دستیابی به تارگت ۱۸۰ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۳۱،ادامه روند صعودی خنثی

دستیابی به تارگت ۱۸۰ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۳۱،ادامه روند صعودی

به نظر می رسد که تثبیت زیر مقاومت برای چند روز توجه معامله گران بزرگ را به خود جلب کرده است زیرا قیمت سولانا حرکت صعودی عظیمی را نشان می دهد. حجم تا حدودی کاهش یافته است اما حرکت همچنان بالاست. از سوی دیگر، قیمت بیت کوین یک تثبیت صعودی را حفظ می کند که باعث ایجاد اعتماد در میان فعالان بازار شده است.بنابراین، با توجه به پویایی بازار و بروزرسانی های فنی، می‌توان گفت که قیمت سولانا در چند روز آینده به 200 دلار می‌رسد.به نظر می رسد قیمت سولانا پس از اینکه چند بار با رد شدن بیش از 200 دلار مواجه شد، در میانه یک بهبود ممتد قرار دارد. با این، مسیر صعودی قریب‌الوقوع باقی می‌ماند،  و به نظر می‌رسد نشانه برای یک تثبیت صعودی آماده است. با این حال، این سوال باقی می‌ماند که آیا گاوها موفق به حفظ رشد می‌شوند و قیمت بالاتر از  200 دلار تثبیت می شود یا نه ؟
حرکات قیمت سولانا یک الگوی معکوس بالقوه صعودی را نشان می دهد که سطح 160 دلار به عنوان منطقه حمایتی حیاتی است. تثبیت موفقیت آمیز و بلند مدت بالای 160 دلار می تواند این رمزارز  را به 210 دلار برساند که یک افزایش بالقوه 24٪ است. نظارت بر حرکات قیمت بیت کوین می تواند بینش های ارزشمندی در مورد روند سولانا ارائه دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه

همچنین در تایم فریم روزانه، در روز جمعه، سولانا به 170 دلار رسید، که بالاترین رقم در بیش از یک ماه گذشته بود، قبل از اینکه در حدود 166 دلار ثابت شود. این نشان دهنده افزایش نزدیک به 7 درصدی در 24 ساعت گذشته و جهش خیره کننده 40 درصدی از زمان رکود گسترده تر بازار کریپتو در اوایل ماه مه است که بیت کوین به 56000 دلار سقوط کرد.در حالی که افت اخیر ممکن است باعث نگرانی موقت شود، سرمایه گذاران همچنان امیدوار به افزایش مجدد با پیشرفت هفته هستند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

اما در تایم فریم ۴ ساعته، RSI در نمودار هفتگی نزدیک به آستانه صعودی باقی می ماند، که نشان می دهد قیمت همچنان به حرکت صعودی قابل توجهی ادامه می دهد. بنابراین، قیمت سولانا برای بستن معاملات روزانه بالای 180 دلار و بسته شدن هفتگی بالای 200 دلار ضروری است. اگر گاوها موفق به حفظ بالاتر از این سطوح شوند، افزایش بالای 218 دلار می‌تواند توکن را به سمت 250 دلار سوق دهد که ممکن است باعث صعود صعودی به سمت بالاترین قیمت‌های نزدیک به 300 دلار شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید