ادامه روند نوسانی، بررسی تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ خنثی

ادامه روند نوسانی، بررسی تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۳/۲۶

با وجود روند نزولی غالب در بازار،  دوج کوین (DOGE) تلاش می‌کند تا بهبود یابد. این روند صعودی پیش بینی نشده حتی با وجود اینکه احساسات و شرایط عمومی بازار هنوز در درجه اول منفی است، رخ می دهد. معامله گران و سرمایه گذاران با دقت روند فعلی قیمت را رصد می کنند و عوامل متعددی می تواند این تلاش برای بهبود را هدایت کند، از جمله واکنش بازار به رویدادهای خبری، تغییرات در احساسات سرمایه گذار، یا شاخص های فنی که شرایط فروش بیش از حد را نشان می دهد. با این حال، این سوال باقی می‌ماند، آیا DOGE می‌تواند این بازگشت را حفظ کند و روند نزولی را معکوس کند، یا این صرفاً یک صعود موقت قبل از کاهش بیشتر است؟
در حال حاضر دوج کوین  دارای ارزش بازار بیش از 20 میلیارد دلار، حجم معاملات بیش از 715 میلیون دلار و افزایش قیمت 1.33 درصدی است که در 24 ساعت گذشته در حدود 0.13297 دلار معامله می شود. ارزش بازار و حجم معاملات دوج کوین به ترتیب 0.73% و 43.92% کاهش داشته است.در حالی که قیمت دوج کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) معامله می شود، تجزیه و تحلیل حرکت قیمت در نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این رمزارز با تثبیت کندل های خود در تلاش برای ادامه روند صعودی می باشد.

تحلیل تایم فریم روزانه

همچنین در تایم فریم روزانه، با توجه به اینکه خط سیگنال اندیکاتور نوسانگر روند ترکیبی 4 ساعته از SMA عبور کرده و به سمت خط صفر حرکت می کند، از ادعای قبلی مبنی بر افزایش قیمت دوج کوین پشتیبانی می کند.اگر این روند صعودی ادامه یابد، علی رغم ادامه چشم انداز بدبینانه دوج کوین، قیمت دوج کوین به سمت سطح مقاومت 0.14911 دلار پیش خواهد رفت.اما اگر دوج کوین  نتواند از سطح 0.14911 دلار عبور کند، این احتمال وجود دارد که قیمت دوج کوین به سمت سطح حمایت 0.13 دلار کاهش یابد و در صورت از دست رفتن این سطح، تارگت بعدی کوتاه مدت، محدوده قیمت 0.12 دلار خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید