کاهش مجدد قیمت تا سطح ۳۰۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۱۹،ادامه روند نوسانی خنثی

کاهش مجدد قیمت تا سطح ۳۰۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۱۹،ادامه روند نوسانی

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار جهانی، بار دیگر در بازار گسترده‌تر رمزارزها مورد توجه قرار گرفته است. با یک اقدام قیمت بسیار متلاطم که در 24 ساعت گذشته نشان داده شده است، به نظر می رسد این توکن موجی از فعالیت نهنگ ها را برانگیخته است و بیش از 150000 توکن اتر در 24 ساعت گذشته به صرافی‌های کریپتو منتقل شده‌اند و توجه قابل توجهی را در میان فعالان بازار کریپتو به خود جلب کرده‌اند. این به نوبه خود باعث ایجاد موجی از گمانه زنی ها در مورد تغییرات قیمت آتی توکن شده است.این تراکنش‌های نهنگ که در امتداد اصلاح قیمت ماهانه اتریوم قرار دارند، احساسات متفاوتی را در بازار در مسیر قیمت اتریوم پیش رو برانگیخته است. طبق داده‌های ساده‌سازی شده توسط Whale Alert، یک ردیاب بلاک چین، ۱۵۱۵۹۳ اتر توسط نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته جابه‌جا شده است.این تراکنش‌ها نشان‌دهنده تخلیه و انباشته‌های عظیم اتر در دست بود، و اشاره کرد که در حالی که برخی از سرمایه‌گذاران در مقیاس بزرگ به آینده دارایی اعتماد داشتند، دیگران به طور بالقوه فرصتی برای تخلیه توکن مشاهده کردند. این احتمالاً می‌تواند به سیر آشفته قیمت اتریوم امروز دامن بزند. با این وجود احتمال رسیدن اتریوم به پایین ترین سطح سالانه تا حد زیادی به پویایی بازار و تمایل سرمایه گذاران بستگی دارد. در حالی که همیشه احتمال نزولی بیشتر وجود دارد، همچنین قابل قبول است که اتریوم بتواند روند خود را معکوس کند و در آینده نزدیک دوباره به سمت بالا حرکت کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،قیمت اتریوم از زمان رسیدن به اوج اخیر در حدود 4094 دلار در ماه قبل، تقریباً 31.3 درصد کاهش یافته است. این حرکت اصلاحی قابل توجه از ماه گذشته با یک روند نزولی در هیستوگرام میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) همزمان شده است. با وجود این شاخص‌های نزولی، خطوط MACD در حال حاضر همچنان به صورت صعودی عبور می‌کنند، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) خنثی می‌ماند. اتریوم در حال حاضر با پشتیبانی قابل توجه فیبوناچی در حدود 2866 دلار مواجه است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگر اتریوم به زیر این سطح حمایت برسد، حمایت فیبوناچی قابل توجه بعدی حدود 2100 دلار پیش بینی می شود. با این حال، حفظ موقعیت بالاتر از این سطح احتمالاً حرکت صعودی را در میان مدت حفظ خواهد کرد.اما برای خنثی کردن فاز اصلاحی  قیمت اتریوم باید از سطح مقاومت فیبوناچی 0.382 در حدود 3303 دلار فراتر رود و پس از آن نسبت طلایی در حدود 3700 دلار دست پیدا کند که نشان دهنده بازگشت به مسیر صعودی است. با این حال، شاخص های نمودار 4 ساعته عمدتاً سیگنال های نزولی و ادامه روند نوسانی  را نشان می دهند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید