خرید کالا از سایت های خارجی

مقایسه خرید از ترندیول و آمازون؛ کدام بهتر است؟

مقایسه خرید از ترندیول و آمازون؛ کدام بهتر است؟

آمازون (Amazon) و ترندیول (Trendyol) از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ترکیه هستند. هر یک از این پلتفرم‌ها مزایای خاص خود را دارد که آن‌ها را به فروشگاهی جذاب و ایده‌آل برای خریداران تبدیل کرده‌اند. آمازون و ترندیول مزایای رقابتی زیادی دارند و با ارائه کالاهای متنوع و باکیفیت، قیمت‌های منصفانه و تخفیف‌های متعدد به دنبال ایجاد تجربه کاربری مثبت برای کاربران خود هستند! با این حال، برای یک خرید رضایت بخش، ترندیول بهتر است یا آمازون؟! به عنوان یک مقایسه کلی، ترندیول برای کاربران ساکن در ترکیه خدمات سریع‌تری را ارائه داده و بیشتر بر روی فروش محصولات محلی و تولید داخلی کشور ترکیه تمرکز دارد؛ اما فروشگاه آمازون تنوع محصولات بیشتری داشته و امکان خرید از سراسر دنیا را فراهم می‌کند! اگر شماهم از طرفداران خرید از ترکیه هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی و مقایسه خرید از ترندیول و آمازون بپردازیم!

معرفی فروشگاه های آنلاین آمازون و ترندیول

آمازون و ترندیول تنها دو وبسایت از صدها فروشگاه اینترنتی معتبر در ترکیه هستند که با ارائه کالاهای لوکس و باکیفیت، امکان خرید از برندهای متنوع خارجی در سراسر دنیا را برای خریداران اینترنتی در ایران فراهم کرده است! تنوع کالاها از تمام برندهای خارجی، جشنواره‌های متعدد و پرتخفیف، قیمت‌های ایده‌آل و امکان تحویل در ایران، دلایلی هستند که خرید از آمازون و ترندیول را برای کاربران ایرانیکارت به یک تجربه عالی و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است! شناخت هرچه بیشتر فروشگاه آمازون و ترندیول می‌تواند اطلاعات شما را بیشتر کرده و خریدهای به‌صرفه‌تری را در آینده برای شما رقم بزند!

معرفی فروشگاه های آنلاین آمازون و ترندیول

فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا، تا به امروز است! این فروشگاه توسط جف بزوس تأسیس شد و کار خود را با فروش کتاب آنلاین در سال 1994 آغاز کرد و امروز، میلیون‌ها کالای فیزیکی و دیجیتال را اعم از پوشاک، تجهیزات منزل، لوازم بهداشتی، کتاب و محصولات فرهنگی و هزاران کالای متنوع از برندهای مختلف در دنیا برای تمام سنین ارائه می‌دهد! جالب است بدانید که هدف جف بزوس از نام گذاری آمازون دقیقا همین است! در این فروشگاه، مانند جنگل بزرگ و جادویی آمازون هرچیزی که فکرش را کنید، پیدا می‌شود!

این پلتفرم به فروشندگان امکان می‌دهد تا محصولات خود را به شیوه‌ای نوآورانه تبلیغ کنند! هر محصول در این سایت دارای صفحه‌ای منحصربه‌فرد است که با تصاویر و توضیحات مخصوص به آن، به مشتریان ارائه می‌شود! همچنین ویژگی‌هایی مثل نظر و تجربه سایر خریداران و یا امتیاز محصول، برای انتخاب کالای اورجینال و باکیفیت به شما کمک خواهد کرد!

مزایای خرید از آمازون ترکیه

مزایای خرید از آمازون

وبسایت آمازون به صورت اختصاصی برای کشورهای زیادی ارائه شده است؛ به عنوان مثال شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه جهانی، هریک از کشورهای امریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا، استرالیا، امارات و همچنین آمازون ترکیه (Amazon.com/tr) را انتخاب کرده و کالای موردنظر خود را از کشور دلخواهتان خریداری کنید! درواقع، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که برای مقایسه خرید از ترندیول و آمازون می‌توان به آن اشاره کرد، همین است؛ در هرجای دنیا که باشید، از طریق فروشگاه معتبر آمازون می‌توانید از برندها و فروشندگان موردعلاقه خود در بیشتر کشورهای خارجی خرید کنید! برای این منظور توصیه می‌کنیم، مقاله نحوه خرید از آمازون را مطالعه فرمایید!

بطورکلی مزایای خرید از آمازون ترکیه برای کاربران ایرانی عبارتست از:

  • امکان خرید میلیون‌ها کالای متنوع در دسته بندی‌های مختلف
  • هزینه‌ی پایین و زمان کوتاه‌تر ارسال مرسولات به ایران
  • دسترسی به برندهای اصیل و اورجینال ترکیه و سایر کشورها
  • امکان خرید انواع کالاها از کوچک‌ترین اقلام تا بزرگ‌ترین‌ها
  • اعتمادپذیری وب‌سایت آمازون ترکیه
  • بهره‌مندی از تخفیف‌ها و حراج‌های ویژه
  • امکان پرداخت ریالی کالا و تحویل درب منزل با ایرانیکارت!

در توضیح تفصیلی‌تر این مزایا، می‌توان گفت که به دلیل نزدیکی جغرافیایی ترکیه به ایران، هزینه‌های ارسال کالا به ایران بسیار معقول‌تر و زمان رسیدن کالاها نیز بسیار کمتر است. تنوع محصولات در آمازون ترکیه شامل دامنه‌ای وسیع از کالاها مانند پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کتاب‌ها، تجهیزات ورزشی و غیره می‌شود که همگی تحت برندهای معروف و مورد اعتماد ترکی عرضه می‌شوند. باید توجه داشت که به‌خاطر تنوع بالای محصولات و اصل بودن کالاهای برندهای معتبر که توسط این وب‌سایت ارائه می‌شوند، خرید از آمازون ترکیه فرصتی ایده‌آل است تا بتوانیم بدون نگرانی از دریافت کالای تقلبی یا آسیب‌دیده، از تجربه خرید خود بهره ببریم.

همچنین، حراج‌های نیمه‌سال، پایان فصل و پایان سال در آمازون، فرصت‌های استثنایی را برای افرادی که بودجه محدودی جهت خرید برخی از محصولات دارند، فراهم می‌آورد تا بتوانند خریدهای مورد نظر خود را انجام دهند!

فروشگاه آنلاین ترندیول

فروشگاه آنلاین ترندیول

پلتفرم آنلاین ترندیول (Trendyol) که در سال ۲۰۱۰ توسط دمت موتلو (Demet Mutlu) تأسیس شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنلاین در ترکیه شناخته می‌شود. این وب‌سایت با هدف فراهم آوردن دسترسی به جدیدترین مدل‌های روز دنیا برای عموم راه‌اندازی شده است. در این مجموعه، انواع محصولات از جمله پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی، وسایل الکترونیکی و اقلام دکوراتیو وجود دارد. این فروشگاه آنلاین میزبان محصولاتی از بیش از ۱۰۰ برند برجسته داخلی و بین‌المللی نظیر زارا (ZARA)، کوتون (KOTON)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki)، پول‌اندبیر (Pull&Bear)، منگو (Mango) و دیگران است.

ترندیول به عنوان یکی از پیشروان در زمینه فروش آنلاین پوشاک در ترکیه فعالیت می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد بیش از هفتاد درصد زنان ترک از این پلتفرم برای خرید استفاده می‌کنند. با خرید از ترندیول، مشتریان به مجموعه‌ای گسترده از پوشاک و اکسسوری‌های زنانه، مردانه و بچگانه دسترسی خواهند داشت. این فروشگاه تنوع بالایی در محصولات و برندهای ارائه شده دارد. جالب است بدانید که خرید از این پلتفرم اکنون برای مشتریان ایرانی نیز بسیار مورد توجه است!

فروشگاه آنلاین ترندیول

مزایای خرید از ترندیول ترکیه

هنگام خرید از ترندیول، شما با طیف وسیعی از پوشاک و لباس های متنوع از بهترین برندهای خارجی خواهید بود! ترندیول با ارائه هزاران مدل لباس برای تمام سنین، با تخفیف‌ها و قیمت‌های متنوع، یک تجربه مثبت از خرید از ترکیه را برای شما رقم خواهد زد. بطورکلی مزایای خرید از ترندیول ترکیه عبارتند از:

  • تنوع بالای کالاهای ترکی و خارجی
  • همکاری با برندهای معتبر بین‌المللی
  • دسترسی به جدیدترین محصولات باکیفیت
  • ضمانت سلامت و اصالت کالاهای اورجینال
  • تحویل سریع و آسان در ایران
  • قیمت‌های متنوع و تخفیف‌های جذاب

تجربه خرید از سایت های خارجی، با پرداخت ریالی و تحویل در ایران!

با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی در ایرانیکارت، می‌توانید خرید از ترندیول و سایر وبسایت‌های معتبر ترکیه‌ای را تجربه کنید! درنظر داشته باشید که برای خرید از ترکیه از طریق ایرانیکارت، نیازی به حساب ارزی و یا دردسرهای گمرک و تحویل بار در ایران را نخواهید داشت! تنها کافی است کالای خود را از سایت ترندیول انتخاب کرده و لینک آن را برای کارشناسان ایرانیکارت ارسال کنید!

مقایسه فروشگاه آمازون و ترندیول

آمازون و ترندیول، دو شبکه برجسته و شناخته‌شده در حوزه خرید آنلاین به حساب می‌آیند؛ با این حال، اختلافات قابل توجهی بین آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به بررسی تفاوت‌ها و مقایسه خرید از ترندیول و آمازون می‌پردازیم:

  1. وضعیت جغرافیایی

آمازون گستردگی بیشتری نسبت به ترندیول داشته و امکان خرید از کشورهای زیادی را فراهم کرده است؛ این مورد دلیل بر بزرگتر بودن فروشگاه و همچنین تعدد فروشندگان و تنوع بیشتر کالاها است. با این حال، تمرکز ترندیول بیشتر بر بازار ترکیه است و به دلیل نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران، خدمات آسان‌تر و سریعتری را برای خرید از ترکیه به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

  1. طیف محصولات

آمازون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های خرید در سطح جهانی شناخته می‌شود و طیف وسیعی از کالاها را دارا است. این پلتفرم، از کتاب‌ها و وسایل الکترونیکی گرفته تا لوازم منزل، پوشاک، محصولات آرایشی، بهداشتی و ورزشی را عرضه می‌کند. در مقابل، ترندیول بیشتر روی پوشاک و مد تمرکز دارد و شامل محصولاتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود.

  1. قیمت

نظر به اینکه وب‌سایت آمازون در آمریکا مستقر است و محصولاتش بیشتر با ارز دلار قیمت‌گذاری می‌شوند، نوسانات ارزی می‌تواند خرید را برای ایرانیان پیچیده‌تر سازد. در مقابل، ترندیول با ارائه قیمت‌های مناسب‌تر و امکان تبدیل ریال به لیر، تجربه خرید به‌صرفه‌تر را بهینه‌تر می‌کند.

  1. سرویس‌های عضویت و تخفیف‌ها

هر دو وبسایت، پلن‌های خرید عضویت‌ها و برنامه‌های مخصوص خود را ارائه می‌دهند. از جمله برنامه‌های شاخص، Amazon Prime است که خدماتی نظیر ارسال بدون هزینه، دسترسی به فیلم‌ها و موسیقی به صورت استریم و تخفیف‌های اختصاصی را شامل می‌شود. در مقابل، ترندیول نیز با برنامه Trendyol Premium، تخفیف‌ها و خدمات ویژه‌ای را به اعضای خود ارائه می‌دهد. همچنین هر دو فروشگاه‌ اینترنتی، در روز بلک فرایدی (جمعه سیاه) یا دوشنبه سایبری، تخفیف‌های بی‌نظیری را به کاربرانشان هدیه می‌دهند؛ اما آمازون علاوه‌بر بلک فرایدی، شامل تخفیف ویژه روز پرایم دی هم خواهد بود!

  1. خدمات پس از فروش

هم آمازون و هم ترندیول، خدمات پشتیبانی و پس از فروش را ارائه می‌دهند؛ اما با توجه به اینکه خرید مستقیم از این دو سایت از ایران ممکن نیست، باید در انتخاب محصولات خود بسیار دقیق باشید. درصورتی‌که از خرید خود ناراضی بودید یا با مشکلی مواجه شدید، پیگیری محصول خریداری شده از ترندیول از طریق واسطه‌ها آسان‌تر خواهد بود.

  1. انتخاب همکاران تجاری

آمازون و ترندیول، هر دو با فروشندگان متنوعی همکاری می‌کنند. در هر دوی این پلتفرم‌ها، شرکت‌ها و تاجران می‌توانند محصولات خود را به‌طور مستقیم به بازار عرضه کنند. با این حال، آمازون با توجه به حضور جهانی خود، از تنوع بیشتری در محصولات و فروشندگان برخوردار است.

تجربه خرید از ترندیول و آمازون ترکیه در ایران

تجربه خرید از ترندیول و آمازون ترکیه در ایران

خرید از ترکیه، به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی محصولات و همچنین دسترسی به میلیون‌ها کالای اصل از برندهای بین‌المللی با قیمت‌های بسیار مناسب در جریان فستیوال‌ها و تخفیف‌های مستمر و استثنایی فروشگاه‌ها، بسیار محبوب است. اما به دلیل تحریم‌های موجود، امکان خرید مستقیم از این سایت‌ها وجود ندارد و باید از شرکت‌های واسطه معتبر کمک بگیرید. با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، شما می‌توانید از معروف‌ترین وب‌سایت‌های ترکیه‌ای مانند آمازون و ترندیول خرید کنید و بدون آنکه نیازی به پرداخت ارزی داشته باشید، کالای خود را مستقیماً درب منزلتان تحویل بگیرید!

آمازون یا ترندیول؟!

در این مقاله سعی کردیم به مقایسه خرید از ترندیول و آمازون بپردازیم و مزایای هریک برای خریداران را بررسی کنیم. بطورکلی هر دو وبسایت آمازون و ترندیول با ارائه هزاران محصول متنوع با قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه، یک فرصت عالی برای خرید کالاهای اورجینال و با کیفیت از برندهای خارجی در سراسر دنیا را فراهم می‌کنند! تجربه شما از فروشگاه‌های آنلاین خارجی چیست؟ اگر شماهم تجربه خرید از سایت های خارجی از ایران را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

انتخاب میان آمازون و ترندیول بستگی به نیازهای شما دارد. هر یک از این پلتفرم‌ها مزایای خاص خود را دارند که با درک آن‌ها می‌توانید تجربه خرید مطلوبی داشته باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
نحوه خرید از آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
نحوه خرید از آمازون
Amazon.com پلتفرمی است که محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف عرضه می‌کند. با وجود رقبای زیادی که آمازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید...
دراپ شیپینگ Drop shipping چیست؟
خرید کالا از سایت های خارجی
دراپ شیپینگ Drop shipping چیست؟
دراپ شیپینگ (به انگلیسی: Drop shipping) به معنای خرده فروشی بدون داشتن انبار و سرمایه است؛ به بیان دیگر، دراپ شیپینگ نوعی از فروش و عرضه کالا است که در آن، محصولات...
آموزش فروش محصول در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
آموزش فروش محصول در آمازون
فروش در آمازون یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری می‌باشد و تنها کافی است که در سایت amazon.com اکانت فروشندگی ساخته و فعالیت خود را شروع کنید. اما،...