ادامه روند نوسانی ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۳۱ خنثی

ادامه روند نوسانی  ، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۳/۳۱

BNB Chain، اکوسیستم بلاک چین مبتنی بر جامعه که شامل بزرگترین بلاک چین قرارداد هوشمند جهان است، امروز راه اندازی سومین قسمت از برنامه تشویقی خود (Total Value Locked) را اعلام کرد. این برنامه متعهد به پرورش سرمایه گذاری های Web3 است که در زنجیره هوشمند بایننس کوین (BSC) یا opBNB مستقر شده اند.برنامه تشویقی TVL یک مجموعه جایزه 200000 دلاری ارائه می دهد که بر اساس مجموع TVL افزایشی همه شرکت کنندگان توزیع می شود و برای پروژه های DeFi در opBNB و BSC باز است. شرکت‌کنندگان پاداش‌های محاسبه‌شده بر روی TVL و BNB  خود را که در طول دوره رویداد قفل شده است، به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین بایننس، صرافی برتر ارزهای دیجیتال، در یک توسعه هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، از برنامه جدیدی رونمایی کرده است که به کاربران خود صرفاً به خاطر نگهداری BNB، توکن بومی پلتفرم، پاداش می‌دهد.
این اعلامیه نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در ارزش پیشنهادی برای دارندگان بایننس کوین است و آنها را با آنچه که “HODLer Airdrops” می نامد در اکوسیستم Binance ادغام می کند.ابتکار HODLer Airdrops برای توزیع توکن‌های پروژه‌های جدیدی که به زودی در بورس فهرست می‌شوند، طراحی شده است و لایه‌ای از مزایا را برای کاربران وفادار Binance فراهم می‌کند و می تواند تاثیر به سزایی در افزایش کاربران جدید برای این اکوسیستم بلاکچین باشد. این حرکت فقط در مورد پاداش دادن به کاربران نیست، بلکه برای تقویت تعامل عمیق تر با پروژه های بلاک چین آتی است. با داشتن بایننس کوین، کاربران اکنون یک مزیت دوگانه دارند: قدردانی بالقوه از دارایی های خود و دسترسی به توکن های رمزنگاری جدید و بالقوه پرسود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، بایننس کوین، بایننس کوین از زمانی که در این ماه به بالاترین حد خود رسید، سقوط کرد زیرا دارایی‌های کریپتو به دلیل افزایش فعالیت بازار افزایش یافت ، ارزش بازار کریپتو به بیش از 2.6 تریلیون دلار سقوط کرد و به 2.38 تریلیون دلار رسید که 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته بود.در حالی که برخی بر این باورند که یک بازگشت کوتاه مدت در انتظار این رمزارز است، برخی دیگر برای رسیدن به این سطوح، روند صعودی بلندمدت را پیش بینی  می کنند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، بایننس کوین در تاریخ 6 ژوئن به بالاترین سطح خود یعنی 720 دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون شاهد کاهش سودهای عظیم بوده است. با کاهش احساسات، دارایی در قیمت 594 دلار زیر سطوح مقاومت چندگانه مبادله شد. در حالی که معاملات 17 درصد کمتر از بالاترین سطح تاریخ است، در صورت تثبیت اندیکاتور RSI بالاتر از سطح 50 و همچین تلاقی خطوط میانگین متحرک اندیکاتور MACD در این بازه زمانی، تغییر فاز نزولی به صعودی تایید خواهد شد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید