نوسان قیمت در سطح ۳۹۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۰۷،ادامه روند صعودی صعودی

نوسان قیمت در سطح ۳۹۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۰۷،ادامه روند صعودی

طبق پیش‌بینی قیمت اتریوم، این ارز دیجیتال تا پایان سال 2024 می‌تواند به 4467 دلار برسد و این امر توجه زیادی را به توکن‌های مبتنی بر ERC20 معطوف کرده است.با افزایش تقاضا برای اتریوم، ورودی خالص روزانه دارایی به صرافی ها به 62000 رسید که بالاترین سطح از اوایل ماه مارس است. در طول هفته، با تشدید انتظارات برای تایید وجوه قابل معامله در بورس، اتریوم بخش قابل توجهی از علاقه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد. همانطور که بازار منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد ETF ها بود، دارایی رمزنگاری به طور قابل توجهی بهبود یافت و تحلیلگران CryptoQuant پویایی های روی زنجیره را شناسایی کردند که به زودی می تواند نوسانات عمده ای را ایجاد کند.

در اوایل این هفته، اتریوم طی دو روز 25 درصد افزایش یافت و از 3900 دلار گذشت که بالاترین سطح از اواسط مارس است. این افزایش پس از آن رخ داد که تحلیلگران بلومبرگ ETF کارشناسان بازار را هدایت کردند تا احتمال تایید SEC وجوه را از 25٪ به 75٪ افزایش دهند. CryptoQuant فاش کرد که قیمت اتریوم از سوی سرمایه گذاران در بازار دائمی آتی و دارندگان دائمی ارز دیجیتال تحت فشار صعودی قرار گرفت.سرمایه گذاران بازار آتی دائمی به شدت موقعیت های پوزیشن لانگ اتریوم را باز کردند و در میان شایعات تایید ETF انتظار قیمت های بالاتر را داشتند. در نتیجه، مجموع موقعیت‌های باز در بازار آتی از 2.8 میلیون اتریوم به 3.2 میلیون اتریوم در عرض چند ساعت افزایش یافت و به بالاترین سطح از ژانویه 2023 رسید. همچنین نسبت بهره باز اتریوم-بیت کوین از 0.54 به 0.67 افزایش یافت. این افزایش ناگهانی نشان داد که نسبت موقعیت باز کل اتریوم 67 درصد از بیت کوین است، که نشان می دهد فعالان بازار بیشتر در معرض قرار گرفتن اتریوم نسبت به بزرگترین دارایی ارز دیجیتال را  از نظر حاشیه بازار ترجیح می دهند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،اتریوم (ETH) حرکت های قابل توجهی انجام داده است و قیمت آن در روز گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش داشته است.نگاهی اجمالی به نمودار ساعتی یک روند دلگرم کننده برای علاقه مندان به اتریوم را نشان می دهد این رمزارز با عبور از سد مقاومت 3816 دلار صعودی به نظر می رسد. این حرکت صعودی، اگر توسط خریداران حفظ شود، به طور بالقوه می تواند اتریوم را به سمت محدوده 3850 تا 3940 دلار در آینده نزدیک سوق دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته، با این حال، شایان ذکر است که اتریوم به طرز وسوسه‌انگیزی به شکستن مقاومت 3990 دلاری نزدیک شده است که نشان‌دهنده تمایلات صعودی پایدار در بازار است. با این حال، این احتمال وجود دارد که خریداران ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند تا حرکت کافی را برای یک رالی پایدار جمع کنند. در نتیجه، ممکن است دوره ای از معاملات نوسانی در محدوده 3700 تا 3900 دلار در بازه کوتاه مدت رخ دهد، اما. درغیر این صورت تارگت نهایی سطح 4000 دلار برای این رمزارز طی چند روز آتی خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید