نوسان قیمت تا سطح 0.0000195 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۳/۳۱،تغییر روند صعودی خنثی

نوسان قیمت تا سطح 0.0000195 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۳/۳۱،تغییر روند صعودی

شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر پس از خروج از منطقه نزولی، با افزایش 4.28 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.0000187 دلاری خود بازگشته است. این اولین افزایش قیمت عمده سکه از 7 ژوئن است، روندی که نشان می دهد بدترین روزها ممکن است به پایان رسیده باشند. اما با تجزیه و تحلیل نمودار SHIB/USDt زیر، می بینیم که عملکرد قیمت عمدتاً نزولی است، همانطور که با کاهش مداوم زیر میانگین متحرک دوره 50 و 200 نشان می دهد.اما از سوی دیگر این هفته، Shibarium، شبکه بلاک چین مرتبط با توکن شیبا اینو، افزایش قابل توجهی در فعالیت های زنجیره ای را تجربه کرد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. حجم تراکنش روزانه این شبکه با رشد خیره کننده 441 درصدی، از 2990 تراکنش در ابتدای هفته به 13191 تراکنش در پایان هفته رسید.افزایش قابل توجه حجم تراکنش های شیباریوم را می توان به افزایش علاقه به توکن های شیبا اینو نسبت داد که احتمالاً با نوسانات اخیر بازار تحریک شده است. این افزایش فعالیت نه تنها تقاضا برای معاملات را افزایش داده است، بلکه منجر به افزایش قابل توجه کارمزد معاملات نیز شده است.افزایش حجم تراکنش یک پیشرفت امیدوارکننده برای جامعه شیبا اینو است. هر تراکنش در Shibarium به سوزاندن توکن های شیبا اینو کمک می کند، که عرضه کلی را کاهش می دهد و به طور بالقوه ارزش توکن های باقی مانده را افزایش می دهد. علاوه بر افزایش حجم تراکنش، شیباریوم شاهد افزایش تعامل کاربران نیز بوده است. تعداد اکانت های فعال در شبکه از 798 به 836 در همان هفته افزایش یافت. اگرچه ایجاد حساب‌های جدید کاهش جزئی داشته است، کاربران موجود فعال‌تر با شبکه درگیر هستند و رشد پویای آن را هدایت می‌کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، معامله گران ارزهای دیجیتال با دقت زیادی ب شیبا اینو (SHIB) نظاره می‌کند، پس از اینکه یک روند نزولی مداوم از تاریخ ۵ ژوئن آغاز شده است. شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۳.۲۰٪ مواجه شده و حدود 0.00001898 معامله می‌شود،شاخص قدرت نسبی (RSI)، یک نوسانگر مومنتوم که سرعت و تغییر حرکات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند، در حال حاضر حدود 34 است. این مقدار پایین RSI معمولاً نشان می‌دهد که دارایی بیش از حد فروخته شده است و می‌تواند به دلیل جهش باشد. با این حال، این روند همچنان نزولی است که منعکس کننده فشار نزولی مداوم بر شیبا اینو است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته، شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) نوسانات کوچکی را در اطراف خط صفر نشان می دهد که نشان دهنده عدم وجود حرکت قوی در هر دو جهت تا همین اواخر است.واگرایی مثبت جزئی در MACD، با حرکت آن در بالای خط سیگنال و تلاقی خطوط میانگین متحرک این اندیکاتور ، توسط تحلیلگران به عنوان یک تغییر ظریف به سمت حرکت صعودی تفسیر می شود و قیمت این رمزارز مجددا می تواند به سطح 0.00001975 دلار بازگردد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید