ادامه روند اصلاحی توکن صرافی بایننس، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۱۹ خنثی

ادامه روند اصلاحی توکن صرافی بایننس، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۱۹

بایننس کوین  (BNB)، توکن اصلی زنجیره بایننس اسمارت چین، در تاریخ 6 ژوئن به رکورد 720 دلار رسید و به 705 دلار اصلاح شد. با وجود عقب نشینی، بایننس کوین در شش روز اول ژوئن رشد قابل توجه 19 درصدی را ثبت کرده است که به طور قابل توجهی از رشد 4.2 درصدی بازار ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است.
مقایسه فعالیت زنجیره بایننس کوین با اتریوم (ETH)، پلتفرم پیشرو برای برنامه های غیرمتمرکز (DApps)، بینشی در مورد پایداری بایننس کوین با قیمت فعلی آن ارائه می دهد. هزینه های پایین زنجیره بایننس کوین، به دلیل ماهیت نیمه متمرکز آن، می تواند داده های فعالیت را تغییر دهد و مقایسه مستقیم را چالش برانگیز کند. با وجود این، وضعیت BNB Chain در حجم DApps رقابتی باقی مانده است، تحلیلگران در ابتدا پیشنهاد کردند که افزایش بایننس کوین به دلیل اهرم بیش از حد معامله گران مشتقه بوده است. این تئوری پس از آنکه سود باز معاملات آتی بایننس کوین برای اولین بار در 6 ژوئن از 1 میلیارد دلار گذشت، مورد توجه قرار گرفت.همچنین BNB Chain جایگاه خود را به عنوان یک بلاک چین برتر از نظر حجم DApps حفظ کرده است. داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که حجم DApps BNB در هفت روز گذشته 23 درصد افزایش یافته است، در حالی که بیشتر بلاک‌چین‌های دیگر کاهش داشته‌اند. با وجود این رشد، پایگاه کاربران BNB Chain نسبتاً ثابت مانده است و حجم هفت روزه آن 6 میلیارد دلار به طور قابل توجهی کمتر از 40.5 میلیارد دلار اتریوم است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم فریم روزانه،. باندهای 20 روزه بولینگر، با محدودیت های بالا و پایین به ترتیب در 688.3 و 542.1 تعیین شده اند و روند صعودی را بیشتر تأیید می کنند و پتانسیل بایننس کوین  را برای افزایش بیشتر نشان می دهند.بایننس کوین در جلسه معاملاتی 6 ژوئن قبل از اینکه شاهد یک اصلاح جزئی بود، به بالاترین سطح تاریخ 720 دلار صعود کرد.داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که در زمان انتشار، آلت‌کوین به قیمت 680 دلار مبادله شده است که بیش از 2  درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است و اگر فشار خرید ادامه یابد، بایننس کوین ممکن است تا سطح 630 دلار نیز کاهش خود را ادامه دهد،اما در حال حاضر با توجه به روند فعلی اندیکاتور ها و شرایط اصلاح ناگهانی بازار، پیش بینی می شود قیمت این رمزارز در همین محدوده به نوسان کوتاه مدت خود ادامه دهد

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید