ادامه نوسان در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۲۲،ادامه فاز نوسانی خنثی

ادامه نوسان در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۲/۲۲،ادامه فاز نوسانی

ریپل XRP اخیراً شاهد افزایش معیارهای اجتماعی خود بوده است که نشان دهنده محبوبیت آن در فضای رمزنگاری است. اما در عین حال، عملکرد قیمت توکن نگران کننده بود.دلیل احتمالی این امر می تواند بیانیه اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باشد. نکته قابل توجه، SEC اشاره کرد که استیبل کوین تازه برنامه ریزی شده آزمایشگاه Ripple به عنوان یک “دارایی رمزنگاری ثبت نشده” واجد شرایط است.در حالی که معیارهای اجتماعی توکن افزایش یافته است، اما در مورد قیمت آن نیز همینطور نبود، زیرا ارزش آن در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. همچنین طبق تجزیه و تحلیل، قیمت ریپل دقیقاً پایین تر میانگین متحرک 21 روزه خود قرار گرفته است که سیگنال نزولی به کاربران می دهد.تجزیه و تحلیل ما نشان داد که جریان پول Chaikin (CMF) توکن در چند روز گذشته افت شدیدی را ثبت کرده است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز به سمت اصلاح مجدد حرکت کرده است.این اندیکاتورها حاکی از آن است که قیمت توکن ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ریپل ممکن است به سطح پشتیبانی خود نزدیک به 0.50 دلار سقوط کند.کاهش بیشتر از آن می تواند منجر به کاهش ریپل به 0.47 دلار در روزهای آینده شود.همچنین، رشد شبکه توکن در 30 روز گذشته روندی کاهشی داشته است. این بدان معناست که آدرس های کمتری برای انتقال توکن در ماه گذشته ایجاد شد.با این حال، اعتماد سرمایه گذاران به ریپل همچنان بالا بود، زیرا احساسات وزنی آن در زمان انتشار در منطقه مثبت بود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در این تایم فریم، قیمت ریپل در حال تثبیت ضررهای بالای حمایت 0.500 دلاری است. اگر نتواند بالاتر از منطقه مقاومت 0.530 دلاری را بازیابی کند، قیمت می تواند اصلاح مجدد را افزایش دهد.اخیراً، قیمت ریپل ضررهای خود را افزایش داد و مانند بیت کوین و اتریوم زیر سطح حمایت 0.5250 دلار معامله شد قیمت پایین در 0.5087 دلار در حال نوسان می باشد و بسته شدن کندل روزانه به بالای منطقه مقاومت 0.530 دلاری می تواند جرقه افزایش شدیدی را ایجاد کند. مقاومت کلید بعدی نزدیک به 0.5465 دلار است. اگر گاوها بالاتر از سطح مقاومت 0.5465 دلاری در عمل باقی بمانند، ممکن است به سمت مقاومت 0.580 دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.600 دلاری سوق دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگر ریپل نتواند بالاتر از  منطقه مقاومت 0.530 دلاری تثبیت شود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند،پشتیبانی اصلی بعدی 0.5080 دلار است. اگر یک شکست نزولی و بسته شدن زیر به زیر سطح 0.5080 دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت کاهش یابد و می تواند منطقه پشتیبانی 0.4840 دلار را دوباره آزمایش کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید