تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۲۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۲۹،ادامه روند نوسانی

مشاهدات اخیر نشان می دهد که فعالیت های توسعه به طور قابل توجهی بر قیمت دوج کوین (DOGE) تأثیر می گذارد. بر خلاف باورهای قبلی، برخی از معیارها نشان می دهد که همبستگی قوی بین تلاش های توسعه و نوسانات قیمت دوج کوین وجود دارد. علیرغم فعالیت های پایدار از 24 آوریل، قیمت دوج کوین بین 0.13 تا 0.16 دلار تثبیت شده است.فعالیت توسعه به کمک ها و پیشرفت های حاصل شده توسط کسانی که در شبکه یک پروژه کار می کنند اشاره دارد. از نظر تاریخی، افزایش فعالیت های توسعه با افزایش قیمت دوج کوین همزمان شده است. به عنوان مثال، از فوریه تا مارس، متریک از 0.39 به 16.24 افزایش یافت و قیمت دوج کوین از 0.08 دلار به 0.14 دلار افزایش یافت. روند مشابهی بین اکتبر و نوامبر 2023 مشاهده شد.با این حال، کاهش فعالیت های توسعه ممکن است منجر به کاهش قیمت شود. در حال حاضر، برای دوج کوین چالش برانگیز به نظر می رسد که عملکرد قبلی خود را تکرار کند. علاوه بر این، تاثیر سطوح انحلال بر قیمت ارزهای دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. این سطوح نشان دهنده نقاط قیمتی است که رویدادهای تجاری مهم، مانند بسته شدن اجباری پوزیشن های قرارداد آپشن، در آن رخ می دهد.در حال حاضر، سطح انحلال بین 0.15 تا 0.16 دلار ناکافی به نظر می رسد و خطری برای قیمت دوج کوین ایجاد می کند. این کمبود نقدینگی می تواند منجر به حرکت افقی قیمت و تثبیت شود. در بدترین حالت ممکن است قیمت به 0.12 دلار کاهش یابد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،داده های اخیر نشان می دهد که دوج کوین در 0.1561 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 3.65 درصدی در 24 ساعت گذشته است. محدوده معاملات 24 ساعته memecoin بین 0.1495 تا 0.1569 دلار بوده است. ارزش بازار آن 22.41 میلیارد دلار است که نشان دهنده انعطاف پذیری در برابر فشارهای فروش بالقوه است.
در همین حال، داده‌های مشتق Coinglass حاکی از افزایش 7.06 درصدی بهره باز دوج کوین (OI) است که اکنون به 869.93 میلیون دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات مشتقه با 7.10 درصد کاهش به 1.44 میلیارد دلار رسیده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در 52 است، که نشان می دهد دوج کوین نه بیش از حد خرید شده است و نه بیش از حد فروخته شده است، و این به احساسات مختلط بازار کمک می کند. همچنین در این تایم فریم اندیکاتور MACD روند صعودی خود را ادامه می دهد، اما تا زمانی اندیکاتور RSI  بالاتر از سطح ۵۰ روند خود را تثبیت نکند، دستیابی به سطوح بالاتر ممکن نخواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید