رشد قیمت تا سطح 0.000026 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۳/۰۲،ادامه روند نوسانی خنثی

رشد قیمت تا سطح 0.000026 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۳/۰۲،ادامه روند نوسانی

شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب، بار دیگر با آخرین تحولات خود توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. با توجه به Shibburn، یک ردیاب برای سوزاندن توکن Shiba Inu، نرخ سوختن میم کوین در روز چهارشنبه، 22 مه، نزدیک به 570 درصد افزایش یافت. افزایش نرخ سوختن باعث خوش بینی بازار در میان معامله گران و سرمایه گذاران شد.افزایش قابل توجه نرخ سوخت، عرضه بازار شیبا اینو را کاهش داده است، که می تواند پیامدهای مثبتی برای حرکت رو به جلو توکنومیک آن داشته باشد. بر اساس گزارش Shibburn، در 24 ساعت گذشته، میزان سوختگی به میزان 569.50 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در مجموع 12.70 میلیون توکن شیبا اینو در چندین تراکنش توسط جامعه سوزانده شد. قابل ذکر است، چهار آدرس کیف پول خاص نقش مهمی در این افزایش داشته است و در نتیجه عرضه کمتر با تقاضای ثابت یا افزایش یافته می تواند منجر به افزایش قیمت هر دارایی، از جمله ارزهای دیجیتال شود. این پیشرفت منجر به موجی از خوش بینی در جامعه شیبا اینو شده است و بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران از نزدیک پیشرفت میم کوین را زیر نظر دارند.

تحلیل تایم فریم روزانه

قیمت شیبا اینو با موفقیت توانست از 0.000025 دلار که به عنوان یک سطح مقاومت حیاتی عمل می کرد، خارج شود. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، قیمت شیبا اینو با 1.39 درصد افزایش به 0.00002562 دلار در روز چهارشنبه رسید. در همین حال، دومین میم کوین مطرح بازار رمزارز  دارای ارزش بازار 15.11 میلیارد دلاری بود.علاوه بر این، حجم معاملات 24 ساعته شیبا اینو با 33.58 درصد افزایش به 1.17 میلیارد دلار رسید. همانطور که قبلاً توسط Coingape گزارش شده بود، قیمت شیبا اینو در صورت ادامه معاملات بالاتر از سطح مقاومت بحرانی ذکر شده، آماده افزایش به 0.00003 دلار یا حتی 0.00005 دلار است. علاوه بر این، در صورت تداوم حرکت صعودی، می توان افزایش تا 0.0001 دلار را در بلندمدت مشاهده کرد.قیمت شیبا اینو در میان احساسات مثبت کلی در بازار به طور قابل توجهی افزایش یافته است. از این رو، بر اساس گزارش Coinglass، بهره باز آتی شیبا اینو نیز 9.24 درصد افزایش یافت و به 90.77 میلیون دلار رسید. با این حال، معاملات آتی خرید با انحلال 471,170 دلار بر انحلال ها غالب شد که می تواند قیمت شیبا اینو را به سمت روند اصلاحی بکشاند. در حالی که، معاملات فروش تقریباً نیمی از این انحلال‌ها را تشکیل می‌دهد و تأثیر آن‌ها چندان قابل توجه نیست.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، شیبا اینو به ما نشان داده است که این پتانسیل را دارد که پس از افزایش 10 درصدی و حرکت به بالای آستانه 50 متحرک نمایی (EMA) از آن عبور کند. با این حال، علیرغم بازیابی، داده‌های متعدد نشان می‌دهد که کافی نیست، به خصوص که در مقطع کنونی شاهد ادامه‌ای نیستیم.
نمودار قیمت اخیر نشان می دهد که در حالی که شیبا اینو موفق شد از 50 EMA عبور کند، برای حفظ شتاب تلاش کرد. افزایش حجم همراه با افزایش قیمت قابل توجه بود که نشان دهنده افزایش فعالیت معاملاتی است. با این حال، این جهش ها ادامه پیدا نکردند، که نشان دهنده فقدان فشار خرید مداوم لازم برای شکست پایدار است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید