دانستنی های گیفت کارت

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی + استفاده از کاربردی‌ترین روش‌ها

آموزش تغییر کشور در گوگل پلی + استفاده از کاربردی‌ترین روش‌ها

گوگل پلی یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های اندرویدی است که کاربران برای دسترسی به برنامه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل، تغییر کشور در گوگل پلی خصوصا برای کاربرانی که به طور مرتب موقعیت جغرافیایی خود را تغییر می‌دهند، بسیار پر اهمیت است. پس اگر به دلایل مختلفی مانند مهاجرت، به محتوای به خصوص و یا استفاده از اپلیکیشن‌های محدود شده در کشورهای خاص نیاز پیدا کرده‌اید، تغییر ریجن گوگل پلی یکی از بهترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی از محتوای موجود در کشور جدید استفاده کرده و تجربه بهتری از استفاده از این پلتفرم داشته باشید.

البته کاربران ایرانی برای استفاده بهتر از تمامی خدمات و امکانات موجود در این پلتفرم، باید نسبت به خرید گیفت کارت گوگل پلی اقدام کنند؛ زیرا به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها، بسیاری از دسترسی‌های ما با مشکل مواجه می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم نحوه تغییر دادن کشور در گوگل پلی را بررسی کرده و روش‌های آن را با هم مرور کنیم؛ با ما باشید.

آموزش تغییر ریجن گوگل پلی

برای تغییر کشور در Google play روش‌های مختلفی وجود دارد که هریک مراحل خاص خود را دارند. اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه کشور را در گوگل پلی تغییر دهیم، در ادامه با ما همراه باشید تا 4 روش اصلی انجام این کار را مرور کنیم:

1. استفاده از گیفت کارت

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟ عموما Gift card به صورت اختصاصی از سمت کمپانی‌ها و با هدف پرداخت ساده‌تر در شبکه مالی این شرکت‌ها ارائه می‌شود تا بتوان از آن‌ها برای خرید خدمات یا محصولات استفاده کرد.

یکی از روش‌های موثر برای تغییر کشور، استفاده از گیفت کارت است. با استفاده از این کارت‌ها، شما می‌توانید اعتبار حساب خود را بروزرسانی کرده و به محتوای کشور جدید دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. خرید گیفت کارت: خرید کارت گوگل پلی از یک فروشگاه معتبر
  2. وارد کردن کد: ورود به اپلیکیشن Google play store، کلیک روی آیکون پروفایل در قسمت بالایی سمت راست تصویر، ورود به بخش Redeem، وارد کردن کن و تایید اطلاعات
  3. دسترسی به محتوای جدید: بروزرسانی موجودی حساب پس از وارد کردن کد و ایجاد امکان دسترسی به محتواهای جدید کشور مورد نظر

«به طور کلی، استفاده از گیفت کارت یا مستر کارت گوگل پلی، روش ساده و موثری برای تغییر ریجن این پلتفرم و دسترسی به محتوای مورد نظر در کشور جدید یا کشور تحت تحریم است.»

2. استفاده از تنظیمات موبایل

تغییر ریجن را می‌توانید از طریق تنظیمات گوشی نیز پیش ببرید؛ این روش به شما امکان می‌دهد که با تغییر منطقه زمانی و تنظیمات گوشی، به تمام محتواهای جدیدی که در نظر دارید، دسترسی پیدا کنید. برای تغییر کشور از طریق تنظیمات موبایل، این مراحل را انجام دهید:

  • ورود به بخش تنظیمات گوشی

استفاده از تنظیمات موبایل

  • انتخاب گزینه Account and device preferences در بخش General

  • انتخاب کشور موردنظر در قسمت Country and Profiles؛ توجه داشته باشید که گوگل پلی فقط کشورهای مرتبط با آدرس IP فعلی شما را نشان می‌دهد.

انتخاب کشور موردنظر

3. تغییر کشور گوگل پلی از طریق اپلیکیشن

برخی از کاربران ممکن است از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب برای تغییر کشور خود استفاده کنند. این اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند که با استفاده از روش‌های مختلف به محتوای کشور جدید دسترسی پیدا کنید. بریا این کار، مراحل زیر را پیش ببرید:

  1. دانلود اپلیکیشن‌های موردنظر مانند Google Account Manager از فروشگاه‌های معتبر
  2. ورود به حسبا گوگل خود با استفاده از اپلیکیشن و بروز کردن تنظیمات کشور
  3. ذخیره تغییرات و مشاهده محتوای جدید از اپلیکیشن گوگل پلی

این روش به شما امکان می‌دهد که با استفاده از ابزارهای مدیریت حساب، به محتوای کشور جدید انتخاب شده، دسترسی پیدا کنید. در این حالت می‌توانید بسیاری از تغییراتی که در کشور خود به آن‌ها دسترسی ندارید را اعمال کنید. البته که برای دور زدن تحریم گوگل پلی راه‌های بیشتری نیز وجود دارد.

4. استفاده از کامپیوتر و تنظیمات داخلی

تغییر کشور در گوگل پلی از طریق کامپیوتر نیز یکی دیگر از روش‌های کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از طریق مرورگر وب به تنظیمات حساب خود دسترسی پیدا کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید. برای استفاده از این روش این مراحل را انجام دهید:

  • ورود به حساب کاربری: ورود به سایت گوگل پلی و ورود اطلاعات حساب کاربری
  • تنظیمات حساب: ورود به بخش Account یا Settings و انتخاب گزینه Country

استفاده از کامپیوتر و تنظیمات داخلی برای تغییر ریجن گوگل پلی

  • تغییر کشور: انتخاب کشور مورد نظر خود و ذخیره تغییرات

تغییر کشور

دلیل اهمیت تغییر ریجن Google play

اهمیت تغییر لوکیشن برای کاربران به دلایل مختلفی اهمیت دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. دسترسی به محتوای محدود شده: دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها تنها در کشورهای خاص
  2. دریافت پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه: امکان استفاده از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه ارائه شده برای کشورهای خاص
  3. تجربه بهینه‌تر: دسترسی به نسخه‌های خاصی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها که ممکن است به طور ویژه برای کشورهای خاصی بهینه شده باشند.

دلیل اهمیت تغییر ریجن گوگل پلی

موارد قابل اهمیت در زمان تغییر کشور  Google Play

  1. تأثیر بر خریدهای قبلی: تغییر کشور ممکن است روی خریدهای قبلی شما تاثیر بگذارد؛ برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها شاید در کشور جدید در دسترس نباشند.
  2. اعتبار حساب: ممکن است اعتبار حساب شما پس از تغییر کشور تغییر کند؛ از این رو، مطمئن شوید که اعتبار کافی برای خریدهای جدید دارید.
  3. تنظیمات منطقه زمانی: تغییر منطقه زمانی گوشی ممکن است بر روی عملکرد برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها تأثیر بگذارد.

سخن پایانی

تغییر کشور در گوگل پلی به شما امکان می‌دهد که به محتوای جدید و ویژه‌ای دسترسی پیدا کرده و تجربه بهتری از استفاده از این پلتفرم داشته باشید. با استفاده از روش‌هایی مانند گیفت کارت، تنظیمات موبایل، اپلیکیشن‌های مدیریت حساب و تنظیمات کامپیوتری، می‌توانید به راحتی به محتوای کشور جدید دسترسی پیدا کنید. با این حال، توجه داشته باشید که تغییرات در تنظیمات حساب و دستگاه شما ممکن است تأثیراتی بر روی خریدهای قبلی و اعتبار حساب داشته باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...