نوسان قیمت در سطح ۳۷۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۰۱،ادامه روند صعودی صعودی

نوسان قیمت در سطح ۳۷۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۰۱،ادامه روند صعودی

بازار کریپتوکارنسی افزایش قابل توجهی را تجربه می‌کند که نشان‌دهنده یک بازار صعودی بالقوه است. بیت کوین (BTC) در یک روز بیش از 7 درصد افزایش یافت و به آستانه 71000 دلار رسید، در حالی که اتریوم (ETH) با افزایش چشمگیر 18.46 درصدی به 3665 دلار رسید. XRP نیز با افزایش 6.23 درصدی به هیجان کلی بازار کمک کرد و به 0.5387 دلار رسید.اتریوم اخیرا یک بار دیگر به بالای 3000 دلار رسیده است. با فراتر رفتن اتریوم از این محدوده، می تواند سطح پشتیبانی جدیدی ایجاد کند، زیرا بسیاری از آدرس ها این رمزارز در این محدوده خریداری کرده اند و طبق داده های IntoTheBlock، افزایش اخیر اتریوم به بالای 3000 دلار، آن را در یک منطقه تقاضای قابل توجه قرار داده است.داده ها نشان می دهد که در این محدوده قیمت، اتر تجمع تاریخی را تجربه کرده است، با بیش از 5 میلیون اتر توسط 2.96 میلیون آدرس به دست آمده است. این حجم انباشته اکنون با قیمت فعلی بیش از 18.3 میلیارد دلار ارزش دارد.در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، ارزش بازار اتریوم تقریباً 440.5 میلیارد دلار بود. با توجه به حجم اتر به دست آمده در این سطح، منطقه قیمتی 3000 دلاری می تواند به عنوان پشتیبان قوی برای این رمزارز عمل کند.همچنین این اولین بار در بیش از یک سال بود که اتریوم یک روزه بیش از 19 درصد افزایش یافت و اولین بار از آوریل بود که به محدوده 3600 دلار رسید.تجزیه و تحلیل توزیع عرضه اتریوم افزایش فعالیت در بین نهنگ ها را در 24 ساعت گذشته نشان داد. بر اساس تجزیه و تحلیل  از نمودارهای Santiment، تعداد آدرس‌های فعال در چند روز گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،در 24 ساعت گذشته، کیف پول‌های نهنگ با 100000 تا 1 میلیون اتر  بیش از 110000 اتر خریداری کردند که به قیمت فعلی بیش از 360 میلیون دلار ارزش داشت.معیار دیگری نشان داد که پول بیشتری به اتریوم سرازیر می شود و از روند صعودی آن حمایت می کند. همچنین تجزیه و تحلیل سود باز (Open Interest) اتریوم افزایش قابل توجهی را نشان داد و به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسید.طبق بررسی از نمودارهای Coinglass، ETH Open Interest در زمان نگارش تقریباً 16.8 میلیارد دلار بود. این افزایش در بهره باز نشان دهنده یک جریان نقدی قابل توجه به اتریوم است زیرا قیمت آن از مرز 3500 دلار فراتر رفت و روند صعودی را نشان داد.این افزایش نشان دهنده افزایش احساسات مثبت است و خریداران و صاحبان موقعیت های بلند مدت بر بازار تسلط دارند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم روزانه، با افزایش بیش از 22 درصدی در 24 ساعت گذشته، اتریوم توانسته است به بالاترین سطوح در بیش از دو ماه گذشته برسد، زیرا قیمت آن اکنون در حدود 3800 دلار معامله می شود و با توجه به پتانسیل صعودی در اندیکاتور های MCDA و RSI احتمال دستیابی به تارگت 3900 دلار در بازه زمانی کوتاه مدت وجود خواهد داشت و در صورت تصویب قطعی ETF اتریوم، امکان رشد قیمت تا سطح 5000 دلار دور از ذهن نخواهد بود.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید