دانستنی های گیفت کارت

بهترین تفنگ های فری فایر+ آشنایی با 10 اسلحه free fire

بهترین تفنگ های فری فایر+ آشنایی با 10 اسلحه free fire

شناخت و استفاده از بهترین تفنگ های فری فایر، یکی از کلیدی‌ترین نکات پیروزی و موفقیت در بازی فری فایر است. پیروزی در این بازی جذاب با شرایط و محیط منحصر به فرد، برای گیمرها اهمیت زیادی دارد؛ در نتیجه همواره به دنبال بهترین راهی هستند که بتوانند زودتر به نتیجه برسند. پس اگر شما هم به دنبال افزایش شانس موفقیت خود در این بازی هستید باید با بهترین سلام‌های بازی آشنایی بیشتری داشته باشید. البته اگر از داخل مرزهای ایران از این بازی استفاده می‌کنید برای دسترسی به این اسلحه‌ها به خرید گیفت کارت فری فایر یا خرید اشتراک نیاز دارید. در ادامه ما شما را با 10 تا از بهترین اسلحه های بازی فری فایر آشنا می‌کنیم تا ویژگی آن‌ها را شناخته و در بازی، انتخاب درستی داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

10 تا از بهترین اسلحه های فری فایر و قابلیت آن‌ها

در بازی Free fire، اسلحه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند؛ تفنگ‌های تهاجمی، تیرانداز، ساچمه‌ای، تپانچه، تک‌‌تیرانداز، مسلسل، SMG، Melee، Fist، Grenade و سایر رده‌ها. هر کدام از این اسلحه‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند که هر بازیکن با توجه به سبک بازی و هدف خاصی که دارد از آن‌ها استفاده می‌کند. در ادامه 10 تا از بهترین تفنگ های فری فایر را بررسی می‌کنیم:

1. اسلحه Desert Eagle

اسلحه Desert Eagle یا عقاب صحرا، یکی از تپانچه‌های معروف در فری فایر است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد؛ زیرا در بسیاری از ویژگی‌ها مانند میزان تخریب، برد، سرعت بارگذاری (لودینگ یا پر کردن خشاب)، دقت و… بسیار خوب عمل کرده و اگر بخواهیم آن را با سایر تپانچه‌ها و سلاح‌های هم‌گروه خود مقایسه کنیم، امتیاز بالاتری کسب می‌کند.

این تفنگ برخلاف سایر تفنگ‌های رده پیستول که معمولا استفاده‌ چندانی ندارند، به‌عنوان سلاح دوم در مبارزات فضای بسته و فاصله‌ نزدیک می‌تواند بسیار کمک‌کننده و ناجی شما باشد. البته که در چنین شرایطی، استفاده از بهترین کاراکتر فری فایر و ترفندهای بازی نیز به شما کمک می‌کند عملکرد مناسبی داشته باشید.

اسلحه Desert Eagle

2. اسلحه M1014

اگر برای نبردهای نزدیک نمی‌دانید از کدام سلاح استفاده کنید، M1014 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تفنگ بهترین انتخاب در نبردهای نزدیک است که با شلیک 6 گلوله به‌صورت هم‌زمان یک تجربه‌ هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند؛ سرعت و قدرت تخریب بسیار بالا از مهم‌ترین دلایل این انتخاب است.

«این نکته را فراموش نکنید که سلاح M1014 دقت و برد کمی دارد؛ در نتیجه تنها برای نبردهای نزدیک می‌توانید روی آن حساب کنید.»

اسلحه M1014

3. UMP از بهترین تفنگ‌های فری فایر

اگر به دنبال یک مسلسل قدرتمند هستید، UMP بهترین گزینه خواهد بود. سرعت بالا در شلیک، این سلاح را به یکی از بهترین اسلحه های فری فایر برای نبرد در فاصله نزدیک و متوسط تبدیل کرده است.

شاید بتوان گفت این سلاح، یک گزینه‌ مناسب برای مبارزه در شرایط اضطراری و فضای باز و خارج از ساختمان است. UMP، از سرعت بارگذاری، سرعت حرکت، سرعت شلیک بالا و همچنین قدرت نفوذ و تخریب فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پس اگر به دنبال مسلسل هستید، UMP، می‌تواند یک گزینه وسوسه‌انگیز برای انتخاب باشد؛ البته همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم شما برای استفاده از این تفنگ‌ها و تمامی قابلیت‌های دورن بازی به خرید گیفت کارت نیاز دارید.

UMP از بهترین تفنگ‌های فری فایر

4. آشنایی با MP40

اگر به دنبال یک سلاح ساده و در عین حال با قابلیت بالا هستید، بدون شک MP40 بهترین گزینه محسوب می‌شود. این سلاح که سرعت تیراندازی بسیار بالایی دارد را می‌توان به‌صورت چندمنظوره نیز استفاده کرد. سرعت لودینگ خوب و قدرت تخریب زیاد از ویژگی‌های مثبت این سلاح هستند که آن را به یک گزینه مناسب برای مبارزات کمینگاهی تبدیل کرده است.

«تنها ایراد تفنگ MP40، این است که تنها با یک خشاب می‌توان آن را تجهیز کرد.»

آشنایی با MP40

5. اسلحه KAR98K

اگر از فواصل دور در مبارزات شرکت می‌کنید و به دنبال پیدا کردن بهترین تفنگ فری فایر برای این موضوع هستید، KAR98K اولین و بهترین پیشنهاد ما به شماست؛ دقت بالا در شلیک، قدرت تخریب بسیار بالا، برد زیاد، دسترسی راحت و کارایی آسان از ویژگی‌های مثبت این اسلحه به شمار می‌روند که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های گیمرها تبدیل کرده است. همچنین اگر به دنبال پیشرفت سریع‌تر در بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با نکات فری فایر آشنایی پیدا کنید که عملکرد بهتری در طول بازی داشته باشید.

تفنگ KAR98K

6. SVD بهترین اسلحه فری فایر

یکی دیگر از سلاح‌های بسیار خوب برای مبارزه از فاصله‌ دور، SVD است. این وسیله، یکی از بهترین سلاح‌های تک‌تیرانداز در فری فایر به شمار می‌رود. در گذشته بسیاری از بازیکنان این بازی، این تفنگ را با نام Dragunov می‌شناختند. پس اگر علاقه‌ زیادی به تک‌تیراندازی دارید، این سلاح با دقت و سرعت بالایی که دارد می‌تواند به شما در شکست دادن رقبایتان کمک کند. به طورکلی، تفنگ SVD به عنوان یکی از سلاح‌های مرگبار در رده‌ خود شناخته می‌شود که از قدرت نفوذ بسیار بالایی برخوردار است.

به این نکته نیز باید دقت داشته باشید که نوع زره دشمن چندان در میزان نفوذ آن موثر نیست.

SVD بهترین اسلحه فری فایر

7. معرفی AUG

اسلحه AUG را می‌توان بهترین اسلحه فری فایر در گروه تفنگ‌های تهاجمی دانست. این سلاح از سرعت بالایی در نابود کردن تک هدف‌ها برخوردار است. به عبارتی دیگر برد بسیار زیاد و قدرت فوق‌العاده‌ این سلاح، آن را به یکی از بهترین تفنگ‌های فری فایر برای حملات سریع تبدیل کرده است. تیراندازی سریع در زمان حرکت و تعقیب و گریز، یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این سلاح در مقایسه با سایر رقبای هم‌گروه خود است.

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که یکی از مهم‌ترین دلیل موفقیت گیمرها در این بازی، شناخت رایج‌ترین اشتباهات فری فایر است که آن‌ها را از مسیرهای اشتباه دور کرده و درصد موفقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

معرفی AUG

8. اسلحه GROZA از بهترین تفنگ های فری فایر

اگر به دنبال بهترین تفنگ در فری فایر در رده‌ی سلاح‌هایی که از مهمات AR استفاده می‌کنند، هستید، بدون شک گروزا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این سلاح از سرعت شلیک و قدرت تخریب باورنکردنی‌ای برخوردار است. همچنین از لحاظ قدرت تخریب، از بیشتر سلاح‌های فری فایر قدرتمندتر است و به همین دلیل از محبوب‌ترین انتخاب گیمرها محسوب می‌شود. به طورکلی، GROZA انتخاب اول بازیکنانی است که به دنبال نابودی همه‌جانبه‌ دشمن خود هستند.

