کاهش مجدد قیمت تا سطح ۲۹۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۲۳،ادامه روند نوسانی خنثی

کاهش مجدد قیمت تا سطح ۲۹۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۲/۲۳،ادامه روند نوسانی

نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال اغلب منجر به تحولات غیرمنتظره ای می شود که در سراسر صنعت بلاکچین تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد. اخیراً یکی از این رویدادها توجه سرمایه گذاران در سطح جهان را به خود جلب کرده است. یک نهنگ اتریوم در اقدامی خیره کننده تصمیم گرفت کل دارایی های خود از اتریوم را منحل کند و متحمل ضرر قابل توجهی بالغ بر 6.5 میلیون دلار شد. این اقدام ناگهانی نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال در رابطه با رکود احتمالی در مسیر قیمت اتریوم برانگیخته است و بحث‌ها و تحلیل‌هایی را در میان فعالان بازار برانگیخته است.بر اساس گزارش ها، یک نهنگ ارز دیجیتال قابل توجه تصمیم گرفت کل دارایی های اتریوم (ETH) خود را به مبلغ 6714 اتریوم با قیمت واحد 2903 دلار واگذار کند. این حرکت استراتژیک منجر به زیان قابل توجهی بالغ بر 6.45 میلیون دلار شد. علاوه بر این، شاخص‌های بازار مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) به طور مداوم به پایین‌تر از نقطه میانی رسیده‌اند که نشان‌دهنده کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به آلت‌کوین است. علاوه بر این، میانگین‌های کلیدی منحنی نزولی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده چشم‌انداز بدبینانه قیمت در آینده نزدیک است.از امروز، اتریوم (ETH) با 2902.42 دلار معامله می شود و حجم معاملات 24 ساعته آن 10.1 میلیارد دلار است. این رمزارز طی 24 ساعت گذشته افت 4.07 درصدی را تجربه کرده و بین 2935.95 دلار و 2894.15 دلار در نوسان بوده است. ارزش بازار زنده اتریوم 348.6 میلیارد دلار است. تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که اگر قیمت از سطح مقاومت بحرانی 3017 دلار فراتر رود، حرکت صعودی ممکن است از سر گرفته شود و به طور بالقوه الگوی کانال نزولی را بشکند. با این حال، تداوم تسلط خرس‌ها می‌تواند منجر به نزول به پایین‌ترین قیمت این ماه یعنی 2650 دلار شود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اتریوم، آلتکوین پیشرو، از اواسط ماه مارس در یک الگوی کانال نزولی به دام افتاده است که نشان دهنده کاهش اشتیاق سرمایه گذاران است. علاوه بر این، تایید  با تاخیر  ETF Spot اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به عنوان یک عامل برجسته در کاهش قیمت این رمزارز ظاهر شده است.علاوه بر این، استقرار اخیر هارد فورک Dencun در 13 مارس 2024، با هدف کاهش هزینه های تراکنش های فزاینده و افزایش مقیاس پذیری پلت فرم انجام شد. در حالی که کارمزد تراکنش ها به طور قابل توجهی کاهش یافته و مقیاس پذیری بهبود یافته است، این ارتقا نتوانست قیمت اتریوم را تقویت کند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، فعالان بازار محتاط هستند و قیمت اتریوم در حدود 2921 دلار در نوسان است و اندیکاتور های MACD و RSI همچنان در حال ادامه فاز اصلاحی خود می باشند و تا زمانی که سطح 2800 دلار برای این رمزارز معتبر باشد، اصلاح پایین تر رخ نخواهد داد، اما با توجه به روند فعلی ادامه فاز نوسانی پیش بینی می شود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید