تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۲/۲۰،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۲/۲۰،ادامه روند صعودی

بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL) رقبای قابل توجهی در بین 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار هستند. در میان یک سقوط جزئی در بازار جهانی ارزهای دیجیتال، که با کاهش 0.55 درصدی ارزش بازار نشان داده شده است، اهمیت عملکرد این دو توکن بسیار مهم است. پویایی بازار BNB و Solana مسیرهای مختلف و پتانسیل سرمایه گذاری بسیاری را برای معامله گران کوتاه مدت به ارمغان خواهد آورد.بایننس کوین (BNB) در حال حاضر با قیمت 594.98 دلار معامله می شود که در روز گذشته 0.47 درصد کاهش داشته است. با این حال طی هفته و ماه گذشته به ترتیب با رشد 1.45% و 1.33% روند صعودی را نشان داده است. بایننس کوین همچنین شاهد رشد سالانه 83.62 درصدی بوده است. با توجه به CoinMarketCap، این توکن با داشتن ارزش بازار 87.8 میلیارد دلار، با حجم معاملات تقریباً 1.56 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته، جایگاه چهارم را دارد.
در نمودار بایننس کوین (BNB)، میانگین‌های متحرک چشم‌اندازی عمدتاً مثبت را برای بایننس کوین نشان می‌دهد، با سیگنال‌هایی از شاخص‌هایی مانند EMA و SMA که به مشاوره خرید در دوره‌های زمانی مختلف اشاره دارد. این نشان دهنده یک حرکت صعودی ثابت در قیمت این رمزارز خواهد بود.وقتی نوسانگرها را تجزیه و تحلیل می کنیم، سیگنال های مختلفی را کشف می کنیم.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، شاخص های خاصی مانند مومنتوم  یک فرصت خرید را نشان می دهد، سطح MACD به سمت سیگنال فروش اشاره می کند. RSI 55 نیز نشان دهنده احساسات بازار خنثی با شرایط بازار متعادل است. اما وجود سطوح حمایت قوی برای بایننس کوین نشان‌دهنده فرصت‌های احتمالی برای خرید یا حفظ موقعیت‌ها است، اگرچه به دلیل سیگنال‌های متناقض، احتیاط لازم است. همچنین با وجود تمایل صعودی اندیکاتور های MACD و RSI در صورت ادامه روند فعلی ، محدوده قیمت 633 دلار به تارگت نهایی این رمزارز تبدیل خواهد شد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید