تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۷۰ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۳/۱۷،ادامه روند صعودی صعودی

تثبیت قیمت بالاتر از محدوده ۱۷۰ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۳/۱۷،ادامه روند صعودی

سولانا SOL تاکنون رشد قابل توجهی را نشان داده است و از ابتدای سال تاکنون بیش از 600 درصد افزایش داشته است. سولانا که در حال حاضر 172 دلار قیمت دارد، در 24 ساعت گذشته 5.1 درصد افزایش و در هفته گذشته 0.8 درصد افزایش یافته است.این رشد نشان دهنده روند گسترده تر افزایش اعتماد سرمایه گذاران و فعالیت بازار در این بخش است.علاوه بر این، طبق گفته Solscan، تعداد آدرس‌های فعال برای سولانا شاهد افزایش مداوم بوده است و از کمتر از 800000 در ماه گذشته به بیش از 1 میلیون امروز رسیده است.این رشد در آدرس‌های فعال نشان‌دهنده افزایش تعامل و نرخ پذیرش کاربر است که می‌تواند نشان دهنده تقویت شبکه و تقاضای بالقوه بالاتر برای سولانا باشد و سولانا توانسته است از اتریوم در آدرس‌های فعال پیشی بگیرد، اگرچه اتریوم همچنان در حجم تراکنش پیشتاز است.در همین حال، معیارهای نوسانات Santiment یک روند نزولی مداوم را پس از افزایش اخیر در آوریل نشان می دهد.این کاهش در نوسانات قیمت نشان‌دهنده تثبیت قیمت بازار سولانا است که ممکن است سرمایه‌گذاران محافظه‌کاری بیشتری را به دنبال دارایی‌های کریپتو با ریسک کمتر جذب کند.طبق داده های DefiLlama، ارزش کل سولانا قفل شده (TVL) به 4.928 میلیارد دلار رسیده است. سرمایه بازار استیبل کوین در سولانا 3.042 میلیارد دلار است که نشان دهنده نقدینگی قوی شبکه است. در 24 ساعت گذشته، شبکه 1.46 میلیون دلار کارمزد و 730057 دلار درآمد ایجاد کرده است که نشان دهنده تعامل فعال کاربر و حجم تراکنش است.

تحلیل تایم فریم روزانه

سولانا طی 24 ساعت گذشته افزایش چشمگیری داشته است. قیمت سولانا پس از یک روند صعودی قوی به بالای سطح مقاومت 170 دلار شکسته است. قیمت سولانا در حال حاضر 172.53 دلار است که در روز گذشته 4.32 درصد افزایش داشته است. ارزش بازار نیز به 79 میلیارد دلار افزایش یافته است و سولانا را در رتبه 5 توسط CoinMarketCap قرار داده است.حجم معاملات 24 ساعته با 31.50 درصد افزایش به 2.6 میلیارد دلار رسید. این افزایش حجم قابل توجه نشان دهنده افزایش فعالیت تجاری و علاقه سرمایه گذاران به سولانا است. عرضه در گردش 459 میلیون سولانا است، در حالی که کل 577 میلیون سولانا است و طی چند هفته گذشته  این رمزارز در محدوده 162 تا 174 دلار معامله می شود. این حرکت صعودی با افزایش حجم معاملات و احساسات مثبت بازار نیز پشتیبانی می شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،سولانا نشانه هایی از حرکت صعودی را نشان می دهد. اگر گاوها با موفقیت قیمت را از سطح مقاومت 180 دلاری عبور دهند، این می تواند راه را برای سودهای بیشتر هموار کند. غلبه بر این مانع ممکن است SOL را به سمت مقاومت کلید بعدی در 190 دلار سوق دهد.حفظ این فاز صعودی می تواند منجر به تلاشی بلندپروازانه برای شکستن مرز 200 دلار شود. اگر فشار صعودی بیشتر شود، آلتکوین می تواند 250 دلار را به عنوان هدف بعدی هدف قرار دهد.در مقابل، تغییر احساسات بازار به سمت خرس‌ها می‌تواند وضعیت سولانا را تغییر دهد. اگر این رمزارز نتواند شتاب خود را حفظ کند، ممکن است افت به زیر سطح حمایت بحرانی 170 دلار رخ دهد. ادامه فشار نزولی ممکن است قیمت را به سطح حمایت بعدی 150 دلار کاهش دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید