دانستنی های گیفت کارت

آموزش دور زدن تحریم پلی استیشن برای تجربه لذتبخش بازی‌ها

آموزش دور زدن تحریم پلی استیشن برای تجربه لذتبخش بازی‌ها

دور زدن تحریم پلی استیشن برای کاربران ایرانی، یک چالش مهم و اساسی است. گیمرهای ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های جغرافیایی نمی‌توانند به تمامی امکانات و خدمات پلی استیشن دسترسی پیدا کنند؛ این موضوع می‌تواند به شدت تجربه بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد. پس اگر می‌خواهید بازی‌های جدید امتحان کنید، به محتوای دیجیتالی خاص دسترسی داشته و یا از خدمات آنلاین شرکت سونی استفاده کنید باید روش‌های رفع این محدودیت‌ها را شناخته و از آن‌ها استفاده کنید؛ الیته که یکی از بهترین این روش‌ها خرید گیفت کارت است.

پس اگر به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید از تمامی قابلیت‌های کنسول پلی استیشن خود استفاده کنید، نگران نباشید؛ در این مقاله ما شما را با بهترین روش‌های دور زدن تحریم پلی استیشن آشنا کرده و کمک می‌کنیم به راحتی این محدودیت‌ها را کنار شده و تجربه‌ای کامل و بی‌دردسر از بازی‌های این کمپانی داشته و از دنیای گسترده و متنوع بازی‌های ویدئویی لذت ببرید.

آموزش رفع تحریم پلی استیشن

روش‌های متعددی برای رفع تحریم در پلی استیشن وجود دارند که در ادامه به برخی از کاربردی‌ترین‌ها می‌پردازیم:

1.    استفاده از گیفت کارت

یکی از راه‌های مؤثر برای دور زدن تحریم PlayStation، استفاده از گیفت کارت پلی استیشن است. این کارت به شما امکان می‌دهد که از حساب‌های مناطق مختلف استفاده کرده و به محتوای دیجیتال مورد نظر بدون هیچ محدودیتی دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خرید کارت: گیفت کارت موردنظر را از یک منطقه جغرافیایی غیرمحدود خریداری کنید؛ این کارت‌ها به صورت دیجیتال یا فیزیکی ارائه می‌شوند و از طریق فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. (در این مرحله باید به منطقه جغرافیایی کات توجه ویژه داشته باشید. پس در قدم اول باید بدانید ریجن چیست و بهترین انتخاب برای پلی استیشن کدام است.)
  • وارد کردن کد گیفت کارت: به حساب پلی استیشن خود وارد شده و در بخش Redeem Codes کد گیفت کارت را وارد و تأیید کنید.

استفاده از گیفت کارت

  • دسترسی به محتوای جدید: پس از وارد کردن کد، موجودی حساب شما بروز شده و در نتیجه می‌توانید به بازی‌ها و محتوای دیجیتال دسترسی پیدا کنید.

2.    تغییر DNS کنسول برای رفع تحریم پلی استیشن

تغییر DNS یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای دور زدن محدودیت‌هاست. این تغییرات به شما کمک می‌کند به شبکه‌های غیرمحدود و محتوای غیرقابل دسترس در منطقه خود وصل شوید. برای تغییر DNS در کنسول پلی استیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دسترسی به تنظیمات شبکه: به منوی تنظیمات کنسول رفته و گزینه Network را انتخاب کنید.

تغییر DNS برای دور زدن تحریم پلی استیشن

  • تنظیمات  DNS: گزینه Set Up Internet Connection و سپس Custom را انتخاب کنید.
  • وارد کردن DNS جدید: در بخش DNS Settings، گزینه Manual را انتخاب و DNS های عمومی مانند Google DNS (8.8.8.8 و 8.8.4.4) یا OpenDNS را وارد کنید.

وارد کردن DNS جدید

  • ذخیره تغییرات: تغییرات را ذخیره کرده و به شبکه متصل شوید. اگر تمامی این مراحل را به درستی پشت سر گذاشته و با نحوه خرید از پلی استیشن استور آشنایی داشته باشید، می‌توانید از تمام بازی‌های موردنظر خود لذت ببرید.

3. تغییر منطقه (Region) و منطقه زمانی (Time Zone)

تغییر منطقه و منطقه زمانی از دیگر روش‌های موثر برای دور زدن تحریم پلی استیشن است که به شما امکان می‌دهد تا به محتوای موجود در مناطق دیگر دسترسی پیدا کنید. برای تغییر منطقه و منطقه زمانی، مراحل زیر را دنبال کنید:

تغییر  Region و Time Zone برای رفع تحریم پلی استیشن

  1. دسترسی به تنظیمات حساب: به حساب کاربری پلی استیشن خود وارد شده و به بخش تنظیمات بروید.
  2. تغییر منطقه: در بخش  Account Management، گزینه Account Information را پیدا کرده و سپس Address را تغییر دهید تا بتوانید  منطقه‌ای که تحریم‌ها در آن فعال نیست را انتخاب کنید.
  3. تغییر منطقه زمانی: در بخش System گزینه Date and Time را کلیک و منطقه زمانی مناسب را انتخاب کنید.

«توجه داشته باشید که تغییر منطقه تأثیراتی بر روی محتوای خریداری شده و خدمات موجود در حساب شما خواهد داشت؛ پس قبل از انجام این تغییرات، مطمئن شوید که از جزئیات مربوطه مطلع هستید. همچنین اگر در انجام مراحل دچار مشکل شدید از یک فیلترشکن قوی استفاده کنید تا تغییرات اعمال شوند.»

چه کسانی به رفع محدودیت‌های PSN نیاز دارند؟

رفع تحریم پلی استیشن برای افرادی که در کشورهای تحت تحریم زندگی می‌کنند و به دنبال دسترسی به بازی‌ها و خدمات آنلاین پلی استیشن هستند، ضروری است. همچنین تمام افرادی که در دسته‌بندی زیر جای می‌گیرند:

  1. گیمرهایی که به دنبال بازی‌های جدید هستند: اگر به دنبال تجربه بازی‌های جدید و افزونه‌های دیجیتال هستید که در منطقه شما در دسترس نیستند، رفع تحریم به شما امکان می‌دهد که به این محتواها دسترسی پیدا کنید.
  2. افرادی که به دنبال خدمات آنلاین پلی استیشن هستند: اگر به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی نمی‌توانید از خدمات آنلاین پلی استیشن استفاده کنید، این روش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند.
  3. کاربران علاقمند به محتوای خاص: با دور زدن تحریم‌های پلی استیشن، می‌توانید به محتوای خاص و نسخه‌های متفاوت بازی‌ها دسترسی پیدا کنید که ممکن است در منطقه شما در دسترس نباشند.

برخی بازی های مشترک ایکس باکس و پلی استیشن وجود دارند که شما با استفاده از هر دو کنسول می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته و از جذابیت‌های آن‌ها لذت ببرید؛ در نتیجه نیازی به نگرانی در مورد انتخاب کنسول نخواهید داشت.

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های همیشگی گیمرها تحریم‌های جغرافیایی است که در پلی استیشن برای کشورهای خاصی مانند ایران وجود دارد. دور زدن این محدودیت‌ها به شما امکان می‌دهد که از محدودیت‌های جغرافیایی عبور کرده و به محتوای دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. با استفاده از روش‌هایی مانند خرید گیفت کارت‌ها، تغییر DNS و تغییر منطقه، می‌توانید تجربه‌ای بهتری از playstation داشته و از تمامی قابلیت‌های موجود در این پلتفرم استفاده کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که تغییرات در تنظیمات حساب و کنسول شما ممکن است تأثیراتی بر روی خدمات و محتوای موجود داشته باشد. بنابراین، با دقت این روش‌ها را انتخاب کرده و از جزئیات مربوطه آگاه شوید. در نهایت با به کار بردن این روش‌ها، می‌توانید از دنیای گسترده و جذاب بازی‌های پلی استیشن استفاده کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های مورد علاقه‌تان داشته باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...