ادامه روند اصلاحی ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۲۴ نزولی

ادامه روند اصلاحی ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۲۴

قیمت بایننس کوین (BNB) در این هفته با بدتر شدن احساسات در صنعت ارزهای دیجیتال و سهام دچار تغییر شدید شد. توکن بایننس کوین در روز سه شنبه به پایین ترین سطح 600 دلاری سقوط کرد که از بالاترین رقم تاریخ 724 دلار کاهش یافت.توکن بایننس کوین در این هفته با استقبال سرمایه‌گذاران از تمایل به ریسک ناشی از داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) قوی هفته گذشته، فروخته شد. این رکود همزمان با حرکت بیت کوین به سمت سطح 65000 دلار است در حالی که اتریوم به زیر 3500 دلار سقوط کرد. ارزش کل بازار تمام سکه های دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد سقوط کرد در حالی که شاخص ترس و طمع کریپتو به 60 کاهش یافته است.
این کاهش تا حدی به دلیل پیش بینی تصمیم روز چهارشنبه فدرال رزرو است وکمیته بازار آزاد فدرال رزرو به اتفاق آرا رأی داد تا نرخ بهره معیار برای هفتمین ماه متوالی بدون تغییر و در محدوده 5/25 تا 5/5 درصد باقی بماند. این میزان از نرخ بهره، بالاترین سطح این نرخ در آمریکا در دو دهه اخیر است. مقامات فدرال رزرو پیش‌بینی خود از تورم و تورم هسته در سال 2024 را افزایش دادند. پاول این نکته را برجسته کرد که در این پیش‌بینی‌ها نوعی محافظه‌کاری وجود دارد و ابراز امیدواری کرد که نرخ تورم در ماه‌های آینده بهتر از این تخمین‌ها باشد.

تحلیل تایم فریم روزانه

سقوط توکن بایننس کوین با کاهش بهره باز معاملات آتی همزمان شده است که از بالاترین سطح یک میلیارد دلاری هفته گذشته به 706 میلیون دلار کاهش یافته است ونمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن بایننس کوین از 724 دلار هفته گذشته به سطح روانی 600 دلار کاهش یافته است. به نقطه 23.6% فیبوناچی Retracement رفته و از سطح حمایت کلیدی در 645 دلار عبور کرده است که بالاترین نقطه آن در 16 مارس است.بایننس کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 100 روزه (EMA) باقی مانده است در حالی که دو خط MACD یک متقاطع نزولی را تشکیل داده اند. هیستوگرام نیز به زیر سطح خنثی نزول کرده است.بنابراین، توکن احتمالاً برای مدتی این تغییر را پشت سر می گذارد و سپس روند صعودی را از سر می گیرد. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالاً تا پایان این هفته یا هفته آینده، بالاترین قیمت 725 دلاری را دوباره آزمایش خواهد کرد.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،اگرچه قیمت آن کاهش یافته است، اما این حرکت حاکی از یک احساس صعودی در اطراف توکن بایننس کوین است و تحلیلگران نسبت به عملکرد آینده آن بسیار خوش بین هستند. علاوه بر این، در حالی که بایننس کوین در حال حاضر شاهد افزایش استقبال و علاقه سرمایه گذاران است، تحلیلگران پیش بینی می کنند که آن را افزایش دهد و فصل آلتکوین های ورودی را رهبری کند و از نقطه نظر میان مدت، نرخ بایننس کوین با سطوح کلیدی فاصله زیادی دارد. در حال حاضر باید به 600 دلار توجه کرد. اگر شکسته شود، اصلاح ممکن است منجر به آزمایش محدوده 550 دلار شود و با توجه به روند فعلی اندیکاتور های MACD و RSI احتمال اصلاح مجدد تا سطح 583 دلار بسیار بالا خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید