خرید یا انتظار؟ پیش بینی های مهم درباره آینده pepe | تحلیل رمزارز pepe | قسمت نوزدهم | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ خنثی

خرید یا انتظار؟ پیش بینی های مهم درباره آینده pepe | تحلیل رمزارز pepe | قسمت نوزدهم | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

سلام دوستا. با نوزدهمین قسمت از تحلیل رمز ارز پپ در خدمت شما هستیم. امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ است.

 وضعیت کنونی رمز ارز پپ چگونه است؟

قیمت رمز ارز پپ تا ۱۷۰۰ بالا رفت، اما پس از آن یک ریزش داشت و به محدوده ۱۲۰۰ رسید. قیمت حال حاضر رمز ارز پپ نیز ۱۲۳۵ است. محدوده ۱۲۰۰ یک کف حمایتی قوی محسوب می‌شود و در چارت نیز یک خط روند صعودی از تایم فریم‌های بالاتر مشاهده می‌شود که می‌تواند قیمت را به سمت بالا هدایت کند.

الان چه کاری با رمز ارز پپ انجام دهیم؟

با توجه به چارت، سه نقطه خرید را برای شما معرفی می‌کنم. پیش‌بینی می‌شود که اگر رمز ارز پپ را در این سه قیمت خریداری کنید، می‌توانید در چند روز آینده سودی معادل ۱۰ تا ۲۰ درصد به صورت اثبات و بدون لوریج کسب کنید. در ادامه به معرفی این سه قیمت خواهیم پرداخت.

اولین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز پپ

اولین قیمتی که می‌توانم پیشنهاد دهم، محدوده ۱۲۰۰ است. همان‌طور که در چارت مشاهده می‌کنید، کف ۱۲۰۰ یک کف حمایتی قوی است. اگر قیمت از این نقطه به سمت بالا حرکت کند، می‌تواند تا محدوده ۱۴۰۰ در فاز اول و تا محدوده ۱۶۰۰ در فاز دوم بالا رود و سودی بین ۲۰ تا ۴۰ درصد به همراه داشته باشد.

دومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز پپ

دومین قیمت پیشنهادی، محدوده ۱۰۰۰ است. همان‌طور که در چارت مشاهده می‌کنید، اگر قیمت از ۱۰۰۰ به سمت بالا حرکت کند، حد سود اول آن محدوده ۱۲۰0 تا ۱۳۰۰ خواهد بود که سودی حدوداً ۲۰ درصدی به همراه دارد.

سومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز پپ

چنانچه قیمت رمز ارز پپ تا محدوده ۸۰۰ و ۹۰۰ پایین بیاید، این محدوده یک محدوده قوی برای خرید است. در این صورت، قیمت می‌تواند تا محدوده ۱۱۰۰ در فاز اول و تا ۱۳۰۰ در فاز دوم بالا رود و سودی معادل ۲۰ تا ۴۰ درصد به ارمغان بیاورد.

برای مشاهده تحلیل‌های بیشتر و رمز ارزهای دیگر چه کنیم؟

برای مشاهده تحلیل ۲۵ رمز ارز معتبر به صورت قسمت به قسمت و بدون لوریج، در سایت ایرانیکارت اینجا کلیک کنید.

دوستان، به انتهای تحلیل رسیدیم. تا چند روز آینده که برگردیم و نتیجه این تحلیل را ببینیم، شما را به خدای بزرگ می‌سپارم. شاد و سلامت باشید. نظرتان را در مورد رمز ارز پپ و این تحلیل برای من بنویسید. خدانگهدار.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید