حساب های بین المللی

ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران چگونه است؟

ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران چگونه است؟

وب مانی (webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد. در برخی مواقع، استفاده از خدمات و سرویس‌های شبکه مالی وب مانی با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود که لازم است نمایندگان و پشتیبانان آن پاسخگوی کاربران باشند. یکی از روش‌های حل مشکلات، ارسال تیکت به پشتیبانی وب ‌مانی است؛ از آنجایی‌که شبکه مالی وب مانی نمایندگی رسمی در ایران ندارد و حتی از زبان فارسی نیز برای تعامل با مشتریان، ساپورت نمی‌کند، نحوه ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران برای سرمایه داران این شبکه با چالش مواجه است! اگر شما هم از کاربران وب مانی هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید تا راهنمایی‌های لازم جهت ارتباط با پشتیبانی وب مانی از طریق تیکت در ایران را در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه ارتباط با پشتیبانی وب مانی

وب مانی یکی از سیستم‌های مالی بین المللی محبوب و شناخته شده در ایران است که بسیاری از افراد با افتتاح حساب و خرید و فروش وب مانی، امورمالی بین‌المللی خود را انجام می‌دهند. ارسال تیکت یکی از روش های برقراری ارتباط با پشتیبانی وب مانی است. اگر در هنگام استفاده از خدمات وب‌مانی با مشکلی مواجه شدید و به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید، نیاز است تا شرح مشکل خود را در تیکت ارسال کنید. از آنجاییکه این وب مانی فاقد پشتیبانی به زبان فارسی است و همچنین هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد؛ در ادامه به آموزش ارتباط با پشتیبانی وب مانی خواهیم پرداخت.

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این شبکه مالی نیاز دارید، مقاله کیف پول وب مانی چیست را مطالعه کنید.

نحوه ارتباط با پشتیبانی وب مانی

آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی

جهت ارتباط با پشتیبانی وب‌مانی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. مرحله اول

    به صفحه تیکت‌های وب مانی (https://support.wmtransfer.com/asp/index.asp?lang=eng) وارد شوید و روی دکمه «New Ticket» کلیک کنید.

  2. مرحله دوم

    در مرحله بعدی، شیوه دریافت پاسخ خود را از گزینه‌های ایمیل و WebMoney Keeper انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اکثر کاربران ترجیح می‌دهند پاسخ‌ها را از طریق ایمیل دریافت کنند.
    نحوه ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی مرحله 2

  3. مرحله سوم

    در این مرحله، نوع مشکل خود را از بین گزینه‌های موجود، مشخص کنید:
    1. اگر با فردی که در وب‌مانی حساب دارد مشکلی دارید یا به طور کلی شکایتی دارید، گزینه «خدمات رسیدگی به شکایات» (Arbitration Service) برای شماست.
    2. اگر با واریز، برداشت یا خرید کالا و خدمات مشکلی دارید، گزینه «پشتیبانی مالی» (Financial Support) را بزنید.
    3. همچنین، در صورت وجود مشکل فنی، گزینه «پشتیبانی فنی» (Technical Support) را انتخاب کنید.
    با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی وب‌مانی ارتباط بگیرید.
    نحوه ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی مرحله 3

  4. مرحله چهارم

    در این مرحله، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی وب‌مانی را تسهیل می‌کند. حال، شما باید نوع خدمت مورد نظرتان را برگزینید و سپس عنوان مسئله‌تان را در باکس موضوع (Topic) وارد کنید. به طور مثال، در صورتی‌که فرایند پرداخت هزینه خرید کالا از طریق درگاه پرداخت وب‌مانی با مشکل مواجه شود، عنوان این مشکل را در باکس موضوع بنویسید.
    در باکس پیام (Message)، توضیحات مورد نیاز خود را ارائه دهید. همچنین، با استفاده از گزینه پیوست (Attach)، در صورت نیاز می‌توانید فایلی را برای تیم پشتیبانی وب‌مانی بفرستید. پس از آن، ایمیل خود را وارد و کد کپچا را درج کنید؛ سپس با فشار دادن دکمه ارسال (Send)، تیکت شما برای پشتیبانی ارسال خواهد شد.
    اگر روش پاسخ‌دهی ایمیل را انتخاب کرده باشید، پس از ثبت تیکت، ایمیلی حاوی لینک تأیید برایتان ارسال خواهد شد که جهت تکمیل ثبت تیکت، باید ظرف 24 ساعت روی آن کلیک کنید و در صورتی که گزینه دریافت پاسخ از طریق وب‌مانی کیپر را انتخاب کرده باشید، پاسخ تیکت خود را در اپلیکیشن وب‌مانی کیپر دریافت خواهید کرد که به صورت اطلاعیه برای شما صادر می‌شود.

دسترسی به خدمات وب مانی در ایران

یکی از راه‌های ساده و مناسب جهت افتتاح حساب و دسترسی ‌به خدمات وب مانی، استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسطه است. با سایت ایرانیکارت می‌توانید حساب وب مانی خود را به راحتی شارژ کرده و یا از موجودی آن برداشت کنید. برای این کار باید وارد پنل کاربری خود در سایت ایرانیکارت شوید و درخواست خود را از قسمت وب مانی ثبت کنید.

 

تماس با وب مانی برای حل مشکلات!

در این مقاله، اطلاعاتی درباره تماس با پشتیبانی وب مانی را ارائه دادیم تا متوجه شوید که چطور می‌توانید در صورت برخورد با مشکلاتی هنگام استفاده از وب‌مانی، با تیم پشتیبانی این سرویس در ارتباط باشید و مسائل خود را از طریق ارسال تیکت به آن‌ها منتقل کنید. اگر شما هم تجربه ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

با وارد شدن به وب‌سایت رسمی وب مانی و رفتن به بخش تیکت‌های جدید، روی گزینه «New Ticket» بزنید و با پیگیری مراحل گفته شده در این مقاله، تیکت شما ثبت خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان
حساب های بین المللی
آموزش ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان
پی پال یار همیشگی پرداخت‌های آنلاین در سراسر جهان را حتما می‌شناسید. طبق ادعای خود شرکت Paypal تا امروز بیش از 192 میلیون کاربر فعال دارند.پی پال شرایطی را محیا...
حساب ارزی چیست؟
حساب های بین المللی
حساب ارزی چیست؟
در دنیای اقتصادی امروز، تبادلات مالی بین‌المللی به یکی از عناصر اساسی تبدیل شده که افراد و شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری‌های خود در سراسر دنیا از آن...
معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان در سال 2024
حساب های بین المللی
معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان در سال 2024
شناخت بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان از نظر امنیت و کارایی، بسیار مهم است. اطلاع از بروکرهای معتبری که معامله‌گران ایرانی را می‌پذیرند و به آن‌ها امکان می‌دهند که با...