اسلحه GROZA از بهترین تفنگ های فری فایر

9. اسلحه Woodpecker

Woodpecker در مبارزات میان‌برد و دوربرد بسیار محبوب و مشهور است. این سلاح از لحاظ قدرت تخریب، به تفنگ SVD شباهت زیادی دارد؛ با این تفاوت که در مقایسه با این گزینه سرعت شلیک بالاتری دارد. به طورکلی، تفنگ Woodpecker را می‌توان بهترین اسلحه فری فایر از لحاظ قدرت نفوذ معرفی کرد؛ زیرا بدون توجه به نوع جنس زره، در آن‌ نفوذ و دشمن را نابود می‌کند.

«نکته بسیار مهم درباره‌ Woodpecker که نباید فراموش کنید این است که این اسلحه در رده‌ تفنگ‌هایی قرار می‌گیرد که از مهمات AR استفاده می‌کنند.»

اسلحه Woodpecker

10. آشنایی با MAG-7

این تفنگ در رده‌ تفنگ‌های ساچمه‌ای فری فایر قرار می‌گیرد که از قدرت بالایی برخوردار است. MAG-7 معمولا به‌عنوان بهترین انتخاب برای مبارزه در مکان‌هایی که فضای کمی دارند، شناخته می‌شود. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نبردهای تهاجمی کوتاه‌برد و ویرانگر را می‌پسندید، حتما این سلاح را استفاده کنید؛ زیرا می‌تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد.

آشنایی با MAG-7

سخن پایانی

ما در جدول زیر مشخصات تمامی سلاح‌هایی که در بالا معرفی شدند را به‌صورت خلاصه ارائه کرده‌ایم تا بتوانید بهترین اسلحه در فری فایر را شناسایی و انتخاب کنید.

نوع سلاح قدرت تخریب نرخ آتش برد سرعت بارگذاری مجدد خشاب Magazine دقت
Desert Eagle 90 33 74 69 7 45
M1014 94 39 10 20 6 10
UMP 50 74 37 77 48 43
MP40 48 83 22 48 20 17
KAR98K 90 27 84 27 5 90
SVD 89 34 80 41 10 51
AUG 56 61 56 48 35 35
GROZA-M249 61 58 77 48 30 52
Woodpecker 85 38 63 48 12 69
MAG-7 89 53 15 55 8 17

اگر شما هم از بازیکنان و طرف‌داران free fire هستید، حتما می‌دانید که تفنگ‌ها می‌توانند چه نقش کمک‌کننده‌ای در موفقیت این بازی داشته باشند. برای آشنایی با 10 تا از بهترین اسلحه های فری فایر، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را به طور کامل خوانده و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید. جدول پایانی این مطلب نیز می‌تواند نقشه‌ی راه شما برای انتخاب تفنگ مناسب باشد.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بازی فری فایر بیش از 70 نوع تفنگ، با قابلیت‌های متفاوت دارد که در رده‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید با توجه به هدفتان هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

تنها راه قانونی برای به‌دست‌آوردن یک تفنگ جدید در فری فایر، خرید آن از بخش Weapons است. در صورت استفاده از سایر روش‌ها ممکن است حساب کاربری شما بسته شود. شما می‌توانید با داشتن گلد یا جم، تفنگ موردنظرتان را از بخش Weapons خریداری کنید.

برای ارتقا تفنگ‌هایتان در فری فایر باید به بخش Attachmentها دسترسی پیدا کنید. از این طریق شما می‌توانید قابلیت‌های مختلف (نظیر سرعت شلیک، برد و…) تفنگ خود را ارتقا دهید. برای دستیابی به بخش اتچمنت بازی فری فایر باید به بخش فروشگاهی این بازی بروید و آن‌ها را خریداری کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...