نوسان قیمت در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۳/۱۶،ادامه فاز صعودی خنثی

نوسان قیمت در سطح ۰.۵ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۳/۱۶،ادامه فاز صعودی

بازار مشتقات ریپل تصویری متفاوت اما جالب طی چند روز گذشته ارائه می دهد. علیرغم حرکت تا حدودی راکد قیمت توکن، حجم معاملات به طرز چشمگیری افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش فعالیت و علاقه معامله گران است.علاوه بر این، داده‌های Whale Alert نشان داد که نهنگ‌ها، طبق معمول، روی ریپل جمع می‌شوند. تنها در بیست و چهار ساعت، آنها نزدیک به 300 میلیون دلار ریپل به دست آوردند.روند کلی ریپل کاهش در تعامل اجتماعی را نشان می دهد که ممکن است منعکس کننده عملکرد ضعیف فعلی باشد.کاهش علاقه جامعه کریپتو، همانطور که در کاهش حجم اجتماعی منعکس می شود، می تواند پاسخی به مشکلات عملکرد مداوم آن باشد، که نشان دهنده سرد شدن احساسات سرمایه گذاران نسبت به توکن ریپل است. همچنین نمودار ریپل، قیمت اخیراً درست زیر خطوط میانگین متحرک قابل توجهی که در حدود 0.5162 دلار همگرا هستند، در نوسان بوده است که نشان دهنده یک منطقه بالقوه مقاومت است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،، نمودار CoinMarketCap نشان می دهد که توکن در حال مبارزه برای حفظ موقعیت بالای سطح 0.52 دلار است. ریپل تا 0.5225 دلار معامله شد، اما در روز گذشته به پایین ترین حد معادل 0.517 دلار سقوط کرد.در زمان انتشار، قیمت ریپل در 0.52 دلار باقی ماند که در 24 ساعت گذشته 0.45 درصد افزایش داشت. ارزش بازار این توکن 28.83 میلیارد دلار بود.با این حال، داده های مشتقات حاکی از احساسات مختلط سرمایه گذاران در بازار است. OI آتی 2.67 درصد کاهش یافت در حالی که حجم 1.42 درصد افزایش یافت. این علایق مختلط می‌تواند باعث افزایش قیمت‌های متلاطم توکن شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،  RSI (52) اشاره کرد که ریپل  با اندکی فشار خرید همراه خواهد. این می تواند به این معنی باشد که حرکت صعودی انعطاف پذیر برای دارایی دیجیتال با پشتوانه ریپل در حال حاضر می تواند رخ دهد، اگر در اندیکاتور MACD نیز روند صعودی را مشاهده کنیم، محدوده قیمت 0.55 دلار می تواند تارگت کوتاه مدت ریپل در این بازه زمانی باشد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید