کاهش قیمت آواکس آوالانچ: آیا در ۳۱ دلار بخریم یا منتظر ۲۶ دلار باشیم؟ | تحلیل آواکس آوالانچ | قسمت نوزدهم | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ خنثی

کاهش قیمت آواکس آوالانچ: آیا در ۳۱ دلار بخریم یا منتظر ۲۶ دلار باشیم؟ | تحلیل آواکس آوالانچ | قسمت نوزدهم | ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

سلام دوستان عزیز، امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید. با نوزدهمین قسمت از تحلیل رمز ارز آواکس آوالانچ در خدمت شما هستیم. امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ است.

وضعیت کنونی رمز ارز آواکس آوالانچ چگونه است؟

همانطور که در چارت مشاهده می‌کنید، قیمت رمز ارز آواکس آوالانچ در روزهای اخیر از محدوده ۴۰ دلار به محدوده ۳۱ دلار کاهش یافته است. در حال حاضر قیمت این رمز ارز ۳۲ دلار است. محدوده ۲۹ تا ۳۱ دلار یک کف حمایتی قوی برای این رمز ارز است و می‌تواند قیمت را به سمت بالا حرکت دهد. از سوی دیگر، اگر قیمت آواکس آوالانچ از محدوده ۲۹ دلار کاهش یابد، پیش‌بینی می‌شود که قیمت تا محدوده ۲۶ و ۲۴ دلار افت کند.

با توجه به این موارد، سه نقطه خرید مناسب برای رمز ارز آواکس آوالانچ در چند روز آینده پیش‌بینی می‌شود که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

اولین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ

اولین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ محدوده ۳۱ دلار است. حد سود اول محدوده ۳۵ دلار و حد سود دوم محدوده ۴۰ دلار است. با خرید در این قیمت می‌توان به سودی بین ۱۵ تا ۳۰ درصد از حد سود اول تا حد سود دوم دست یافت.

دومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ

دومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ محدوده ۲۶ دلار است. اگر آواکس آوالانچ را در این محدوده خریداری کنید، حد سود اول محدوده ۳۲ تا ۳۳ دلار خواهد بود که سودی حدوداً ۱۵ درصدی تا حد سود اول به همراه دارد.

سومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ

سومین قیمت مناسب برای خرید رمز ارز آواکس آوالانچ محدوده ۲۴ و ۲۵ دلار است. حد سود اول در این محدوده، محدوده ۳۰ تا ۳۱ دلار است و انتظار سودی حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصدی می‌رود.

آیا امکان ریزش بیشتر قیمت آواکس آوالانچ از محدوده ۲۴ دلار وجود دارد؟

بله، چنانچه قیمت رمز ارز آواکس آوالانچ به محدوده ۲۴ دلار کاهش یابد، ممکن است تا قیمت ۲۰ دلار نیز ریزش کند. محدوده ۲۰ دلار یک کف حمایتی قوی است و می‌تواند قیمت را تا محدوده ۲۴ دلار و سپس تا محدوده ۲۹ دلار افزایش دهد.

دوستان عزیز، به انتهای نوزدهمین قسمت از تحلیل رمز ارز آواکس آوالانچ رسیدیم. خوشحال می‌شوم نظرات خود را درباره این تحلیل در قسمت نظرات برای ما بنویسید. همچنین برای مشاهده تحلیل ۲۵ رمز ارز معتبر به صورت قسمت به قسمت و بدون لوریج، اینجا کلیک کنید. خدانگهدار.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید