دانستنی های گیفت کارت

آموزش حذف تبلیغات گوگل پلی+چطور تبلیغات گوگل پلی را حذف کنیم؟

آموزش حذف تبلیغات گوگل پلی+چطور تبلیغات گوگل پلی را حذف کنیم؟

آیا حذف تبلیغات گوگل پلی امکان‌پذیر است؟ روش حذف تبلیغات در گوگل پلی برای گوشی و ویندوز باهم تفاوت دارد؟ اگر از کاربران این پلتفرم باشید، مطمئنا به دفعات با تبلیغات مختلف مواجه شده و به دنبال راهی برای حذف آن می‌گردید. درست است که شرکت گوگل، بخش عظیمی از درآمد خود را از تبلیغات در اپلیکیشن‌های مختلف خود به دست می‌آورد، اما با اینحال، راه‌هایی (هرچند نه خیلی ساده) برای کاربران قرار داده است تا بتوانند این مشکل را کنار زده و با احساس بهتری از این برنامه استفاده کنند. البته که کاربران ایرانی برای کنار زدن این تبلیغات و یا حتی پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانند خرید گیفت کارت گوگل پلی را از ایرانیکارت انجام داده و تمامی چالش‌هایی را که در این زمینه ممکن است برایشان ایجاد شود را کنار بزنند.

اگر شما هم به دنبال چگونگی حذف تبلیغات گوگل پلی هستید، باید بدانید که مراحل این حذف، کاملا وابسته به دستگاهی است که از آن استفاده می‌کنید و Google play را روی آن نصب کرده‌اید؛ در نتیجه، راه‌های مختلفی برای رفع این معضل وجود دارد. نگران نباشید! اگر از راهنمای درستی استفاده کنید، می‌توانید در چند مرحله ساده این کار را انجام دهید؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

نحوه حذف تبلیغات گوگل پلی

تبلیغات یکی از پول‌سازترین صنعت‌های جهان به شمار می‌آید که گوگل نیز درست مانند تمام شرکت‌های بزرگ، حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است. طبق گزارشی که Statista اعلام کرد، درآمد جهانی تبلیغات اینترنتی گوگل در سال 2022 میلادی، بیشتر از 224 میلیارد دلار بوده است. درست است که تمام افرادی که از سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کنند، از قدرت تبلیغات آن آگاهند اما کمتر کسی می‌داند که گوگل 38٪ از مجموع درآمد جهانی صنعت تبلیغات را به خود اختصاص داده است.

با توجه به تمامی این اعداد، درآمد و تعاریف، مطمئنا باید انتظار تبلیغات مختلف در تمامی پلتفرم‌های گوگل را داشته باشیم؛ هرچند که تماشای این تبلیغات اجباری نیست و می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، این بخش‌ها را کنار بزنید.

البته اگر هم با مشکل تحریم و عدم دسترسی به این پلتفرم مواجه هستید، روش‌های متفاوتی برای دور زدن تحریم گوگل پلی وجود دارد که بتوانید از برنامه‌ها و بازی‌های ارائه شده در این بازی استفاده کنید.

نحوه حذف تبلیغات گوگل پلی

1. روش حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی‌های اندروید

حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی اندروید بسیار آسان است؛ برای اینکه بتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ورود به تنظیمات گوشی و قسمت گوگل
  • انتخاب عبارت manage your google account از بالای صفحه
  • انتخاب گزینه data & privacy و قرار دادن قسمت personalized ads در حالت خاموش

با انجام این مراحل، پخش تبلیغات باید برای شما حذف شده باشند.

حذف نبلیغ در گوشی‌های اندروید

2. حذف تبلیغات در دسکتاپ

اگر از طریق دسکتاپ و سیستم از گوگل پلی استفاده می‌کنید و با این سوال مواجهید که چگونه تبلیغات بازی گوگل پلی را حذف کنیم، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  • باز کردن برنامه کروم و ورود به حساب کاربری
  • ورود به ایمیل و بخش مدیریت حساب کاربری (Account) در قسمت بالای صفحه سمت راست
  • کلیک بر روی گزینه‌های Data & Privacy از زبانه‌های سمت چپ پس از ورود به اکانت
  • غیرفعال کردن دکمه Personalized ads از قسمت پایین صفحه
  • انتخاب گزینه Partner ads settings و ورود به بخش تنظیمات خصوصی برای غیرفعال کردن تمامی تبلیغات
  • غیر فعال کردن دکمه نمایش تبلیغات شخصی‌سازی شده؛ بعد از انجام این کار پیامی را مشاهده خواهید کرد که باید روی گزینه Turn off بزنید و سپس به سمت پایین اسکرول کنید.
  • غیرفعال کردن گزینه نمایش داده شده با تیک آبی
  • در نهایت انتخاب گزینه Stop saving this data و کلیک بر روی گزینه Got it

حذف این مشکل، در دسکتاپ مراحل بیشتری دارد؛ به همین دلیل، شما می‌توانید با خرید گیفت کارت این مشکل را به راحتی کنار بزنید و درگیر این مراحل نشوید.

حذف تبلیغ از دسکتاپ

3. حذف تبلیغات گوگل پلی در آیفون

گوشی‌های آیفون با ارائه آپشن‌های خاصی، امکان حذف تبلیغات گوگل پلی و سایر تبلیغات مزاحم را فراهم کرده است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ورود به تنظیمات آیفون و انتخاب اپلیکیشن Safari
  • ورود به بخش Privacy & Security و فعال کردن گزینه Prevent Cross-Site Tracking

4. حذف در ویندوز

اگر این برنامه را روی ویندوز نصب کرده‌اید و هنوز نمی‌دانید که چگونه مانع از نمایش تبلیغات آن شوید، کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ورود به برنامه گوگل کروم و بخش تنظیمات
  • جستجوی عبارت site setting در قسمت نوار جستجو
  • انتخاب گزینه Ads و فعال کردن گزینه Block ads on sites that show intrusive or misleading ads

«با انجام این مراحل بخش عمده‌ای از تبلیغات گوگل حذف می‌شوند، اما برای حذف کامل تبلیغات باید از افزونه AdBlock استفاده کنید.»

چگونگی حذف تبلیغات گوگل پلی از ویندوز

5. حذف تبلیغات بازی‌های گوگل پلی

معمولاً بیشتر گیمرها با این سوال مواجه می‌شوند که چگونه تبلیغات بازی گوگل پلی را حذف کنیم؟ برای این کار شما می‌توانید راه‌حل‌های زیر را پیش ببرید:

  • انجام بازی‌های آفلاین
  • خرید نسخه پرمیوم بازی
  • تغییر dns در گوشی‌های اندروید
  • استفاده از برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات

6. حذف تبلیغات گوگل پلی از طریق برنامه اصلی

برای انجام این کار برنامه گوگل پلی را باز کرده و در بالای صفحه سمت چپ روی منوی برنامه بزنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، با انجام مراحل زیر تبلیغات مسدود می‌شوند:

  • کلیکروی گزینه‌ تنظیمات (Settings) در لیست منوی برنامه
  • ورود به بخش Google play store version یا about play store و دانلود جدیدترین نسخه‌ این برنامه
  • باز کردن مجدد منوی برنامه‌ی گوگل پلی
  • انتخاب گزینه Ads یا Ads preferences
  • غیرفعال کردن گزینه‌ Opt out of ads personalization

سخن پایانی

آموزش حذف تبلیغات گوگل پلی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بیشتر کاربران به دنبال پاسخ درستی برای آن هستند. در واقع این تبلیغات در بسیاری از مواقع، برای کاربران آزاردهنده است؛ به همین دلیل همواره به دنبال راهی هستند تا آن‌ها را حذف کنند. در این مطلب به طور کامل حذف تبلیغات گوگل پلی را با روش‌های مختلف مورد بررسی قرار دادیم تا بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را به کار بگیرد. اگر همچنان درباره این موضوع سوال یا چالش خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

برای حذف تبلیغات بازی‌ها، روش‌های مختلفی وجود دارد که انجام نسخه‌های آفلاین، خرید نسخه پرمیوم، استفاده از برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات و تغییر dns در گوشی‌های اندروید، مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند.

خرید نسخه پرمیوم بازی، بهترین راه برای حذف تبلیغات محسوب می‌شود.

بله؛ اما در این حالت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین انجام دهید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...