نوسان قیمت در سطح ۰.۴۷ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۳/۳۰،ادامه فاز صعودی صعودی

نوسان قیمت در سطح ۰.۴۷ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۳/۳۰،ادامه فاز صعودی

بازار ارزهای دیجیتال همچنان  در یک روند نزولی قرار دارد و لیدر های اصلی بازار مانند بیت‌کوین و اتریوم همچنان روند ثابت خود را ادامه می دهند. علاوه بر این، قیمت‌های  پر نوسان آلت‌کوین‌ها فرصت‌هایی را برای بازدهی بالاتر، هرچند با افزایش ریسک، ایجاد می‌کند و  سرمایه گذاران باید با دقت سودهای بالقوه را در مقابل نوسانات ذاتی این آلتکوین ها بسنجید. نظارت بر این تغییرات برای انتخاب سرمایه گذاری هوشمندانه در حین حرکت بازار بسیار ضروری است و  از جمله این پر نوسان این حوزه، ریپل است که اخیراً اعلام کرده است که همکاری خود را با Archax تمدید می‌کند و قصد دارد طی سال آینده صدها میلیون دلار دارایی‌های واقعی (RWA) را در XRP Ledger بیاورد و این مشارکت XRPL را به عنوان یک بلاک چین مهم برای توکن سازی RWA قرار می دهد.همچنین بر اساس داده های شرکت تحلیلی Santiment، احساسات پیرامون ریپل (XRP)، Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) اخیراً کاهش قابل توجهی داشته است.شاخص مورد علاقه در اینجا «احساس وزنی» است که ارزش خود را از دو معیار دیگر به دست می‌آورد: تعادل احساسات و حجم اجتماعی. اولین مورد، تعادل احساسات، از طریق پست‌ها/رشته‌ها/پیام‌های مربوط به یک ارز دیجیتال خاص در پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی می‌گذرد و شاخص دیگر مربوطه در اینجا، حجم اجتماعی، اساساً میزان بحثی را که یک دارایی معین در رسانه های اجتماعی دریافت می کند، پیگیری می کند. ارزش متریک تعداد منحصر به فرد پست هایی را نشان می دهد که حداقل یک بار به آن رمزارز اشاره می کنند.در حالی که تعادل احساسات به خودی خود به ما می گوید که در حال حاضر احساسات اکثریت در رسانه های اجتماعی چیست، اما کاملاً حاوی اطلاعاتی درباره تعداد کاربرانی که واقعاً این احساسات را به اشتراک می گذارند، نیست.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،حجم معاملات ریپل 107.55 درصد افزایش یافت و به بیش از 2 میلیارد دلار رسید. این افزایش عمدتاً به دلیل افزایش فعالیت های معاملاتی در صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال است.علاوه بر این، ریپل بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه (SMA) و میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) معامله می شود. معاملات بالاتر از این میانگین‌های متحرک بلندمدت اغلب نشان‌دهنده یک روند صعودی است که به زودی تحولات مثبت ریپل را نشان می‌دهد.در حال حاضر، قیمت ریپل، با توجه به داده های کوین مارکت کپ، 0.49 دلار ارزش گذاری شده است که نشان دهنده نوسان بیش از ۱۰ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته می باشد، همچنین طی هفته گذشته، ریپل روند مثبتی را نشان داده و 2.67 درصد افزایش یافته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، بر اساس داده‌های Coinglass، بازار نقدی XRP در 17 ژوئن 24.99 میلیون دلار خروجی را ثبت کرد که نشان می‌دهد برخی از سرمایه‌گذاران پس از رشد، ریسک را کاهش داده‌اند.قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته با 1.6 درصد افزایش به 0.4943 دلار  رسید که نتیجه آن افزایش 112 درصدی حجم معاملات به محدوده 2.1 میلیارد دلار نیز بوده است ، این امر ریپل را در میان رمزارز های مثبت بازار قرار داد و در صورت تثبیت روند اندیکاتور RSI بالاتر از سطح ۵۰ و همچنین تغییر روند اندیکاتور MACD ادامه روند کوتاه مدت صعودی تایید خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید