تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۳/۰۲،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۳/۰۲،ادامه روند صعودی

دوج کوین (DOGE)، بزرگترین رمزارز میم، با فشار فروش شدید همراه با حرکت راکد قیمت مواجه شده است. با این حال، افزایش اخیر قیمت دوج کوین نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از یک شکست بالقوه صعودی را نشان داده است.، این رمزارز ممکن است خود را برای آزمایش مجدد بالاترین سطح قیمت 0.2 دلار در بیش از یک ماه آماده کند. او نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده خروج دوج کوین از یک الگوی مثلث نزولی است. با این حال، تأییدهای متعددی را به خود دیده است.علیرغم مواجهه با اصلاحات اساسی، انتظار می رود که این اصلاح زمینه را برای دوج کوین فراهم کند تا سطح مقاومت 0.2 دلاری را به چالش بکشد.قیمت دوج کوین اکنون 88٪ نسبت به سال گذشته (YTD) افزایش یافته است. قیمت دوج کوین در 90 روز گذشته تقریباً 100٪ افزایش یافته است. این رمزارز در زمان انتشار با قیمت متوسط 0.16 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن با 283 درصد افزایش به 2.9 میلیارد دلار رسیده است.محدوده قیمت 0.2 دلار مقاومت قابل توجهی را برای دوج کوین نشان می دهد. از نظر تاریخی، فشار فروش کوتاه مدت حول این محدوده ایجاد می شود. کاهشی ایجاد می کند که بیش از چهار هفته ادامه داشته است. با این حال، احساسات فعلی بازار صعودی است و نشان می‌دهد که بزرگترین میم کوین بازار می‌تواند این روند را حفظ کند.برای بازیابی هدف 0.2 دلاری، دوج کوین باید 17 درصد بیشتر از قیمت فعلی خود افزایش یابد. این امر با توجه به افزایش اخیر در معاملات نهنگ قابل قبول است، که باعث کاهش عرضه می شود که می تواند قیمت ها را افزایش دهد.تایید پیش‌بینی‌شده یک ETF اتریوم در این هفته عامل دیگری است که احتمالاً قیمت دوج کوین را همراه با سایر میم‌کوین‌ها افزایش می‌دهد. طبق گزارش CoinGecko، بازار گسترده‌تر کریپتو در حال احیای مجدد است و ارزش بازار جهانی به 2.75 تریلیون دلار رسیده است.رمزارزهای اصلی مانند  (BTC)، (ETH)، (DOT) و (AVAX) به بالاترین سطح چند ماهه رسیده اند که ناشی از خوش بینی در مورد تایید احتمالی ETF های اتریوم است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما هفته چهارم ماه مه با رونق آغاز شد زیرا بازار آلت کوین شاهد جریان های قابل توجهی بود که به دنبال افزایش قیمت اتریوم به 3700 دلار بود. طی 24 ساعت گذشته، ETH 18.8 درصد افزایش یافته است، احتمالاً به دلیل پیش بینی راه اندازی اولین ETF  اتریوم دوج کوین رشد قابل توجهی را نشان داده است، یک سطح مقاومت کلیدی را شکسته و به اصلاح هفت هفته ای پایان داده است، که نشان دهنده تغییر در پویایی بازار است.به دنبال روند نزولی شدید در چند هفته گذشته، قیمت دوج کوین در نهایت پس از برگشت‌های نزولی متعدد، از خط روند مقاومت سربار فراتر رفت. بازگشت صعودی برای میم کوین با ریکاوری گسترده تر بازار همراه است زیرا قیمت بیت کوین از مرز 71000 دلار فراتر رفت.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،دوج کوین در 24 ساعت گذشته 9.7 درصد افزایش یافته و در حال حاضر 0.164 دلار معامله می شود. این منجر به دو کندل صعودی متوالی می شود که از خط روند مقاومت فراتر رفته و مقاومت افقی حیاتی 0.17 دلار را به چالش می کشد.از آنجایی که بهبود بازار گسترده‌تر با افزایش پیش‌بینی‌های تایید ETF ادامه دارد، انتظار می‌رود این رمزارز به روند صعودی خود ادامه دهد. در صورت شکست مقاومت افقی در 0.17 دلار، رالی شکست برای قیمت دوج می تواند به اوج قبلی در 0.228 دلار برسد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید