بازگشت قیمت تا سطح 0.00002 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۲/۲۴،ادامه روند اصلاحی خنثی

بازگشت قیمت تا سطح 0.00002 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۲/۲۴،ادامه روند اصلاحی

در هفته گذشته، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)  شاهد افزایش خیره کننده 338 درصدی در نرخ سوزاندن بود، یک حرکت استراتژیک که میلیون ها توکن شیبا اینو را سوزاند.
بر اساس به‌روزرسانی ساعتی اخیر Shibburn، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا اینو با سوزاندن 200,591,910 SHIB در هفت روز گذشته به میزان شگفت‌انگیز 338.77 درصد افزایش یافته است. این افزایش فعالیت توکن سوزی بر تعهد شیبا اینو به کاهش عرضه توکن و افزایش ارزش پیشنهادی بلندمدت خود تأکید می کند.سوزاندن توکن، یک عمل رایج در فضای ارزهای دیجیتال، شامل حذف دائمی تعداد معینی از توکن‌ها از گردش و در نتیجه کاهش عرضه کل است.شیبا اینو این استراتژی را با تلاش‌های اختصاصی جامعه که منجر به نابودی میلیون‌ها شیبا اینو شده است، مورد توجه قرار داده است، که نشان‌دهنده جهش 338 درصدی در نرخ سوختگی هفتگی است. با این حال، میزان سوختن روزانه 27.27 درصد کاهش یافت و تنها 30,384,330 واحد شیبا در 24 ساعت گذشته از بین رفته است.به صورت هفت روزه، شیبا اینو همچنین افزایش قابل توجه 225 درصدی را در معیاری کلیدی که جریان ورودی وجوه به آدرس‌های نهنگ‌ها را که به عنوان جریان‌های بزرگ دارندگان شناخته می‌شود، ردیابی می‌کند، تجربه کرده است.از آنجایی که شیبا اینو همچنان بر حفظ شتاب و ابتکارات رشد متمرکز است، از گسترش ابزار از طریق مشارکت و ادغام تا تقویت مشارکت و نوآوری در جامعه، به نظر می رسد نهنگ های شیبا اینو توجه داشته اند.

تحلیل تایم فریم روزانه

در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت 0.00002179 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 8.14 درصدی در هفت روز گذشته است. این مقدار نشان دهنده کاهش قابل توجه 32 درصدی نسبت به قیمت فروخته شده شیبا اینو در 60 روز پیش است. در حالی که علاقه مندان به شیبا اینو آرزوی بالاترین قیمت های قابل توجهی مانند 0.025 دلار را دارند، به نظر می رسد سفر این دارایی به این آستانه دورتر می شود.در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو شاهد غیبت تراکنش‌های بزرگ بیش از 1 میلیون دلار بوده است که نشان‌دهنده دوره‌ای از فعالیت تجاری کم‌معمول است. چنین فقدان فعالیتی اغلب حاکی از افت موقت نقدینگی و نوسانات است.
به طور معمول، آخر هفته ها به دلیل حجم معاملات کمتر در بازارهای مالی شناخته می شوند و بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این زمان ها، بسیاری از معامله گران و مؤسسات فعالیت های خود را کاهش می دهند که منجر به کاهش حجم معاملات می شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

علاوه بر این، در میان این تحولات، شیبا اینو همچنین شاهد افزایش قابل توجهی در یک معیار حیاتی برای ردیابی جریان وجوه به آدرس‌های نهنگ بوده است، که معمولاً به عنوان جریان‌های ورودی بزرگ نامیده می‌شود. این افزایش، که در طول هفت روز به 225 درصد رسیده است، نشان‌دهنده علاقه بیشتر سهامداران اصلی به آینده این رمزارز خواهد بود، اما در حال حاضر با توجه به روند اصلاحی در اندیکاتور های MACD و RSI شاهد ادامه فاز اصلاحی تا محدوده 0.000020  خواهیم بود

 

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید