محدوده ۰.5 دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۲۰،ادامه فاز نوسانی خنثی

محدوده ۰.5 دلاری ، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۲۰،ادامه فاز نوسانی

کاردانو، توجه معامله گران و تحلیلگران رمزارز را  به خود جلب کرده است، زیرا نشانه هایی از احتمال شکست از یک الگوی کانال نزولی طولانی مدت را نشان می دهد. اقدام قیمت نشان می دهد که این پیشرفت می تواند راه را برای افزایش قابل توجه 60 درصدی قیمت در روزهای آینده هموار کند. این پیش‌بینی هیجانی را در جامعه کاردانو برانگیخته است و معامله‌گران از نزدیک سطوح و شاخص‌های قیمت کلیدی را زیر نظر دارند.یکی از معیارهایی که به راحتی قابل مشاهده است، افزایش قابل توجه حجم معاملات امروز کاردانو با افزایش 46 درصدی است. این افزایش در فعالیت همزمان با تلاش قیمت برای خروج از الگوی کانال نزولی است که حرکات خود را از ابتدای مارس محدود کرده است.خروج موفقیت آمیز از این الگو می تواند باعث هجوم عمده خریداران شود و قیمت کاردانو را از سطح فعلی حدود 0.47 دلار به 0.8 دلار برساند – حرکتی که نشان دهنده افزایش قابل توجه 60 درصدی است. با این حال، این سناریوی صعودی به دستیابی قیمت به یک شکست قاطع از محدوده فعلی و متعاقباً انجام یک آزمایش مجدد موفقیت آمیز برای تأیید معکوس شدن روند بستگی دارد.با این وجود معامله گران باید مراقب چندین سطح مقاومت مهمی باشند که ممکن است در طول صعود بالقوه کاردانو ظاهر شوند. اولین سطح قابل توجه 0.52 دلار و پس از آن 0.62 دلار، 0.66 دلار و 0.77 دلار است. این نقاط قیمتی می‌توانند به عنوان موانع احتمالی ارز دیجیتال در مسیر رسیدن به هدف پیش‌بینی‌شده 0.8 دلار، که آخرین بار در ماه مارس مشاهده شد، عمل کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، کاردانو در حدود سطح 0.456 دلار معامله می شود، اما این رمزارز همچنان بالاتر از میانگین متحرک 9 روزه و 21 روزه است. با این حال، اگر گاوها قیمت بازار را بالاتر از میانگین متحرک فشار دهند، نزدیک‌ترین مقاومت ممکن است در حدود 0.50 دلار باشد. علاوه بر این، اگر بازار افزایش یابد، مقاومت جدید در نزدیکی کانال مشاهده می شود و در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، معامله گران متوجه شدند که قیمت کاردانو ممکن است پس از پایان حرکت جانبی روندهای صعودی بیشتری ایجاد کند و اگر میانگین متحرک 9 روزه از میانگین متحرک 21 روزه عبور کند، می تواند قابل توجه باشد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، با نگاهی به نمودار روزانه، بازار می تواند از پایین ترین سطح 0.43 دلار بالاتر از میانگین های متحرک بازگردد، اما هر حرکت نزولی زیر این مانع می تواند قیمت کاردانو را به یک روند نزولی جدی سوق دهد. از این رو، سطوح حمایتی برای این رمزارز را می توان در 0.30 دلار، 0.25 دلار و 0.20 دلار یافت، در حالی که سطوح مقاومت به ترتیب در 0.60 دلار، 0.65 دلار و 0.70 دلار قرار دارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید