دانستنی های گیفت کارت

مهم‌ترین اشتباهات پابجی + 10 دلیل کشته شدن در Pubg

مهم‌ترین اشتباهات پابجی + 10 دلیل کشته شدن در Pubg

اشتباهات پابجی و مشکلاتی که ناآشنایی شما با چارچوب‌های این بازی ایجاد می‌کند، می‌تواند شما را چندین مرحله از رقبایتان عقب بیندازد. پس اگر بازیکن و طرفدار این بازی هستید، باید بدانید که اشتباهات شما می‌تواند منجر به مرگ زودهنگام شده و به سرعت شما را از دور مسابقه خارج کند.

بازی هیجان‌انگیز Pubg روزبه‌روز پرطرفدارتر شده و بر بازیکنان آن اضافه می‌شود؛ در نتیجه تمامی بازیکنان به ویژه افرادی که تازه وارد این بازی شده‌اند، به طور ناخواسته اشتباهاتی را انجام می‌دهند که منجر به شکست و حذف آن‌ها از مسابقه می‌شود. این موضوع می‌تواند کمی آزاردهنده باشد که ندانید دقیقا چه اشتباهی باعث شکست شما شده است. در نتیجه با افزایش آگاهی خود در این زمینه می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش داده و از شکست مداوم جلوگیری کنید. پس اگر از شکست‌های پی‌درپی خسته شده‌اید و نمی‌خواهید از بازنده‌های این بازی باشید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان، این مطلب را بخوانید. در این مطلب با 10 دلیل کشته شدن در بازی Pubg آشنا می‌شویم.

10 تا از مرگبارترین اشتباهات پابجی Pubg

اگر از بازیکنان قدیمی هستید و یا حتی به تازگی به این دنیای جذاب اضافه شده‌اید، به دستورالعملی نیاز خواهید داشت که به شما کمک کند در رقابت‌ها قوی‌تر ظاهر شده و بازی را با جذابیت بیشتری ادامه دهید. درست است که استفاده از قابلیت‌ها و امکانات داخلی بازی (که با استفاده از گیفت کارت پابجی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید) در موفقیت شما نقش قابل توجهی دارد، اما در نهایت قابلیت‌ها و عملکرد شما نیز نقش قابل توجهی در روند بازی دارد.

ما در این مطلب با بیان 10 تا از اشتباهات پابجی که در بین بازیکنان آن بسیار رایج هستند، شما را از شکست‌های ندانسته‌تان آگاه خواهیم کرد.

1. پریدن از ارتفاعات

این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که در بازی پابجی پریدن از ارتفاع دقیقا به اندازه‌ دنیای واقعی خطرناک بوده و باعث آسیب رسیدن به شما خواهد شد؛ بنابراین با توجه به اینکه در ساخت این بازی سعی شده تا محیط آن بیشترین شباهت را به دنیای واقعی داشته باشد، این نکته را نباید هرگز فراموش کنید.

«پس اگر می‌خواهید از قدرت شما در بازی کم نشده و مدت طولانی‌تری زنده بمانید از هر ارتفاعی نپرید و این فکر غلط را از لیست اشتباهات پابجی خود حذف کنید.»

دوری از پریدن از ارتفاعات

2. عدم استفاده از نارنجک

از دیگر اشتباهات Pubg که بیشتر بازیکنان انجام داده و منجر به مرگشان می‌شود، استفاده نکردن از نارنجک است. پس اگر شما هم در نبردهایتان، تنها از تفنگ و گلوله استفاده می‌کنید و ابزارهای دیگر را فراموش می‌کنید، در واقع خودتان احتمال شکست‌تان را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهید. به طور کلی، در بازی‌های جنگی، خصوصا گیم‌هایی مانند پابجی که فضای بسیار واقعی دارند، توجه و دقت به تجهیزات و امکانات و استفاده درست و به موقع از آن‌ها به شما کمک می‌کند که در لیست بازیکنان حرفه‌ای قرار بگیرید. برای استفاده از تفنگ‌ها و قابلیت‌ها درون بازی شما به خرید گیفت کارت یا سایر کارت‌های اعتباری نیاز دارید تا پرداخت انجام دهید.

«نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که کشتن تمامی افرادی که در یک کمپ حضور دارند، تنها با استفاده از تفنگ و گلوله امکان پذیر نبوده و شما باید تجهیزات دیگری مانند نارنجک را نیز به کار ببرید.»

3. استفاده از پناهگاه نادرست از اشتباهات پابجی

در تمامی بازی‌های استراتژیک، شما باید برای تمامی حرکاتتان برنامه‌ریزی داشته باشید، در نتیجه حرکت بدون برنامه‌ریزی می‌تواند به قیمت جان شما تمام شود. باید این نکته را به یاد داشته باشید که در یک بازی جنگی نمی‌توانید دائما و آزادانه در محیط بازی حرکت کنید و باید در مواجه با دشمن از کمینگاه‌های مناسب استفاده کنید.

استفاده از تنه‌ یک درخت یا یک صخره نه‌چندان بزرگ در مواجه با دشمنی که تا بن دندان مسلح است، می‌تواند بدترین کمینگاه برای شما باشد؛ بنابراین برای سالم ماندن در بازی بهتر است از مخفیگاه‌های مناسب استفاده کرده و فراموش نکنید شما در میدان جنگ هستید و نمی‌توانید آزادانه حرکت کنید.

استفاده از پناهگاه نادرست از اشتباهات پابجی

4. فراموشی در پر کردن مجدد خشاب

شاید بتوان گفت یکی از بزرگ‌ترین معایب بازی پابجی، هشدار ندادن درباره تمام شدن تیرهای خشاب تفنگ است. این یکی از اشتباهات پابجی است که اگر شما هم حواستان به آن نباشد، عواقب آن برای شما مرگبار خواهد بود. پس باید این نکته را حتما به خاطر بسپارید که در طی بازی پر کردن مجدد خشاب را فراموش نکنید؛ چرا که در این بازی شما در وسط میدان جنگ هستید و کوچک‌ترین غفلت می‌تواند شما را به کشتن داده و از دور بازی خارج کند.

این موضوع در مورد بازی فری فایر نیز صدق می‌کند؛ به طور کلی، این دو بازی از گذشته از رقبای همیشگی یکدیگر بوده‌اند و مقایسه فری فایر و پابجی برای هر کسی که از بازی‌های جنگی لذت می‌برد، جذاب است.

5. بی‌توجهی به صداهای محیط بازی

«در زمان بازی پابجی صدای گوشی را قطع نکنید؛ این هشداری است که اگر به آن بی‌توجهی کنید، قطعا سرنوشتی جز مرگ در انتظارتان نخواهد بود.»

شاید از نظر شما صداهایی که در محیط بازی وجود دارند، بی‌اهمیت باشند؛ اما همین صداها هستند که شما را از محیط اطرافتان و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، آگاه می‌کنند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که این مورد را از لیست اشتباهات پابجی خود حذف کنید تا بتوانید به موفقیت در بازی نزدیک شوید.

بی‌توجهی به صداهای محیط بازی

6. عدم ارتباط مناسب با دیگر اعضای تیم

همه ما می‌دانیم که اگر در یک کار تیمی ارتباط مناسبی با دیگر اعضای تیم برقرار نشود، آن کار به درستی پیش نخواهد رفت. در بازی پابجی نیز این موضوع صادق است؛ یعنی اگر شما ارتباط درستی با اعضای تیم برقرار نکنید، خودتان حکم مرگتان را امضا کرده‌اید.

«بنابراین اگر به دنبال موفقیت در بازی پابجی هستید، باید تک‌روی را نیز از لیست اشتباهات Pubg خود حذف کنید.»

7. اشتباه پابجی؛ بی‌توجهی به کمبود تجهیزات

داشتن تنها یک یا چند تفنگ خوب به معنای مجهز بودن شما نیست؛ شما تنها با یک وسیله نمی‌توانید به جنگ با دشمنانی بروید که مجهز هستند. به طور کلی به یاد داشته باشید که تمامی تجهیزاتی که شما خریده و استفاده می‌کنید، تضمین کننده زنده ماندن شما هستند.

داشتن تجهیزات مختلف مانند کلاه، زره، نارنجک و… نقش پررنگی در موفقیت شما دارند؛ تجربه ثابت کرده است که داشتن تجهیزات سطح پایین بهتر از نداشتن هیچ تجهیزاتی است. زیرا همین تجهیزات سطح پایین در بعضی مواقع از شما در برابر دشمن محافظت می‌کنند.

اشتباه پابجی؛ بی‌توجهی به کمبود تجهیزات

8. مرگ در مناطق قرمز

آشنا نبودن با مناطق قرمز یکی دیگر از اشتباهات پابجی است که هر بازیکنی، به خصوص بازیکنان سطح پایین را به آغوش مرگ می‌فرستد. در بازی پابجی مناطق قرمز و سیاه رنگ شما را به کام مرگ خواهند فرستاد؛ بنابراین حواستان به این نکته باشد که در چه مناطقی در حال حرکت هستید.

«حتی اگر دشمن به شما حمله کرد، به جای آنکه برای فرار از این شرایط به مناطق قرمز و سیاه رنگ وارد شوید، خونسردی خود را حفظ کرده و به دنبال یک پناهگاه امن باشید.»

9. افتادن در دام تجهیزات دیگران

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مسیر خود با بازیکنانی روبه‌رو می‌شوید که کشته شده‌ و تجهیزات آن‌ها بدون استفاده روی زمین مانده‌ است. این تجهیزات در عین حال که می‌توانند غنیمت خوبی برای شما باشند، ممکن است به‌عنوان تله برای شما عمل کنند.

بسیاری از بازیکنان با دیدن این تجهیزات تصمیم می‌گیرند خود را با عجله به آن‌ها برسانند. عجله در رسیدن به این غنیمت‌های جنگی، از دیگر اشتباهات پابجی است که بازیکنان بارها آن‌ را تکرار کرده‌اند؛ بنابراین در رسیدن و برداشتن این ابزراها باید با برنامه و هوشیارانه عمل کنید تا در تله‌های احتمالی که دیگر بازیکنان برای شما پهن کرده‌اند نیفتید.

10. استفاده نکردن از ویژگی‌های جدید بازی

عدم استفاده از ویژگی‌های جدید بازی؛ بسیاری از بازیکنان پابجی به‌روزرسانی مداوم این بازی را فراموش می‌کنند یا نسبت به آن بی‌توجه هستند. با توجه به اینکه pubg به‌صورت پیوسته در حال بروزرسانی است، عدم آگاهی شما از ویژگی و قابلیت‌های جدیدی که به این بازی اضافه می‌شود، می‌تواند به قیمت مرگ شما تمام شود؛ بنابراین سعی کنید به‌صورت مستمر این بازی را آپدیت کرده و از ویژگی‌های جدید آن آگاه شوید.

سخن پایانی

هر انسانی اشتباه می‌کند، اما درست آن است که از اشتباهات خود و دیگران درس گرفته و آن‌ها را رفع کنید. برای موفقیت در این بازی نیز باید اشتباهات پابجی خود را شناسایی کرده و آن‌ها رفع کنید. ما در این مطلب 10 تا از اشتباهات مرگبار و پرتکرار بازیکنان را بررسی کردیم؛ قطعا اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که باعث مرگ ناخواسته در این بازی می‌شوند. پس اگر به دنبال حرفه‌ای شدن هستید، علاوه بر مواردی که در این مطلب بیان شدند، باید معایب دیگر خود را نیز شناسایی و رفع کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...