کاهش قیمت تا سطح ۳۵۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۲۴،ادامه روند اصلاحی خنثی

کاهش قیمت تا سطح ۳۵۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۳/۲۴،ادامه روند اصلاحی

اتریوم (ETH) در حال حاضر در نقطه محوری قرار دارد، زیرا فعالیت های اخیر بازار و معاملات بنیادی نوسانات قابل توجهی را ایجاد کرده است. قیمت اتریوم همراه با تحرکات قابل توجه کیف پول های مرتبط با بنیاد اتریوم کاهش یافته است. از امروز قیمت اتریوم 3531.59 دلار است که نشان دهنده کاهش -3.88 درصدی در 24 ساعت گذشته و کاهش -6.23 درصدی در هفته گذشته است. این تغییرات در حالی رخ می‌دهند که اتریوم ارزش بازار 424.26 میلیارد دلاری خود را حفظ کرده است که از افت -6.50 درصدی بازار جهانی ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته عملکرد بهتری داشته است.در همین حال، Spot On Chain فعالیت فروش قابل توجهی از کیف پول های مرتبط با بنیاد اتریوم را گزارش می دهد. در طول هفته گذشته، سه کیف پول به طور فعال اتریوم را تخلیه کرده اند. قابل ذکر است، دو کیف پول اصلی بنیاد 200 اتریوم را به قیمت تقریبی 744722 دلار DAI با نرخ متوسط ​​3724 دلار به ازای هر اتریوم فروختند. از ابتدای سال 2024، این کیف پول ها مجموعاً 2166 اتریوم به قیمت 6.21 میلیون DAI فروخته اند که اغلب قبل از افت قیمت است.پس از صعود از 3000 دلار به 3800 دلار پس از تایید ETF های نقطه ای اتریوم، و پس از آن به 4000 دلار نزدیک شد، قیمت اتریوم تثبیت شد اما سپس با فشار نزولی مواجه شد و به 3500 دلار کاهش یافت. این کاهش تحت تأثیر افت جزئی بیت کوین بود که بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت. در حال حاضر، به نظر می رسد اتریوم در حال تثبیت است، با توجه مجدد خریداران. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم اندکی بالاتر از 3500 دلار ارزش گذاری شده است و در حال معامله می باشد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه ،علیرغم حرکت نزولی، اتریوم بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه خود باقی مانده است که نشان دهنده روند صعودی مداوم است. با این حال، نوسانگرها و قیمت اتریوم نشان دهنده تجدید نظر نزولی در حرکت آن است.علی‌رغم مثبت بودن نرخ تأمین مالی، که نشان‌دهنده مشارکت اکثریت خریداران است، این نرخ‌ها اندکی به سمت پایین بازبینی شده‌اند که نشان‌دهنده تسلیم خریدار است. این می تواند به دلیل افزایش فشار فروش و انحلال، به ویژه تأثیرگذاری بر خریداران باشد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگر اتریوم بالای 3300 دلار باقی بماند، بازیابی صعودی می تواند قیمت را تا 3900 دلار یا حتی 4000 دلار افزایش دهد. سطح مقاومت بعدی برای تماشا 4100 دلار خواهد بود. ادامه حرکت صعودی می‌تواند بالاترین قیمت خود را در 4500 دلار نشان دهد که به بالاترین حد تاریخ اتریوم (ATH) درست زیر 4900 دلار نزدیک می‌شود که نشان دهنده افزایش بیش از 37 درصدی است.همچنین اگر اتریوم نتواند بالای 3300 دلار بماند، کاهش قیمت آن تا حدود 3000 دلار ممکن است. ادامه حرکت نزولی می تواند شاهد حمایت در محدوده 2800 تا 2700 دلار باشد که نشان دهنده کاهش بالقوه حدود -13 درصدی است.شاخص های فنی نشان می دهد که اتریوم در مدت زمان کوتاهی به شدت فروخته شده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) اخیراً در محدوده فروش وارد شده است. اگر خریداران دوباره وارد بازار شوند، این می تواند احتمال بازگشت را نشان دهد و تثبیت بالاتر از سطح 3500 دلار ادامه روند این رمزارز را مشخص خواهد کرد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید