل گرفته است.

نکات مهم برای کسب درامد از برنامه های ایرانی

برخی از افراد از وضعیت اقتصادی کنونی سوء استفاده می‌کنند و با پیشنهاد دادن روش‌هایی غیر منطقی کسب درآمد با اپلیکیشن ایرانی، تلاش می‌کنند تا شما را گرفتار سازند. به شدت توصیه می‌شود که به نکات زیر توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید:

  1. فقط از فروشگاه‌های اپلیکیشن معتبر مانند بازار و مایکت برای نصب برنامه‌ها استفاده کنید و از دانلود اپلیکیشن‌ها از طریق تلگرام، وب‌سایت‌ها یا افراد ناشناخته خودداری کنید.
  2. قبل از استفاده از هر سرویس یا اپلیکیشن، تحقیقات کافی انجام دهید، حتی برای اپلیکیشن‌هایی که ما در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم!
  3. نظرات دیگر کاربران در مورد هر اپلیکیشن را بررسی کنید. اگر به دنبال روش‌های مختلف جهت کسب درآمد به تومان از طریق گوشی هوشمند خود هستید، گزینه‌های متنوعی در دسترس شما قرار دارد.

با رعایت تمامی نکات بالا، می‌توانید با خیال آسوده و راحت، به کسب درامد از گوشی هوشمند خود بپردازید.

کسب درامد از بازی ها و برنامه های ایرانی!

در این مقاله سعی کردیم، به آموزش کسب درآمد به تومان با گوشی هوشمند بپردازیم و برنامه و بازی‌های پولساز را معرفی کنیم. به طور کلی، طراحی و توسعه بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها از جمله فعالیت‌هایی هستند که درآمد قابل توجهی برای شما ایجاد خواهند کرد. اگر قصد دارید در این زمینه‌ها به فعالیت بپردازید، می‌توانید با بهره‌گیری از تخصص افراد ماهر در پلتفرم‌هایی مانند کارنت، ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بله، در این مقاله اپلیکیشن‌هایی را معرفی کردیم که شما می‌توانید به راحتی با استفاده از آن‌ها، به کسب درامد بپردازید.

همه اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله، جزو بهترین‌های حوزه کسب درامد هستند، حال باید با توجه به مهارت و علاقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به کسب درامد بپردازید.

میزان درآمدی که می‌توانید از طریق اپلیکیشن و بازی‌های ایرانی به دست آورید، به مهارت و تلاش شما بستگی دارد. البته، اگر در پی کسب درآمد جدی هستید، باید تلاش‌هایتان نیز جدی‌تر باشد.

معتبرترین اپلیکیشن های ایرانی برای کسب درامد به تومان
یکی از شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت، استفاده از برنامه‌ و بازی‌های تخصصی طراحی‌شده برای درآمدزایی هستند. در بسیاری از اپلیکیشن‌ های ایرانی مثل اپلیکیشن ایرانیکارت، اپلیکیشن دیجی پی و...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از اینکه نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک می‌گذارید، سپاس‌گزاریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
کسب درآمد با گوش دادن به موزیک
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد با گوش دادن به موزیک
آیا می‌دانستید که با گوش دادن به موزیک و موسیقی می‌توانید کسب درآمد کنید؟! شاید شما هم تا قبل از این فقط برای رهایی از دغدغه‌های زندگی یا انگیزه و...